از چه روش هایی می توانیم اقدام به تهیه جم در بازی کلش رویال کنیم؟

بازی های اینترنتی از محبوبیت بالایی برخوردارند، اگر این بازی ها طراحی و مراحل متنوعی داشته باشند این محبوبیت ن

توسط ABESTANEWS در 23 خرداد 1400

بازی های اینترنتی از محبوبیت بالایی برخوردارند، اگر این بازی ها طراحی و مراحل متنوعی داشته باشند این محبوبیت نیز بیشتر می شود. بازی کلش رویال از مواردی است که این دو ویژگی را دارد و همین امر سبب شده است، تا تعداد نسخه های نصب  شده ی آن بر روی گوشی ها به سرعت افزایش یابد.

در بازی کلش گزینه ها و مواردی با نام های اکسیر، طلا و جم وجود دارد که در این محتوا قصد داریم، شما را به طور کامل با جم کلش رویال آشنا کنیم تا بتوانید در بازی بیشتر از آن استفاده کنید.

تعریف جم کلش رویال

در بازی کلش رویال آیتم هایی وجود دارد که با تغییر لول و سطح بازی وجود آن ها، بر جذابیت بازی کردن می افزاید. این آیتم ها باید توسط بازیکن خریداری شوند. برای خرید، ارزها یا پول های مجازی متنوعی در نظر گرفته شده است که یکی از آن ها جم کلش رویال می باشد.

در واقع جم کلش ارز مخصوص بازی است که بازیکن با طی کردن مراحلی از بازی، آن ها را به دست می آورد و می تواند آن ها را برای خرید آیتم های جدید به کار بگیرد.

روش های به دست آوردن جم کلش رویال و تاثیر آن در بازی

برای به دست آوردن جم کلش باید مرحله به مرحله بازی را پیش برد و به لول های بالاتر راه پیدا کرد تا در طول انجام این مراحل، بر تعداد جم های کلش خود بیافزایید. راه های زیر می توانند بر تعداد جم های بازیکن اضافه کنند.

  • باز کردن صندوقچه های free  و crown در طول بازی، یکی از راه های افزایش جم کلش رویال است.
  • شرکت در آیتم ها و چالش های خاص نیز بر تعداد جم می افزاید.
  • با رفع و برطرف کردن موانع اطراف کلن تعدادی جم دریافت خواهید کرد.
  • کسب پیروزی در وارهایی که انجام می دهید.

اهمیت جم کلش رویال به این دلیل است که سرعت بازی را بالا می برد و در نبردها امکان پیروز شدن را افزایش می دهد، همچنین می توان آیتم های جدید، صندوقچه هایی از طلا و ... را به کمک جم خریداری کرد.

خرید جم کلش رویال با پرداخت هزینه

تعداد جم هایی که در طول بازی به دست می آید، زیاد نیست به همین دلیل بیشتر بازیکنان برای لذت بیشتر از بازی، نسبت به خرید جم کلش رویال اقدام می کنند که این امر با دو روش زیر امکان پذیر است.

  1. اقدام به خرید جم از طریق فروشگاه درون بازی کلش رویال
  2. اقدام به خرید از طریق سایت های اینترنتی

منبع: https://www.eghtesadonline.com/بخش-فناوری-64/525597-آشنایی-با-تمام-ویژگی-ها-مشخصات-مزایای-استفاده-از-جم-کلش-جم-کلش-رویال-کستل-کراش

آخرین مطالب