کاخ سفید قفل شده بود به عنوان اعتراض به Floyd مرگ رسیدن به پایتخت کشور

ساوانا Behrmann ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 8:37 PM EDT 29 مه سال 2020واشنگتن – تظاهرات بیش از جورج فلو

توسط ABESTANEWS در 10 خرداد 1399

واشنگتن – تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ ضربه پایتخت کشور جمعه شب به عنوان تظاهرکنندگان خشمگین وارد در خیابان پنسیلوانیا منجر به یک مستند در کاخ سفید, سخنگوی جاد دیر تایید به ایالات متحده آمریکا امروز.

فلوید یک مرد مرده در مینیاپولیس بازداشت پلیس این هفته پس از یک افسر سفید دوخته و او را به زمین زیر زانو خود را. مرگ او را برانگیخته تظاهرات علیه خشونت پلیس و تبعیض نژادی در شهرستانها در سراسر ایالات متحده است.

روز جمعه رئیس جمهور تهمت صحبت با فلوید خانواده گفت: او را درک درد خود را. که در تماس با آمد و چند ساعت بعد از صدای جیر جیر خود را در مورد در مورد تظاهر کنندگان در مینیاپولیس موجب خشم کشید و یک برچسب هشدار دهنده از توییتر.

اخراج افسر درک چوین دستگیر شد و به اتهام قتل در Floyd مرگ است. Hennepin شهرستان وکیل شکایت گفت: چوین او زانو در Floyd گردن برای 8 دقیقه و 46 ثانیه از جمله برای 2 دقیقه و 53 ثانیه پس از فلوید بود و غیر پاسخگو است.

در خارج از کاخ سفید روز جمعه سرویس مخفی دیده می شود می تواند بعد از 7 p. m. در نظر گرفتن حداقل یک نفر را بازداشت کرده است. ویدئوها نشان داد یک گروه بزرگی از معترضان تجمع با برخی از سوزاندن پرچم و ضربه زدن بیش از موانع. معترضان باید نقل مکان کرد و از کاخ سفید به بخش دیگری از شهر است.

متعدد خبرنگاران ارسال شده است که آنها در داخل کاخ سفید و که سرویس مخفی بود و نه اجازه دادن به آنها در ترک این اساس در طول مستند.

سرویس مخفی غالبا قفل کردن کاخ سفید برای درک تهدیدات امنیتی مانند بسته یا کیسه های چپ در این نزدیکی هست. اما ساختمان است که به ندرت قفل شده برای تظاهرات. و در حالی که اعتراضات در حال وقوع روزانه در خارج از کاخ سفید آنها اغلب کوچک – نقشه کشی چند ده نفر در اکثر.

در حالی که بزرگترین تظاهرات را احاطه مینیاپولیس باعث استقرار 500 ملی Guardsmen مردم به خیابان آمده اند از نیویورک به شیکاگو به سواحل کالیفرنیا. هفت نفر به ضرب گلوله کشته شدند در جریان اعتراض در لوئیزویل در پنج شنبه شب ده ها تن دستگیر شدند در شهر نیویورک ماموران شلیک گلوله های لاستیکی به جمعیت معترضان در شهر فینیکس و یک راننده به نظر می رسد به عمد اجرای بیش از یک تجمع اعتراضی در دنور.

سرویس مخفی گفت که خود را "پرسنل در حال حاضر در حال کمک به دیگر سازمان های اجرای قانون در طول یک تظاهرات در پارک لافایت. در جهت منافع امنیت عمومی ما را تشویق همه به صلح آمیز باقی می ماند."

کمک: جان Fritze و کورتنی سوبرامانیان

'ذاتا خطرناک': آنچه در شکایت کیفری در جورج فلوید مورد



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن