جوان, چهره دو رقیب در 26 منطقه خانه اولیه

مسیحی Vosler Kitsap Sunمنتشر شده 4:44 PM EDT Jul 14, 2020مسابقه برای واشنگتن 26th قانونی منطقه موقعیت 1 خواهد

توسط ABESTANEWS در 25 تیر 1399

مسابقه برای واشنگتن 26th قانونی منطقه موقعیت 1 خواهد گودال وقت Rep. جسی جوان یک جمهوری خواه در برابر دو دموکراتیک رقبا از جمله یکی از جوانترین نامزدها در حال اجرا برای دفتر عمومی در دولت است.

جوان از فرفره هاربر در حال اجرا است برای دوره چهارم. او را در چهره خاموش در برابر دموکرات ها کری Hesch که با این نسخهها کار برای وزارت امور خارجه از اصلاحات و دانشگاه غربی واشنگتن دانشجو درو Darsow در Aug. 4 ابتدایی مسابقه. دو رای-اهل عمل خواهد شد در رای گیری برای نوامبر. 3 انتخابات عمومی.

26 منطقه دهانه Tacoma Narrows Bridge به برمرتون از جمله فرفره هاربر پورت اورچارد و کلید شبه جزیره.

قانونگذاران خواهد بود وظیفه با پرداختن دولت پیش بینی شده $8.8 میلیارد دلار درآمد کسری – 4.5 میلیارد دلار است که پیش بینی شده رخ می دهد در 2020-2021 دوساله – زمانی که آنها بازگشت به المپیا. اگر هیچ جلسه ویژه است که به نام قانون گذاران خواهد شد بازگشت به کار به طور منظم جلسه برنامه ریزی شده در ژانویه 2021.

داوطلبان خواسته شد در مورد نقش قوه مقننه در پاسخ به همه گیر چگونه آنها را به آدرس کسر بودجه خود را در موضع پلیس اصلاحات در نور از اعتراضات گسترده علیه خشونت پلیس و رویکرد خود را برای حل این دولت در حال انجام مقرون به صرفه مسکن.

پاسخ خود را در نظم که در آن آنها به نظر می رسد در Kitsap County رای دهندگان جزوه.

درو Darsow: دموکرات 19, فرفره هاربر

مالی مبارزات انتخاباتی: هیچ گزارش

Darsow, 19, یک فرفره هاربر فارغ التحصیل دبیرستان که در حال ورود به سال آخر خود را در رشته اقتصاد در دانشگاه غربی واشنگتن.

Darsow گفت: او الهام گرفته شده بود به اجرا توسط وزیر بهداشت ، برنی ساندرز' انتخابات ریاست جمهوری و دیدن دیگر افراد جوان در سراسر کشور اجرا برای کنگره اما احساس آن بهتر است برای شروع در سطح دولت است.

"هدف اصلی من این است که نماینده مردم در اینجا چون من تا به حال هرگز هر کدام از ما نمایندگان وزارت امور خارجه آمده به من و من احساس می کنم در زمان دولت نمایندگان ندارد و به همان اندازه از ارتباط با جامعه به عنوان من احساس می کنم آنها باید" Darsow گفت.

در 19 Darsow خواهد بود یکی از جوانترین افراد در کشور انتخاب به دفتر عمومی اگر او برنده در ماه نوامبر. اولویت های خود را در حال پرداختن به تغییرات آب و هوایی بهبود اقتصادی واشنگتن مالیات بر سیستم عدالت کیفری اصلاحات و بهداشت و درمان.

تغییر آب و هوا است Darsow شماره 1 موضوع گفت: "حمایت از یک برنامه به واشنگتن به 100% انرژی های تجدید پذیر تا سال 2030.

"وجود دارد بسیاری از عوامل زیست محیطی درگیر در سد سازی; من قطعا حمایت خواهد به دنبال جایگزین انرژی و به ویژه برق آبی به عنوان مخالف به باد یا انرژی خورشیدی" Darsow گفت.

در حالی که واشنگتن سیستم مالیاتی بوده است "بسیار مترقی" Darsow گفت: تکیه بر فروش و مالیات بر املاک لطمه می زند و افراد کم درآمد و سالمندان و افراد دیگر در یک درآمد ثابت. او طرفدار برای مالیات بر سود سرمایه و در نظر گرفتن درآمد مالیاتی تنها بر روی "بسیار ثروتمند" ساکنان.

"من فکر نمی کنم من می خواهم حمایت از مالیات بر درآمد در واشنگتن که در حال ساخت چیزی کمتر از جایی در محدوده حتی دلار 500.000" Darsow گفت.

هنگامی که مقابله با این بودجه کسری Darsow گفت که او را نگاه برای کاهش هزینه های زیرساخت ها و یا پروژه های ساختمانی است که نمی خواهید به بلافاصله پول را به اقتصاد است. یک راه بهتر به درآمد او گفت: برای گسترش بار مالیاتی در شرکت های بزرگ مانند آمازون که سود در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"من فکر می کنم که به دلیل توزیع نابرابر از آنها موفقیت در حالی که همه چیز با شکست مواجه, من فکر می کنم این مهم است که ما توزیع مجدد برخی از این موفقیت به افرادی که به آن نیاز دارید" Darsow گفت.

Darsow گفت: مجلس نیاز به نگاه در پرداختن به نژادپرستی نظاممند در نظام عدالت کیفری از جمله آنچه که او به عنوان نژادپرست صدور حکم دستورالعمل استفاده از زور توسط پلیس و استثماری زندان کار. او به حمایت از برش پلیس بودجه و با استفاده از این پول برای برنامه های پیشگیرانه و قانونی که تنظیم استفاده از نیروی کشنده توسط افسران.

"من برای آن را سخت به قانون خاص پرداختن به نژادپرستی در سیستم ما اما این بدان معنا نیست که ما نباید سعی کنید به آن را انجام دهد" Darsow گفت.

او اضافه کرد که او را به حمایت از کاهش دولت, زندان, جمعیت, به طور خاص با تمرکز بر توانبخشی به جای مجازات برای اولین بار مجرمین و مردم محکوم به دزدی های کوچک و جرایم مواد مخدر و جرایم غیر خشونت آمیز. او همچنین از گسترش بهداشت و درمان و مسکن "به عنوان یک حق انسانی."

"من می خواهم برای دیدن و مبارزه برای واشنگتن که در آن هر کس یک خانه, بهداشت و درمان, فرصتی برای یک کار و در نهایت به عنوان امن زندگی" Darsow گفت.

جسی جوان: جمهوری, 43, فرفره هاربر

کمپین مالی: $71,045 مطرح شده; $25,375 صرف شده تا به امروز است.

جوان یک مهندس نرم افزار است به نمایندگی از 26 منطقه در مجلس پس از 2014. او خدمت در تجارت و, بازی سرمایه گذاری حمل و نقل و کالج و توسعه نیروی کار کمیته.

جوان بوده و آوازی در تماس برای رژیم صهیونیستی. جی Inslee به تماس ویژه جلسه قانونی برای رسیدگی به بودجه است. او می گوید: اورژانس قدرت قوانین که فرماندار استفاده کرده است به صدور دستورات مربوط به همه گیر شد به معنای استفاده می شود برای بلایای طبیعی مانند زلزله و آتشفشان و سونامی.

"ما را مجبور به ماندن در حاشیه در واقع لطمه زدن به دولت" جوان گفت:. "فرماندار نمی تواند بازنویسی بودجه تنها مجلس می تواند انجام دهد و من معتقدم که ما باید به طور مستقیم درگیر را به مطمئن شوید که ما بودجه دلار در حال رفتن به کسانی که بیشتر تحت تاثیر قرار."

جوان پیشنهاد برای بهبود اقتصادی خواهد مکث کسب و کار و شغل مالیات و تعلیق هزینه اجازه و تاثیر اظهارات برای کسب و کار که او می گوید کمک خواهد کرد که کسب و کارهای کوچک بازگشایی و ترویج رشد مالیات بر فروش.

جوان اضافه شده است که او را اولویت بندی حفاظت از سرمایه گذاری برای بی خانمان ها, سلامت روان, روستایی دسترسی به بهداشت و درمان و حمل و نقل برای افراد کم درآمد در بودجه. او را پشتیبانی نمی کند یک سود سرمایه یا مالیات بر درآمد.

"اولین چیزی که ما می خواهیم انجام دهیم این است که ما می خواهیم برای حفاظت از آسیب پذیر ما و جوامع ما نمی خواهید به قطع کمک های مالی برای آنها" جوان گفت:. "ساده ترین راه برای کاهش بودجه است مجددا ما درآمد و به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

در مورد خواسته پلیس اصلاحات جوان گفت: باید وجود داشته باشد یک ایالت تمرکز عاطفی و رفتاری ارزیابی برای افسران پلیس در طول فرآیند استخدام و فراتر از آن. او از طرح های پیشنهادی از دولت واشنگتن و انجمن روسای پلیس که تمرکز بر سلامت روان پشتیبانی از افسران. او همچنین گفت که حمایت مالی و الزامی به استفاده از دوربین های پلیس در سطح ایالت.

"پس از یک خاص تعلق دوره از زمان وجود دارد احتمالا نیاز به گفتن شما می دانید آنچه برای هیچ گسل از خود اجازه دهید شما را به عاطفی و رفتاری پروتکل از حالت فشرده خارج کنید و به ارزیابی مجدد مطمئن شوید یک پلیس خوب را تبدیل کند به تاکید پلیس است که باعث می شود یک اشتباه بی ارزش" جوان گفت:.

پول اختصاص داده شده برای مسکن کم درآمد و بی خانمان ها اغلب نیاز است که تنها شهری ارائه دهندگان می تواند واجد شرایط برای جوان گفت. او گفت که فشار برای تغییرات به رشد مدیریت قانون است که اجازه کمتر از جمعیت شهرستانهای درخواست برای بیشتر منطقه بندی واریانس.

"کسانی که به شما توانایی به گسترش کمی هنگامی که شما انجام دهید که شما را به افزایش عرضه و کاهش هزینه مقرون به صرفه مسکن" جوان گفت:.

کری Hesch: دموکرات, 47, فرفره هاربر

کمپین مالی: $58,333 مطرح شده; $12,255 صرف شده تا به امروز است.

Hesch, 47, یک فرفره هاربر مقیم و مدیر تفریح و دو و میدانی در واشنگتن اصلاحات مرکز برای زنان است. او همچنین خدمت در کلید شبه جزیره خدمات اجتماعی هیئت مدیره.

Hesch گفت: او همیشه می خواستم برای اجرای عمومی دفتر اما می خواستم برای پایان تحصیلات خود را در دانشگاه واشنگتن برای اولین بار. Hesch دارای مدرک کارشناسی ارشد در زیرساخت های حیاتی مدیریت و برنامه ریزی.

"فقط به دنبال در منطقه ما و در طول هشت سال گذشته چه رخ داده نشده است در اینجا ما سیستم های حمل و نقل در حال درد و رنج ما باید بیش از فقط یک پل" Hesch گفت.

یکی از اولویت های اصلی است که بهداشت عمومی زیرساخت به طور خاص آماده سازی برای سوء اثرات تغییر آب و هوا.

"این واقعا خارج از غرفه در تحقیقاتی که ما باید به آماده سازی جوامع ما برای چه آینده" Hesch گفت. "ما نمی آماده درست مثل ما نمی آماده شدن برای COVID."

Hesch پشتیبانی از بررسی وضعیت استخدام و روش های آموزشی برای کارکنان زندان و طرفداران برای کمتر تنبیهی بیشتر انسانی رویکرد است. نظام عدالت کیفری نیاز به یک "پارادایم شیفت" او گفت:.

"شبه نظامی است که آنچه که ما در حال تلاش برای بدست آوردن دور از آنچه که ما در حال تلاش برای انجام دهید این است که به سمت جامعه محور و برنامه هایی که پشتیبانی بهتر سلامت روان, دارو و درمان, تمرکز بر آنچه که جوامع نیاز به موفقیت" Hesch گفت.

Hesch معتقد است ملی و ایالتی زیرساخت های بسته با تمرکز بر قرار دادن مردم به کار به علاوه برش مالیات غیر مستقیم مالیاتی است که یک گام به سوی حل دولت بحران بودجه. او همچنین نشان می دهد ترکیب ادارات دولتی با تداخل وظایف به صرفه جویی در پول – برای مثال تاشو وزارت اصلاحات به وزارت بهداشت.

"من فکر می کنم ترکیب آن گروه ها حذف تنبیهی طرف و تمرکز بیشتر بر روی سلامتی و توانبخشی مهم است."

Hesch اضافه شده است که او متعهد به جامع اصلاحات مالیاتی و حمایت از ایجاد یک کمیسیون به آمده تا با ایده های ارائه شده برای رای توسط شهروندان است.

"من قطعا احساس می کنید که ثروتمندترین میان ما نیاز به پرداخت سهم عادلانه خود را قطعا با مالیات بر سود سرمایه است که چیزی است که نیاز به نگاه" Hesch گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن