کارگر برنامه های کت و شلوار بیش از جبران خسارت بیکاری سیستم که inflicts پریشانی عاطفی'

جیمز تماس بگیرید ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 5:53 PM EDT Apr 23, 2020یک تالاه

توسط ABESTANEWS در 5 اردیبهشت 1399

یک تالاهاسی مرد می خواهد به رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به دادگاه فلوریدا جبران بیکاری سیستم است که او می گوید نتواند به ارائه مزایای به خارج از کار فلوریدا.

در یک نامه تالاهاسی وکلا گوتیر و ماری Mattox اطلاع دفتر فرماندار این جمعه از قصد خود برای شکایت. مشتری خود را, Richard L. دیوار است یک برنامه کاربردی برای مزایای بیکاری شده است که انتظار برای حدود یک ماه است.

DeSantis و وزارت فرصت های اقتصادی (DEO) درگیر در "سهل انگاری فاحش (و) تقلب" برای استفاده از یک نرم افزار فرایند است که inflicts "پریشانی عاطفی" بر مردم به دنبال مزایای بیکاری در این نامه می گوید.

دفتر والی بلافاصله پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در مورد برنامه ریزی شده کت و شلوار. دیوار' وکلا می گویند او به عنوان یک آشپز در سرزمین خواب وخیال رستوران BBQ در مرکز تالاهاسی بود و گذاشته مارس 21. او شروع به استفاده از بیکاری دو روز بعد.

نزدیک به 7 از هر 8 فلوریدا که موفق به فایل ادعا می کند از اواسط ماه مارس در حال انتظار برای آنها را پردازش — بدترین نرخ در کشور است.

در مقایسه با توجه به یک AP تحلیل کالیفرنیا و تگزاس به حال در حدود دو سوم از ادعای خود backlogged در حالی که نیویورک — کشور کنونی coronavirus کانون — تا به حال حدود 30 درصد از آن ادعا می کند هنوز در انتظار.

در فلوریدا وجود دارد که هزاران نفر شده اند قادر به تکمیل آنها گفت: دست و پا گیر وب-نرم افزار مبتنی بر فرایند است که به طور معمول لگد آنها را به بیرون از سیستم زمانی که آنها ضربه زدن به دکمه ارسال.

دیگران گزارش آنها صبر کردم ساعت برای کمک در تلفن تنها به خط تلفن و رفتن مرده.

"سیستم خراب است" گفت: تشکر. Loranne Ausley D-تالاهاسی.

"مردم نا امید و ناامید," او اضافه شده است. "من نمی دانم که چگونه بسیاری از زمان و راه هایی می توانم بگویم این است که باید انجام شود در حال حاضر چون به معنای واقعی کلمه زندگی مردم در خطر است."

دیوار یکی از خوش شانس فلوریدا است که قادر به گرفتن در خط پرداخت. درخواست او پذیرفته شد و پس از دو روز از تماس های تلفنی و کشتی با اتصال برنامه های مبتنی بر وب روند.

از صبح روز پنجشنبه با توجه به DEO, 1,762,285 مردم را برای ثبت مزایای پس از 15 مارس. و از آن گروه 210,703 ادعا فرآوری شده با 116,830 متقاضیان دریافت چک.

یک Floridian شانس پایین تر از دریافت یک نرخ بیکاری بررسی از ساکنان دیگر مگا-متحده است. با توجه به وزارت کار ایالات متحده در حدود 1% از فلوریدا نیروی کار به مزایای حق دریافت آنها را در مقایسه با 3.1 درصد تگزاس 6.2% برای کالیفرنیا و 7.6 درصد در نیویورک است.

به عنوان یک داد و بیداد بیش از این وضعیت شروع به رشد بلندتر در اوایل این ماه DeSantis ساخته شده حرکت می کند برای سرعت بخشیدن به روند درخواست. اضافی 77 کامپیوتر سرور قلاب شد تا به DEO اتصال وب سایت به دو برابر ظرفیت آن و 2000 کارمندان دولت هدایت شدند به DEO برای رسیدگی به این یورش از برنامه های کاربردی.

DeSantis به اذعان DEO قادر به او را با ارائه اطلاعات در مورد تعدادی از ادعای ثبت و یا پردازش شده است. DeSantis قرار داده و سپس گروه مدیریت خدمات, منشی, Jonathan Satter مسئول بیکاری سیستم موثر مارس 14.

"من امیدوارم که جان می توانید در آن وجود دارد سر و صدا قفس" DeSantis گفت.

Ausley نیست بنابراین مطمئن شوید که: "تلاش برای قرار دادن Band-ایدز در آنچه به نظر می رسد کهنه تکنولوژی کار کرده است."

در این میان دو خانه دموکراتیک رهبران به نام برای یک جلسه ویژه برای رسیدگی به جبران خسارت بیکاری گسترش مدیکید و انتخابات در یک بیماری همه گیر.

دولت مظنونان حمله به دانشگاه بابی Dubose از فورت Lauderdale و اوان Jenne از هالیوود گفت: این جلسه باید رخ دهد عملا و یا در تالاهاسی یک بار دستورالعمل های فدرال اجازه تجمع تعداد زیادی از مردم است.

جیمز تماس عضو ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است. او را می توان در رسید jcall@tallahassee.com. به دنبال او در توییتر: @CallTallahassee

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن