خواهد نوازی کارگران دوباره ؟ Pensacola رهبران صنعت ترس ندارد.

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:05 PM EDT May 9, 2020به عنوان تعداد زیادی از مهمان نوازی کارگران furl

توسط ABESTANEWS در 25 فروردین 1399

به عنوان تعداد زیادی از مهمان نوازی کارگران furloughed یا گذاشته در حالی که محلی رستوران ها و هتل ها سعی کنید به چسبیدن به در طول coronavirus همه گیر برخی از کسب و کار نگران هستند آنها ممکن است واجد شرایط برای جدید فدرال وام کسب و کار کوچک از آنجا که کارکنان خود را ممکن است موافق نیست برای رفتن به عقب بر روی حقوق و دستمزد.

در طی یک میزگرد مجازی بحث و گفتگو در روز پنج شنبه به میزبانی دانشگاه وست فلوریدا بخش از مهمان نوازی و مدیریت گردشگری مهمان نوازی و رهبران کسب و کار ابراز ترس است که کارگران به خصوص کارکنان آشپزخانه ممکن است انتخاب کردن به ماندن بیکاری در ترک کسب و کار گیر با پرداخت جدید وام کسب و کار کوچک.

تحت قانون مراقبت را $365 میلیارد چک حفاظت از برنامه شناخته شده به عنوان PPP کسب و کار می توانید از وام به ارزش بیش از 2.5 برابر خود سالانه به طور متوسط حقوق و دستمزد هزینه خواهد شد که به طور کامل بخشیده به طوری که 75 درصد از این وام صرف هزینه های حقوق و دستمزد.

همان قانون و همچنین افزایش بیکاری پرداخت های اضافی $600 بنابراین یک فرد در فلوریدا جمع آوری مزایای بیکاری می تواند صفحه اصلی 875 دلار در هفته است. گسترش مزایای مجموعه به پایان می رسد در ژوئیه 31.

اما فلوریدا بیکاری وب سایت رو فلج ورود جم از برنامه های کاربردی که دارند آب گرفتگی در سیستم.

گسترش: 3,700 مردم وارد فلوریدا از طریق I-10, I-95 از خطر متحده است. هیچ کدام تبدیل شد دور.

سکوت: Escambia County سازد روزانه گزارش جزئیات محلی پاسخ به کروناویروس

DC ریوز رئیس کارآفرین افسر Studer, جامعه, موسسه و صاحب کامل ساده Brewing Co., شده است کمک به کسب و کار حرکت سیستم جدید به عنوان بخشی از بهار کارآفرین Hub و گفت: وجود یک نگرانی است که برخی ممکن است قادر به واجد شرایط برای وام بخشش اگر کارکنان بر نمی گرداند.

"دولت ساخته شده PPP به شما را تشویق به نگه داشتن کارکنان خود را در" ریوز گفت. "پس از آن دولت فدرال به 600 دلار در هفته در علاوه بر این به بیکاری نه فرضی به معنای واقعی کلمه پشت خانه, کارکنان, کارکنان خانه داری می تواند پول بیشتری را در بیکاری بیش از آنها می توانند در کار عادی."

ریوز با اشاره به مسائل با پر کردن بیکاری ادعا در فلوریدا ممکن است نگه داشتن کارگران در صنعت مهمان نوازی امید بستن به ماندن در کارکنان است.

"تنها چیزی که مانع است که مشکل است آن را مانند یک کابوس برای رسیدن به نرخ بیکاری در حال حاضر که مهمان نوازی شرکت های دیده نشده تاثیر که اما در یک ماه, ما ممکن است صحبت کردن در مورد چگونه می توانم من حتی کسی پشت" ریوز گفت.

فرسوده شعبه مدیر اجرایی Escambia County مقصد بازاریابی سازمان خصوصی سازمان بودجه های محلی, هتل شرکت توافق کردند که گفتگوهای میان هتلداران است چگونه می توانید مردم را به بازگشت به کار قبل از پایان ماه ژوئیه.

"می گویند همه چیز را به عقب باز می شود تا در ماه مه یا شروع به باز کردن و شما می خواهید به فصل تابستان چگونه شما از فصل تابستان بدون کارکنان آشپزخانه بدون کارکنان هتل," شعبه گفت. "شما در برخی از حس ممکن است برای مدت زمان طولانی آسیب رساندن به این نام تجاری از پنساکولا. چرا که اگر مردم در اینجا ما سعی می کنیم به نوبه خود شیر و سپس ما می توانیم ایجاد یک تجربه برای آنها. به عنوان یک ماده در واقع, ما در نهایت به ایجاد چیزی است که آنها دوست ندارند ما ممکن است آسیب بیشتری انجام دهد."

Jean Pierre N'Dione با بزرگ جنوبی رستوران ها توافق کردند که در برخی موقعیت ها ممکن است سخت به پر کردن.

"آنها در حال رفتن به پرداخت بیشتر به ماندن در خانه به جای کار کردن با این حال زمانی این چیزی که می خواهم به گذشته" N'Dione گفت. "پس از آن حتی زمانی که ما به عقب بر گردیم به نيمه وضعیت طبیعی آن است که برای رفتن به واقعا برای ما سخت به من می خواهم تصور کنید به اندازه کافی کارکنان در موقعیت های خاص است که کارمندان ما را ندارد این نوع از پول قبل از."

کوری Mobley, مدیر کل جانی هیوستن را مشبک و نوار در نورر گفت: او همان نگرانی در مورد کارکنان خود را از 60 کارمند دارد.

"خوشبختانه من به شما بگویم که من بررسی همه از کارمندان ما و بیش از 90 درصد از آنها آماده هستند برای بازگشت به کار" Mobley گفت. "به خصوص دلیل این که شما می دانید 30 یا 40 از آنها سرور bartenders. آنها را به پول بیشتر از آنچه که آنها در حال رفتن به جمع آوری. در حال حاضر پشت در خانه است کمی متفاوت است."

UWF بخش مهمان نوازی و مدیریت گردشگری ادامه خواهد داد و برگزاری هفتگی میزگرد به بحث در مورد چگونه coronavirus همه گیر است که تأثیر Northwest Florida صنعت مهمان نوازی.

کامل بحث شنیده می شود, آنلاین و در navigating-hospitality.blubrry.net.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن