که در آن به خوردن برای Juneteenth رستوران جشن

جرمی جویس به دینامو پشت @blackpeopleeats یکی از همه گیر بزرگ pivoters, scrapping برنامه ریزی برای مراسم تحلیف

توسط ABESTANEWS در 30 خرداد 1399

جرمی جویس به دینامو پشت @blackpeopleeats یکی از همه گیر بزرگ pivoters, scrapping برنامه ریزی برای مراسم تحلیف, هوای آزاد, جشنواره غذا برای فردا به Juneteenth رستوران, جشن, که در آن برخی از 70 سیاه و سفید متعلق به رستوران ها در سراسر شهر ارائه خواهد شد $6.19 ویژه در اجتماعی فاصله جشن روز در سال 1865 زمانی که بردگان در گالوستون تگزاس بودند گفت: آنها (دو و نیم سال پس از واقعیت).

رستوران جشن ارائه می دهد یک تعداد شگفت آور از وسوسه معاملات است که در مجموع در حال حاضر پتانسیل بی نهایت ترکیبی از آل trunko غذا می خزد. آن را به اندازه کافی از یک چالش به تصمیم می گیرید که چگونه به اولویت بندی دنده راهنمایی در عسل 1 BBQ بیش از پینه دوز در شان میشل بستنی خانگی بیش از نیم دوجین در Dat شیرینی بیش بامیه بال در نیتا را (که قبلا آنیتا بامیه) بنابراین یک نقشه دستی شده است رسم به کمک استراتژی در محدوده گوارشی خود را املاک و مستغلات.

اما شما لازم نیست به چوب به ویژه اگر شما می خواهید برای تست درایو Garifuna Flava را Belizean خورشتی یا مرغ Bumbu Roux را ayam semur jahe (هر دو همکاران به خواننده جدید جامعه cookbook). من ناگهان خودم را همزمان با حسرت برای legim در Kizin Creole معروف کیک کارامل در شکر قهوه ای آرد و نانوایی محصولات, برایان مشتری سیاه شدن میگو po'boy در قانون مهاجرت و ملیت مای میخانه و 1/2, مخلوط, سس, سرخ شده, سخت, از اولین خانواده از مرغ سرخ شده. فرض کنید ما ظهور از فردی ما غذا کوماس آن همه نشانه خوبی برای متمرکز پست-COVID جشنواره غذای بعدی Juneteenth. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن