رویاهای خود را wildest و عجیب و غریب الگوهای خواب در طول همه گیر توضیح داد

این 2 هستم. رسانه های اجتماعی چراغ تا با پست های که ارسال ضعیف شعله ور شدن.

“آیا هر کس دیگری و داشتن مشکل خواب ؟” یکی از دوستان در Facebook می نویسد. یکی دیگر از quips به “من قادر به انجام چیزی جز چرت زدن در طول روز, و من نمی توانم به نظر می رسد به هر چیزی انجام می شود یک بار بعد از ظهر اعتصاب است.” پس از coronavirus همه گیر و اقامت در خانه سفارشات شروع شد و مردم بی شماری در توییتر شده اند عادت بیدار شدن زودتر از پرندگان canvassing پیروان خود را به دیدن اگر کسی تجربه مشابه الگوهای خواب.

بیشتر از نه, من دیر یا زود—به اندازه کافی قادر به پاسخ در زمان واقعی است. پس از یک ویژه خشن شب که بیدار شدم عرق کردن فراوان کردم تا به اندازه کافی عقل سلیم به پست و درخواست دوستان خودم اگر آنها بیش از حد در تلاش بودند با گرفتن استراحت خوب است. و وجود یک لایه به من شبانه اختلالات به شکل غیر منتظره ای رویاهای رنگی که من از خواب بیدار شدم و آن را مشکل تر برای بازگشت به خواب.

وجود دارد چیزی است که از یک الگوی در بازی: احساس بودن مجازات برای تلاش برای رفتن در مورد زندگی به طور معمول یک نوستالژی برای مردم آشنا و مکان است. در یک نمونه من خواب دیدم که من و آمادگی برای یک رویداد که در آن من برنامه ریزی شده بود به صحبت می کنند; حق بود که من در وسط نوشتن گفتار من ظاهر به سرعت تغییر به محل مصرف در خانه از کامپیوتر من در عرض چند دقیقه. من چپ تقلا در حال اجرا به دستشویی احساس رفتند. و سپس از خواب بلند شدم تا نفس در 4 AM, داشتن, برای از بین بردن خودم و حس چرا من احساس تنش.

بعد از آن شب من یاد گرفتم که من به تنهایی نیست. یکی از دوستان من در سواحل غرب گفت: آنها می پروراند که این کشور تا به حال فرود به حکومت نظامی و یک زمان از اقدامات شدید برای زنده ماندن است. یکی دیگر از دوستان slumbered به یک کابوس در مورد گرفتن فریاد زد و در یک درایو از طریق آزمایش سایت برای COVID-19. دیگران تا به حال استرس را از کار حوادث از گذشته خود و یا به طور تصادفی آلوده کردن افراد دیگر با COVID-19 درستی اجتماعی فاصله و یکی از دوستان کابوس بازتاب اخبار از برخی از کشتی های کروز در حال لنگر انداخت به طور نامحدود با توجه به شیوع بیماری به عنوان او به پایان رسید تا به عنوان یک مسافر در یک آلوده قایق بادبانی خصوصی.

بسیاری از آنها گفت: آنها تا به حال رویاهای این رنگی قبل از COVID-19 و همه ما کاملا می دانیم که چگونه به روند چه اتفاقی می افتد. اما در جایی ناخودآگاه مغز ما بودند ساخت حس از استارک تغییر در روال و شیوه زندگی اگر نه موجی از غم و اندوه بیش ثابت اخبار در مورد درد و رنج و از دست دادن زندگی در آورده با این بیماری همه گیر و یا احساس جمعی استرس است.

اگر این برای تلفن های موبایل مانند چیزی است که شما و یا دوستان خود را نیز تجربه کارشناسان می گویند که شما به تنهایی نیست و که وجود دارد روش های مختلف پردازش و مقابله با غیر منتظره رویاهای رنگی و اختلالات خواب.

دکتر جنیفر Mme یک خواب روانشناس در نورث وسترن پزشکی اختلالات خواب گفت تعدادی از رفتاری روانی و عوامل محیطی در بازی با اختلال در الگوهای خواب که پدید آمده پس از شروع COVID-19. اگر چه برخی از مردم ممکن است خواب بهتر با زمان اضافی او گفت: دیگران ممکن است برنامه های خود را به پایین پرتاب شده به علت بیکاری ناگهانی و یا افزایش استفاده از الکل در صفحه اصلی همراه با هر ظهور اضطراب یا افسردگی و عدم وجود نور خورشید از تمدید زمان در داخل خانه و مهمتر از همه افزایش استرس است.

“بی خوابی و کابوس واقعا مشترک واکنش به استرس و تروما بنابراین این یک واکنش طبیعی است و مردم با داشتن مشکلات خواب. این طبیعی است. برای بسیاری از افراد آن را فقط محو به طور طبیعی در طول زمان” Mme گفت. “من فکر می کنم این مهم است زیرا آن چیزی است که به تمرکز زیادی بر روی و نگرانی در مورد آن را به عنوان زندگی به حالت عادی برمی گردد. خواب را بازگشت به حالت عادی برای بسیاری از مردم است.”

اما تجربه کابوس تازه رویاهای رنگی و یا تغییر الگوهای خواب با COVID-19 جهانی نیست. برخی از مردم ممکن است مانند جدید vividness از رویاهای گفت: دکتر جیمز وایت که متخصص بالینی در اختلالات خواب و رفتاری خواب پزشکی در مرکز پزشکی دانشگاه راش.

“تجربه مردم در برخورد با این است که بسیار متنوع و مخلوط شده است. بسیاری از مردم صرف زمان بیشتری را در خانه وجود دارد و ممکن است بیشتر مثبت و منفی عناصر مرتبط با آن است. اگر شما کار از خانه ممکن است یک عنصر مثبت به داشتن یک دیگر رفت و آمد زمان بیشتری را با بچه ها و یا بیشتر پخت و پز” وایات گفت و اشاره کرد که یک فرد سطح مقاومتی نیز یک عامل است. “آن را به چالش کشیدن افراد برای دیدن چه مقدار از آنها می تواند روند تغییر و چقدر خوب می تواند آنها را خارج از آن.”

نقاشی از اخیر telehealth بازدید با بیماران دچار اختلالات خواب و بی خوابی وایات گفت: برخی از مردم با داشتن مشکلات خواب از ترس از قرار گرفتن در معرض اضطراب یا استرس در ارتباط با از دست دادن شغل و یا اینکه آنها را در زندگی روزمره به بلند شدن و رفتن انجام دهید. از سوی دیگر برخی از افراد تا به حال کمتر فشار قرار داده و در خواب خود را به خاطر آنها باید انعطاف پذیری بیشتر نسبت به قبل.

هنوز هم برخی از درمانگران می گویند که hyperconsumption از اخبار در مورد این ویروس می تواند اضافه کردن به استرس و تنش های روزانه و کمک به مشکل خواب در علاوه بر این به تجربه های واقعی از کمبود در اوج این بیماری همه گیر و اقتصادی خرید اینترنتی. مشکل وقتی پیش می آید که رویاهای رنگی تبدیل به مداوم کابوس و یا زمانی که خواب اختلالات تبدیل به بیشتر از یک چالش در مقابل گاه به گاه وقوع است. این زمانی است که درمان با یک پزشک یا درمانگر می تواند تبدیل لازم است.

“وجود دارد هیچ چیز واقعا مشکل با رویاهای رنگی اما یک مشکل وجود دارد زمانی که شما آشفته آن است. این مطالب که باعث اختلال و مردم گفت:” مونیکا Guzman مجوز بالینی مشاور حرفه ای در یک جامعه مبتنی بر مرکز بهداشت. “گاهی اوقات هنگامی که شما صحبت می کنید [و یا نوشتن] در مورد آن شما می توانید کار کردن مسیر مغز در تلاش بود تا از طریق کار می کنند بنابراین وجود دارد می تواند با وضوح . . . و یا ترک بستر خود و انجام کاری مانند خواندن و اگر شما خواب آلود بازگشت.”

Guzman توصیه می کند با تمرکز بر بقیه به جای برگشت به خواب دلیل تاکید در مورد خواب ممکن است خار اضطراب است که به پایان می رسد تا نگه داشتن شما بیدار. توجه داشته باشید که دیگران این مهم را به یک رویکرد جامع برای تعیین چه تأثیر توانایی خود را به خواب خوب به خصوص در طول بیماری همه گیر.

“آیا شما خواب کافی است ؟ آنچه شما غذا خوردن ؟ آیا شما با ورزش ؟ مراقبت از سلامت جسمی خود را بیش از حد می تواند تاثیر رویاهای خود را. اگر شما در حال فکر کردن در آن را COVID مرتبط شما در حال خواندن این اخبار قبل از خواب ؟ شما در حال تماشای زیاد تلویزیون قبل از خواب ؟ من واقعا تشویق بهداشت خواب به عنوان یک عمل و توجه و شناخت هر یک از الگوهای که ممکن است مؤثر بر خواب که به نوبه خود ممکن است تحت تاثیر قرار رویاهای خود را در شب” گفت: کارولین هلر مجوز بالینی و حرفه ای مشاور و هیئت مدیره گواهی هنر درمانگر.

“من همچنین کاهش آسیب رویکرد” هلر افزود: تشویق مردم به در نظر گرفتن آنچه که آنها ممکن است انجام دهید و یا کاهش به شب بهتر بقیه است. v

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

آهنگ پیشواز همراه اول