با هزاران نفر از فن های بیکار در فلوریدا مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد ارسال آنها را در خارج از کشور

آنا کبللس سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 4:25 PM EDT May 28, 2020رژیم صهیونیستی. ران DeSantis روز سه شنبه گفت: فل

توسط ABESTANEWS در 11 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis روز سه شنبه گفت: فلوریدا هزاران بلا استفاده هواکش باعث جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به نشان می دهد برخی از دولت های دستگاه تنفس می تواند فرستاده شده به دیگر کشورهایی که به آنها نیاز دارید در طول coronavirus بیماری همه گیر.

در کاخ سفید جلسه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او ممکن است شیب به فلوریدا یک ذخیره برای کمک به "نه تنها متحدان ما اما کشورهایی که نیاز به کمک."

"ما او را فرستاده (DeSantis) هزاران نفر از هواکش اما در عین حال شما باید هزاران نفر از فن های که استفاده نمی شود و ما قادر خواهد بود به ارسال آنها احتمالا به کشورهای دیگر" رئیس جمهور گفت: نشستن در کنار DeSantis در دفتر بیضی.

موضوع هواکش آمد تا زمانی که در دفاع از فرماندار فلوریدا "اندازه گیری" در پاسخ به همه گیری این استدلال که دولت اجتناب شود "شدیدی سفارشات" و شانس بهتر از کشورهای دیگر.

"ما تا به حال مردم در بیمارستان اما من در حال حاضر در یک وضعیت که در آن من باید کمتر از 500 نفر در یک کشور از 22 میلیون در هواکش که از شب گذشته است. و من 6,500 هواکش که بیکار نشسته استفاده نشده در سراسر ایالت فلوریدا" فرماندار گفت.

هلن آگور Ferre سخنگوی فرماندار روشن است که "در حدود 6,000 هواکش" بودند و نه در حال استفاده در کشور از سه شنبه بعد از ظهر. هواکش می تواند نقش مهمی در مراقبت از افراد بدحال با COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از کوروناویروس.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که "واقعا جالب" که فلوریدا است که بسیاری از استفاده نشده هواکش و اشاره کرد که دولت ذخایر را به استفاده به عنوان او به نظر می رسد در ارسال هواکش به کشورهای دیگر مانند ایتالیا و فرانسه و اسپانیا و نیجریه.

"من صحبت کرد و امروز به نیجریه آنها را از انجام هر کاری برای هواکش. ما در حال رفتن به ارسال حداقل 200 هواکش به نیجریه احتمالا بیشتر از آن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

DeSantis یک سرسخت سیاسی متحد از رئیس جمهور همچنین با استفاده از ملی ویژه برای توزیع مجدد شک در مورد نیویورک تقاضا برای ده ها هزار نفر از هواکش در اواخر ماه مارس است.

در آن زمان رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو شد افزایش نیویورک در پاسخ به همه گیر و درخواست کرده بود حدود 40 ، 000 دستگاه تنفسی به بیمارستان. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او باور نمی کند که دولت مورد نیاز است که بسیاری از دستگاه ها در طول یک فاکس نیوز' ،

در روز سه شنبه DeSantis گفت: او گفت: Jared کوشنر رئیس جمهور در قانون در ماه مارس که او نیز باور نمی کند نیویورک مورد نیاز است که بسیاری از هواکش چون فلوریدا نمی نیاز به هر گونه هواکش در طول همان دوره زمانی.

"وقتی که همه به صحبت کردن در مورد 40,000 هواکش در نیویورک, من در تماس با جارد در مورد فلوریدا و او گفت که آنها (نیویورک) در حال رفتن به نیاز که (40,000 هواکش). من بود و نگاه من در واقع موافقت خود را با شماره من فکر نمی کنم ما نیاز به هر گونه هواکش در فلوریدا در حال حاضر — شاید همه چیز تغییر خواهد کرد" DeSantis گفت.

فرماندار اظهار نظر در نیویورک باعث تهمت به می گویند DeSantis شده است "بزرگ" در دست زدن به coronavirus همه گیر است و "مثال" از یک همکاری بین دولت فدرال و دولت است.

به عنوان DeSantis آماده برای انتشار برنامه ریزی برای احیای اقتصاد دولت روز چهارشنبه اذعان کرد که او هنوز هم coronavirus نگرانی در مورد شیوع بیماری های پوستی در تابستان و پاییز.

"این یک رمان است. virus. آن را غیر قابل پیش بینی است. اما ما در یک وضعیت در حال حاضر که در آن ما باید بسیاری از ابزارهای بیشتری قادر به حمله" فرماندار گفت:, و اضافه کرد که هر گونه اطلاعیه ها در بازگشایی اقتصاد ادامه خواهد داد شامل اقدامات برای محافظت از آسیب پذیر ترین افراد در دولت است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب