زن متهم scamming $725k از کسب و کار او تاسیس و سپس به فروش می رسد

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 4:57 PM EDT Jun 23, 2020یک زن به اعدام محکوم شده در سال 2007 در Kitsap County

توسط ABESTANEWS در 4 تیر 1399

یک زن به اعدام محکوم شده در سال 2007 در Kitsap County Superior Court از scamming یک بانک خارج از $32,000 اکنون در برابر یک اتهام در دادگاه فدرال به اتهام اختلاس $725,000 از یک مدرسه آنلاین سالنامه خدمات او استفاده می شود به خود.

جولی شکایت دوران 53 ساله متهم است با استفاده از موقعیت خود را با YearLook این شرکت به استفاده از پول برای خرید زمین در آروبا یک موتور سیکلت RV و پرداخت هزینه برای اسب-هزینه های مربوط. من YearLook که دوران تاسیس شد و شروع به بالا بود که طراحی یک وب پورتال به جمع آوری, ذخیره و به اشتراک گذاری مدرسه سالنامه به صورت دیجیتال.

"در حالی که گوشی های هوشمند, تبلت ها و لپ تاپ ها تبدیل شده اند ضروری است در گرفتن ارزشمند خاطرات, تصاویر, ویدئو ها و موسیقی واقعا تنها امن هنگامی که شما آنها را از این دستگاه" Doran گفت: در سال 2014 رسانه ها انتشار اعلام کسب و کار جدید. انتشار در توصیف دوران به عنوان "یک جانباز در ایجاد سرمایه گذاری های آنلاین داشتن توسعه یافته و به فروش می رسد گروه مسافر Agent4Bid و پشتیبانی از محتوا است."

مورد بررسی توسط FBI منجر به Doran بودن متهم جمعه در ایالات متحده دادگاه منطقه در تاکوما با یک تعداد از سیم تقلب.

دوران زندگی در پورت اورچارد در زمان است اما پس از نقل مکان به فرفره هاربر با توجه به اسناد دادگاه. او بلافاصله پاسخ به یک پیام های ارسال شده به حساب رسانه های اجتماعی.

در اوایل 2015, Doran به فروش می رسد اکثریت سهام در YearLook به آمریکا دستاورد گروه Holding Corporation تگزاس است. معامله به شرکت Doran تاسیس $1.3 میلیون دلار به معنای توان به رشد کسب و کار و نگه داشته Doran به عنوان مدیر عامل با حقوق و دستمزد سالانه از $160,000.

موفقیت یک شرکت را از دیگر شرکت های متخصص در فارغ التحصیلی و یادبود موارد مانند حلقه های کلاس و letterman کت.

مقامات ادعا می کنند خیلی زود پس از این معامله بود که دوران شروع به خرج کردن 1.3 میلیون.

تا اواسط 2015 شرکت مادر نگران شد با Doran عملکرد و ارائه شده برای کمک به او.

"دوران ارتباطات به ظاهر مشغول است اما آشفته بازرگان," اف بی آی عامل که به بررسی این مورد نوشت: در اسناد دادگاه.

آمریکا دستاورد بلافاصله پاسخ به یک ایمیل ارسال شده توسط, Kitsap Sun. آن ناشناخته اگر شرکت می دانستم که از دوران سابقه محکومیت به جرائم مالی.

زمانی که مدیران خواست برای اسناد مالی Doran ارائه "بهانه" چرا او نمی تواند پاسخ به درخواست ها از جمله تلفن همراه, مرگ, آتش سوزی در شرق واشنگتن مسائل مربوط به بهداشت شخصی و سرقت از رایانه پیشرو این شرکت برای تبدیل شدن به بیشتر نگران با توجه به اسناد دادگاه.

"این طرح هم پاشید و در نوامبر 2015 زمانی که مالی تیم در تگزاس متوجه Doran تا به حال چندین حساب های بانکی بود و تحریف اظهارات بانک و سوابق" با توجه به رسانه های منتشر شده از باراک اوباما. "او از کار اخراج شد در فوریه سال 2016 و شرکت مادر بازیافت آخرین $240,000 در من YearLook حساب."

آمریکا دستاورد ثبت مدنی شکایت حدود 1.1 میلیون دلار. زمانی که Doran به نظر نمی رسد در دادگاه قاضی اعطا قضاوت برای این شرکت است.

در سال 2007 مورد پورت اورچارد پلیس اصل نامیده می شود در مورد $2,800 bounced بررسی Doran نوشت: از یک کسب و کار چک کردن حساب برای پرداخت هزینه مبلمان در ارزش صفحه اصلی فروشگاه.

حساب جاری که از آن دوران نوشت بد می شد از Agent4Bid که 2014, رسانه های انتشار لیست به عنوان یکی از کسب و کارهای Doran "توسعه یافته و به فروش می رسد."

زمانی که کارآگاه تماس بانک مرکزی امریکا او آموخته است که Doran گرفته بود این بانک برای $32,000 از دست دادن به طور مستمر انتقال جعلی تعادل بین حساب های متعدد و سپس با تجاری کردن یک طرح به عنوان "چک کردن kiting."

Doran التماس کرد گناه را به یک تعداد از درجه اول سرقت و تعداد غیر قانونی صدور چک بانکی. او محکوم به 60 روز در زندان بود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن