با بازگشایی در جدول رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و رئیس جمهور تهمت چین دوباره

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 9:35 AM EDT Apr 18, 2020تالاهاسی – به عن

توسط ABESTANEWS در 30 فروردین 1399

تالاهاسی – به عنوان او اغلب در روزانه coronavirus جلسات Gov. ران DeSantis علامت یک لیست از لوازم بودن مستقر در سراسر فلوریدا.

یک میلیون N-95 ماسک; 100,000 صورت سپر; 500,000 دستکش; 35,000 بیمارستان لباسهای; حتی 60,000 ظروف ضد عفونی کننده دست.

اما در باز کردن 90 ثانیه از روز شنبه جلسه تعداد دیگری نیز پدید آمده است. DeSantis ذکر جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن کاخ سفید چهار برابر – همه مطلوب است.

فلوریدا فرماندار پیروزی که در سال 2018 شد تا حد زیادی طراحی شده توسط تهمت توییتهایی و کمپین نقدی از رئیس جمهور متحدان پدید آمده است به عنوان یکی از محاصره کاخ سفید بزرگترین مروج در طول COVID-19 بحران است.

در حال حاضر با مغلوب ساختن پیشی جستن آماده برای راه اندازی یک مرحله به مرحله در دوباره باز از اقتصاد کشور وجود دارد شکی نیست DeSantis آماده است تا در آغوش که پیام. با توجه به DeSantis جفت بحث تقریبا روزانه است.

اما تصمیم برای نرم کردن سطح ایالت "امن تر-در-صفحه اصلی" منظور DeSantis صادر آوریل 1 می تواند ثابت کند که مهم ترین را از فعالیت های سیاسی او.

بیشتر: نیمی از لئون شهرستان coronavirus موارد ترسیم شده به محل اقامت برای کودکان معلول

فرماندار گفت که نیروی کار که او را انتصاب به توصیه او در بازگشایی کنند و با توصیه های ظرف پنج روز. اما این که نگران کننده برای برخی از کارشناسان.

"ما در حال صحبت کردن در مورد مبادلات بین سلامت عمومی و همه چیز است که جریان را از اقتصاد و فعالیت های اجتماعی" گفت: دکتر دیوید Ozonoff یک دانشگاه بوستون اپیدمیولوژی که رفت به دانشکده پزشکی با دکتر Anthony Fauci پیشرو در کاخ سفید مشاور در coronavirus.

"رهبران عمل در ارزش ها و اولویت ها. و در حالی که من سمت در علوم و بهداشت عمومی سمت من مطمئن هستم که کاخ سفید به دنبال علم یا حقایق و فرماندار است زیر کاخ سفید, بنابراین شما می توانید نتیجه گیری های خود را," او اضافه شده است.

DeSantis و مغلوب ساختن پیشی جستن در چند روز گذشته به نظر می رسد به خصوص با فرماندار bemoaning عدم تلویزیونی ورزشی است که در روز شنبه جلسه مطبوعاتی که در آن او همچنین در دفاع از تصمیم خود برای اعلام WWE ضروری کسب و کار اجازه می دهد تلویزیونی کشتی کج به ادامه – با بیرون رینگ مخاطبان – از آن اورلاندو عملکرد مرکز.

امریکا اولین اقدام فوق العاده PAC ریاست سابق WWE صندلی لیندا مک ماهون متعهد به صرف 18.5 میلیون دلار برای مغلوب ساختن پیشی جستن انتخابات در فلوریدا. DeSantis اخراج اتصال به داشتن هیچ ارتباطی با تصمیم گیری خود را.

تقارن بین رئیس جمهور و فرماندار هر چند دارای coursed از طریق مبارزه با کروناویروس. در اوایل این ماه DeSantis شروع به ترویج این ایالت کسب هیدروکسی کلروکین ضد مالاریا مواد مخدر مغلوب ساختن پیشی جستن است تبلیغ با وجود هشدار در مورد استفاده از آن از مقامات بهداشت عمومی.

DeSantis همچنین شروع به صحبت کردن چگونه برای بازگشایی دولت در اقتصاد – طولانی نیست پس از رئیس جمهور پرده برداری از طرح خود برای نیروی کار از رهبران کسب و کار به توصیه او در همان هدف است.

"من قصد دارم برای فراگیر خودم با بزرگترین ذهن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: قبل از این نیروی کار تکامل یافته را به آنچه در حال حاضر به نظر می رسد مانند یک سری از تماس های تلفنی بین رئیس جمهور و ده ها تن از رهبران شرکت های بزرگ.

DeSantis گفت: خود را برای نیروی کار را شامل دولت و مقامات منتخب همراه با کسب و کار و آموزش و پرورش رهبران نسبت به آنچه که او به نام "تجدید حیات و بازگشایی فلوریدا." فرماندار گفت که او می خواهد "مشاوره و ایده ها در تقریبا همه چیز را تحت خورشید است."

"کسب و کار کوچک, کشاورزی, رستوران, گردشگری, بزرگ, حوادث و کنوانسیون های تفریح مسافرت های بین المللی, K را از طریق 12 و همچنین آموزش عالی است. وجود دارد یک میزبان کامل از چیزهایی که ما نیاز به فکر کردن در مورد" DeSantis گفت.

DeSantis همچنین می خواهد COVID-19 تست می شود یافت و در دسترس به فلوریدا کارفرمایان ترجیحا با چرخش 24 ساعته بار. این تست در حال حاضر مستقر شده است عمدتا برای برخی از کارکنان مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ دهندگان.

اما در حالی که DeSantis به نظر می رسد که به دنبال تهمت سرب در تقریبا در هر مرحله فرماندار اصرار کاخ سفید نمی خواهد مستقیم زمانی که فلوریدا reawakens.

"بخشی از این فقط رفتن به بر اساس چگونه به احساس مردم در مورد وضعیت," او گفت:. "آیا آنها فکر می کنم که ما رفته ایم در یک جهت خوب? که این چیزی است که خطر کم است به اندازه کافی است؟"

"این فقط رفتن به در مورد آنچه که دولت می کند," او اضافه شده است.

اما با مه 1 تحمل پایین DeSantis گفت که او می خواهد خود را از نیروی کار مشاوران به سرعت عمل می کنند. "زمان است که از ذات" او گفت:.

بیشتر: کروناویروس در فلوریدا: رژیم صهیونیستی است. DeSantis اعلام کرد 1 میلیون N95 ماسک برای کارکنان مراقبت های بهداشتی

فرمانداران در دو منطقه اعلام کرده اند ائتلاف در آن آمده خود را هماهنگ اقتصادی re-دهانه: کالیفرنیا و اورگان و واشنگتن و نیویورک و نیوجرسی, کانکتیکات, دلاور, ماساچوست, پنسیلوانیا و رود آیلند.

این کشورها اگر چه بودند پیش از فلوریدا در صدور stay-at-home سفارشات برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. خود فرمانداران عمدتا دموکرات ابراز احتیاط بیشتری در مورد بازگشایی.

در واقع اخیر تجزیه و تحلیل توسط اقتصاددانان در دانشگاه استنفورد, دانشگاه هاروارد و دانشگاه نیویورک به این نتیجه رسیدند که وجود دارد استارک تقسیم بین ایران و عربستان را دیدم نیاز به اجتماعی فاصله و محدودیت های دیگر ناشی از کوروناویروس.

آنها دریافتند "شکاف قابل توجهی بین جمهوری خواهان و دموکرات ها در باورهای شخصی در معرض خطر و مسیر آینده از این بیماری همه گیر."

مانند کاخ سفید DeSantis عنوان برای هفته نیاز به صورت گسترده عمل است.

این فرماندار فلوریدا صادر شده و دولت خود را خاموش منظور تنها پس از رئیس جمهور خود را رها "aspirational هدف" از آرامش coronavirus دستورالعمل عید پاک به جای گسترش محدودیت از طریق آوریل است.

و با وجود هدف خود از مارس 1 بازگشایی تهمت گفت: فرمانداران در روز پنج شنبه "شما در حال رفتن به عکس های خود را."

DeSantis در حال حاضر گرفته شده چند عکس خود را برای مدیریت از coronavirus. دولت را فلج اقتصاد مجبور است بیش از 660,000 فلوریدا به فایل تعداد مدعیان بیکاری در ماه گذشته – و هزاران نفر دیگر را ناموفق اقدام به فایل با استفاده از وزارت امور خارجه از فرصت های اقتصادی را ناکارآمد آنلاین سایت.

DeSantis شده است تاول در رسانه های اجتماعی با خارج-از-کار فلوریدا.

در حالی که نظرسنجی ها نشان می دهد اکثر فرمانداران دموکرات ها و جمهوری خواهان شاهد افزایش در تصویب خود را رتبه بندی در طول همه گیر DeSantis است نقل مکان کرد و در جهت مخالف.

این رای گیری شرکت صبح مشورت کالیفرنیا به لیبریا گاوین Newsom را favorability تا 40%; نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو نیز یک دموکرات با 30-plus-درصد بهبود و جمهوری خواه مایک DeWine از اوهایو تا 30 درصد.

بیشتر: شهر تالاهاسی کارمند آزمایش مثبت برای coronavirus این هفته

DeSantis که تا به حال قوی 58 درصد تصویب امتیاز قبل از coronavirus به پایین است که توسط 7% درصد پس از coronavirus زمان نگه دارید.

نیز وجود دارد یک تقسیم میان فلوریدا رهبران سیاسی.

"من فکر می کنم فرماندار و دفتر خود یک کار خوب انجام داده هر زمان که من سعی کردم برای رسیدن به اطلاعات و یا برای کمک به مردم فایل تعداد مدعیان بیکاری" گفت: Rep. رس Yarborough یک جکسون خواه. "آن را در دولت برای رفع بیکاری سیستم. و او شده است در نظر گرفتن مراحل را به آن را بهبود بخشد.

"همه این است که یک عمل متعادل" Yarborough اضافه شده است. "این اقتصاد در یک طرف و مراقبت های بهداشتی ، و او را در برخورد با بسیاری از ناشناختهها در مورد هر یک."

جکسون شهردار لنی کاری سابق فلوریدا از حزب جمهوریخواه صندلی گفت: DeSantis کمک امن پیشرفته تست در شهر خود شده است و "بسیار پاسخگو و مفید به شهروندان ما."

دموکرات ها اگر چه در قوه مقننه و دولت هیئت نمایندگان کنگره شکایت در مورد عدم دسترسی به فرمانداری. آنها می گویند که آنها هم شنیده ام گله مند از همکاران جمهوری خواه.

کشاورزی کمیسر نیکی سرخ شده بوده است انتقادی از DeSantis گفت: دولت باید آورده شود به پاسخ.

"موفقیت مدیریت اثرات COVID-19 نیاز به وزن پر از فلوریدا دولت است که همکاری و هماهنگی های سرخ" گفت.

برخی نیز نگران هستند در مورد کاخ سفید, تلاش برای بازگشایی رانندگی فرماندار تصمیم گیری است.

"مردم از ترس به مرگ" گفت: سناتور. لری برمن R-بوینتون بیچ. "بازگشایی دولت است یک خطر بزرگ به خصوص از آنجایی که ما هنوز تا کنون در تست."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب