آشنایی با یوسی پابجی و نحوه کسب آن

ارز یوسی (نقدی ناشناخته) در پابجی موبایل چیزی است که بازیکنان آرزوی دریافت پوسته‌ها و لباس‌های کمیاب

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

ارز یوسی (نقدی ناشناخته) در پابجی موبایل چیزی است که بازیکنان آرزوی دریافت پوسته‌ها و لباس‌های کمیاب را دارند. در حالی که برای بازی پابجی نیازی به خرید یوسی نیست و می‌توانید با سه یا چهار آیتم جدید از لباس‌های معمولی که با بالا رفتن سطح در دسترس شما قرار می‌گیرند به بازی ادامه دهید، داشتن یوسی به شما امکان می‌دهد تا کمی تازگی در بازی ایجاد کنید. برای خریدهای درون بازی، بازیکنان باید با خرید یوسی، پول نقد خود را به صورت غیرمستقیم روی اقلام خرج کنند. تا به حال، یوسی فقط با پرداخت پول واقعی یا از طریق گذرنامه سلطنتی حق بیمه به دست می‌آمد. اما اکنون، می‌توانید یوسی را به‌طور رایگان از طریق چالش جایزه هند که توسط Tencent برای پابجی موبایل ارائه شده است، کسب کنید.

اگر برای اولین بار بخش India Bonus Challenge را باز کنید، یک کوپن جایزه و 100 سکه نبرد دریافت خواهید کرد. از این کوپن جایزه می‌توان برای ثبت نام در چالش استفاده کرد.

دریافت یوسی پابجی رایگان موبایل بسیار خسته کننده است، اگر بازیکنی با پرداخت پول به برد نباشید. با این حال، می‌توانید برای دریافت یوسی رایگان به سراغ برنامه Google Opinion Rewards بروید. علاوه بر این، اگر گام آسان‌تری می‌خواهید، فقط برای Elite Pass بپردازید و یوسی‌ها را در کنار انواع جوایز مختلف دریافت کنید.

برای شروع، برنامه‌های «Google Opinion Rewards» را از فروشگاه Google Play دانلود کنید. کاری که‌ این برنامه انجام می‌دهد این است که از شما می‌خواهد در ازای دریافت جایزه در پلتفرم نظرسنجی کنید. علاوه بر این، این نظرسنجی ها بسیار آسان هستند و مبلغ مناسبی را در قالب موجودی Google Play پرداخت می‌کنند. علاوه بر این، هنگامی که موجودی Google Pay کافی را در حساب خود دریافت کردید، می‌توانید از آن برای دریافت تعدادی از موارد از گوگل پلی استفاده کنید.

بنابراین، این مراحل برای دانلود برنامه و دریافت یوسی رایگان در پابجی موبایل است.

مرحله 1: Google Opinion Rewards را نصب کنید

فروشگاه Google Play را در تلفن هوشمند Android خود راه اندازی کنید و "Google Opinion Rewards" را جستجو کنید. سپس، برنامه را نصب کنید.

مرحله 2: نظرسنجی کنید

اگر برای اولین بار است که از Google Opinion Rewards استفاده می‌کنید، ممکن است در ابتدا به شما پاداشی داده نشود. با این حال، پس از انجام چند نظرسنجی اول، گوگل شروع به پرداخت پول به شما برای انجام نظرسنجی های بعدی می‌کند.

مرحله 3: پابجی موبایل را روی گوشی خود باز کنید

با گذشت زمان، زمانی که مقدار مناسبی از موجودی Google Play را به دست آورید، می‌توانید شروع به خرید یوسی کنید. برنامه پابجی موبایل را باز کنید و سپس به بخش یوسی Purchase بازی بروید. هنگامی که آنجا هستید، می‌توانید یوسی را در ازای موجودی به دست آمده خریداری کنید.

در اینجا، شما باید موجودی Google Play را به عنوان روش پرداخت خود انتخاب کنید. علاوه بر این، می‌توانید با خرید یوسی شروع به باز کردن پوسته های جدید پابجی کنید.

آخرین مطالب