زن بودن چاقو توسط پسر بود قادر به تماس با 911 قبل از حمله شروع

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 4:51 PM EDT مارس 13 سال 2020یک زن که چاقو توسط دوست پسر او را در اوایل روز شن

توسط ABESTANEWS در 25 اردیبهشت 1399

یک زن که چاقو توسط دوست پسر او را در اوایل روز شنبه قادر بود به طور مخفیانه به احضار پلیس فقط قبل از حمله آغاز شد و با تلفن همراه خود به 911 کنندگان و برمرتون پلیس اطلاعات کافی و زمان برای پیدا کردن آپارتمان خود را.

شنیدن برای تلفن های موبایل از مبارزه خشونت آمیز اسناد دادگاه می گویند افسر Kasey Trask لگد درب آپارتمان در شرق 19 خیابان برای پیدا کردن عدالت LaSalle, Hampton, 24, سنجاق زن را با یک دست و نگه داشتن چاقو بالای او را با دیگر, با توجه به اسناد دادگاه. از چاقو به عنوان داشتن یک تیغه ثابت حدود 4 تا 5 اینچ طولانی است.

همپتون متهم شده بود روز شنبه در Kitsap County Superior Court با اقدام به قتل درجه اول.

بود پرواز به یک بیمارستان سیاتل. هر چند وضعیت او به عنوان مهم افسران نوشت: در اسناد او انتظار می رود زندگی می کنند.

همپتون است که در نیروی دریایی با توجه به اسناد دادگاه پس Naval Criminal Investigative Service افسران پیوست پرونده و مصاحبه زن در Harborview Medical Center در سیاتل.

زن "به یاد می آورد همپتون سلاح سرد او را در پشت سر و تعداد نامعلومی از زمان قبل از او آگاه بود از پلیس ساخت ورود به آپارتمان" افسران نوشت: در اسناد دادگاه.

در اسلحه Trask خواستار همپتون رها کردن چاقو. جای همتون انداخت و آن را در Trask اما از دست رفته است. همپتون پس از آن پایین رفت و به زمین که در آن او را به زندان برده شد.

زن 23 گفت: Hampton آمده بود خانه از محل کار روز قبل از "اقدام بسیار عجیب" و رفتار او ادامه داد: تا اوایل صبح است. او گفته محققان او سعی به ترک محل اقامت و در حدود 1:30 a. m. اما او مسدود شده و او در آن زمان او فعال تلفن اضطراری 911 حالت با فشار دادن دکمه سمت با توجه به اسناد دادگاه. زن گفت: او شروع به آزار او و پس از او جنگیدند و او را برداشت چاقو.

با فعال کردن اورژانس 911 تابع بر روی تلفن خود را, آن را متصل به 911 کنندگان که قادر به شنیدن برخی از اظهارات ساخته شده توسط Hampton cluing آنها را در آن خشونت حمله شد جریان است. آنها قادر بودند به سه گوش منطقه به طور کلی تماس و پلیس شد و پس از آن به شرق 19 خیابان این منطقه از آپارتمان که در آن یک مرد به کارگردانی آنها را به آپارتمان که در آن سر و صدا به نظر می رسد به سرچشمه.

این حمله یکی از چندین جدی و مرگبار خشونت حوادث است که هفته گذشته آغاز شد. روز جمعه سابرینا اولسون-Smith, 23 مرده پیدا شد در برمرتون ، دوست پسر او بوده است به اتهام قتل درجه اول. در روز یکشنبه در شرق برمرتون 40 سال بود به ضرب گلوله در پا. شوهرش متهم شده است با درجه اول حمله.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن