چه ایالتی و محلی پارک های عمومی در حال باز کردن مه 5? در اینجا چیزی است که ما می دانیم.

مسیحی Vosler Kitsap Sunمنتشر شده 8:20 PM EDT May 28, 2020رژیم صهیونیستی. جی Inslee اعلام روز شنبه که دولت پارک

توسط ABESTANEWS در 10 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. جی Inslee اعلام روز شنبه که دولت پارک و دیگر سرزمین های عمومی می تواند بازگشایی مارس 5 مشخص شده یکی از اولین گام به سوی کاستن از محدودیت های است که که واشنگتن در داخل برای ماه گذشته.

اما سازمان های دولتی شهرستانها و استان ها هنوز در حال کار است که از طریق آن پارک ها باز خواهد شد و در چه ظرفیت. در اینجا چیزی است که ما می دانیم تا کنون در مورد چه خواهد شد و نمی بازگشایی در شهرستان Kitsap:

شهرستان پارکینگ

آغاز مارس 5, مناطق پارکینگ در شهرستان Kitsap-اجرای پارک را یک بار دیگر باز شود ،

شهرستان پارک ها و مسیرهای باقی مانده اند باز به پا ترافیک در این مستند به جز برای "لمسی" مناطق مانند حمام و سرویس بهداشتی, پیک نیک پناهگاه و تجهیزات زمین بازی با توجه به Kitsap County parks کارگردان جیم Dunwiddie. پارکینگ و دیگر امکانات بسته شد برای جلوگیری از تعداد زیادی از مردم با تجمع در یک مکان.

"اگر کسی می خواهد به راه رفتن سگ خود را و یا گرفتن یک پیاده روی در یک دنباله یا چیزی مانند آن را هیچ مشکل" Dunwiddie گفت.

زمین های بازی پارک سگ, ورزش, دادگاه پناهگاه و دستشویی بسته باقی خواهد ماند تا زمانی که فرماندار "در خانه بمانند سالم" ترتیب برداشته شده است. تجمعات عمومی, رویدادهای ورزشی و کمپینگ هنوز هم ممنوع است تحت فرماندار سفارش.

Dunwiddie اضافه شده است که پارک با فضای باز و تجهیزات زمین بازی را هنوز باز با مناطق بسته طناب ،

در اطلاعیه Inslee گفت دفتر او نیست "دریغ" به مقیاس دسترسی به زمین های عمومی اگر وجود دارد یک افزایش شدید در موارد و یا اگر مردم نیست مطیع اجتماعی-فاصله دستورالعمل.

که شده است یک مشکل در Kitsap County امکانات تا کنون Dunwiddie گفت. اعضای عمومی شده اند و به طور کلی خوبی در مورد نگه داشتن فاصله بین خود و دیگران است.

"ما آن را تجربه نکرده برای شش هفته پس من همین حالا پیش بینی فقط به خاطر پارکینگ باز هستند که ما در حال رفتن به جمعیت مردم" Dunwiddie گفت.

دولت زمین های عمومی

دولت پارک ها و زمین های موفق توسط وزارت منابع طبیعی و وزارت ماهی ها و حیات وحش را بازگشایی در هفته آینده روز-استفاده از تنها. زمین های بازی کمپینگ در مناطق و مراکز بازدید کننده در همه امور خارجه سرزمین های بسته باقی خواهد ماند.

نه هر پارک باز خواهد شد بلافاصله با توجه به پارک های ایالتی سخنگوی آنا گیل. دروازه مسدود کردن مناطق پارکینگ و سرویس بهداشتی نیاز به قفل یک فرایند است که می تواند برخی از زمان.

پارک در نزدیکی جوامع روستایی است که در معرض خطر هستند از ازدحام بیش از حد نیز ممکن است باز نمی حق دور. دولت واشنگتن و پارک و تفریح و سرگرمی کمیسیون در حال کار بر روی یک لیست است که در مناطق باز خواهد شد که در آن امید به آزادی در پایان هفته گیل گفت.

"ما واقعا هیجان زده برای این باز کردن و ما واقعا امیدواریم که بازدید کنندگان ما را انجام بخشی خود را به مسئول بنابراین ما می تواند همچنان به لذت بردن از خارج از منزل در طول تابستان" گیل گفت.

DNR بزرگترین منطقه تفریحی در Kitsap است کوه سبز که اقدامات از 6000 هکتار و شامل 15 مایل از مسیرهای پیاده روی. کوه سبز – همراه با Wildcat Trailhead طلا Creek Trail و تمام دریاچه دسترسی و trailheads در Tahuya – باز خواهد شد در هفته آینده با توجه به وزارت منابع طبیعی سخنگوی پیج DeChambeau.

مانند پارک دولت وجود دارد برخی از چیزهایی که نیاز به اتفاق می افتد قبل از بسیاری از مناطق موفق توسط DNR را می توان از جمله بازکردن دروازه و دستشویی و حمام. برخی از مناطق شده است با محاصره با "سازگار با محیط زیست بلوک" یا بلوک های سیمانی برای جلوگیری از خودرو گذشت. از بین بردن آن بلوک نیاز به ماشین آلات سنگین DeChambeau گفت.

"ما می خواهیم برای باز کردن به عنوان آنجا که ما می توانیم. برخی از مکان هایی است که فقط با در نظر گرفتن نشانه, اما برخی از مکان ها آن را کمی پیچیده تر می شود," DeChambeau گفت: در یک ایمیل به Kitsap Sun. "اگر روز-استفاده از منطقه است و در طرف دیگر بسته کمپینگ نقطه ما هنوز هم باز است که سایت ؟ که خواهد شد که مورد به مورد و بر اساس."

در همین حال وزارت امور خارجه از ماهی ها و حیات وحش را بازگشایی برخی تفریحی ماهیگیری و شکار حیات وحش مناطق قایق راه اندازی و شیلات در هفته آینده.

که شامل تمام آب شیرین شیلات به علاوه آب شور شیلات در مناطق دریایی 5-13 به جز نوعی ماهی پهن میگو و intertidal صدف برداشت و با توجه به WDFW آزادی مطبوعات. ساحلی ماهیگیری آب شور و صدف برداشت در مناطق دریایی 1-4 بسته باقی خواهد ماند.

خرس و ترکیه شکار باز خواهد شد مارس 5, با بهار خرس فصل تمدید تا 30 ژوئن با توجه به انتشار.

پارک دولت مقامات رسمی هستند توصیه کرد که مردم چک کنید و ببینید چه پارک ها باز هستند قبل از سفر و تمرین فیزیکی فاصله در مسیرهای پیاده روی و در مناطق پارکینگ. گیل همچنین توصیه می شود برای آوردن شخصی صورت پوشش کاغذ توالت و دست شویی مواد چون حمام و سرویس بهداشتی تضمین شده نیست باز شود.

"ما در حال درخواست از مردم سعی کنید برای جلوگیری از جمعیت که ممکن است" گیل گفت. "اگر آنها می آیند به یک پارک و آن را بسیار شلوغ آن ممکن است یک ایده خوب فقط به تعویق انداختن سفر خود را."

پارک های شهر

پورت اورچارد کاسته برخی از محدودیت های استفاده از آن در پارک های هفته گذشته است. شهردار راب Putaansuu گفت که او فکر می کند این شهر را باز دستشویی و پارکینگ در پارک آغاز روز سه شنبه اما هشدار داد در برابر گسترده سفر برای تفریح و سرگرمی.

"اگر آن را در محله خود را, شما خوش آمد و از آن استفاده کنید," او گفت:.

باین بریدج ایسلند پارک شده اند باز در طول مستند اما با پارکینگ مناطق بسته است. برنامه های شهر به منظور هماهنگی هر گونه تغییر در این سیاست با باین بریدج ایسلند مترو پارک و تفریح و سرگرمی منطقه با توجه به شهرستان سخنگوی کریستن به خود جلب کرد.

"در این زمان ما اطلاعات از پارک های منطقه در مورد آنچه در پروتکل اگر هر یک از آنها برنامه ریزی برای تغییر پس از 4 مه" به خود جلب کرد گفت: در یک ایمیل به Kitsap Sun. "هنگامی که ما که اطلاعات ما کار خواهد کرد برای شناسایی تغییرات شهر را تصویب برای ما تفریحی خواص مانند پریچارد پارک یا John T. Nelson در پارک توت فرنگی کنسروسازی یارو."

برمرتون پارک شده اند به طور کامل تعطیل از مارس 23. شهردار گرگ ویلر گفت: او قصد دارد برای ایجاد یک اطلاعیه در اواخر این هفته در مورد وضعیت پارک های شهر است اما به هر گونه اطلاعات بیشتر. ویلر گفت: قبلا که این شهرستان تلاش برای اجرای بخشی از پارک بسته شدن.

"ما تا به حال صدها نفر تجمع در پارک ها هنگامی که ما را تشویق اجتماعی فاصله و پس از آن مدارس اجازه و یک زن و شوهر از چیزهایی همگرا همه در یک بار" ویلر گفت.

پولسبو پارک باقی مانده اند باز در طول مستند با نشانه های دلگرم کننده اجتماعی فاصله ارسال شده برجسته شهردار بکی اریکسون گفت.

"تا کنون مردم شده اند بسیار مسئول و آنها انجام داده ایم از آنچه که آنها قرار است به انجام," اریکسون گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن