آنچه علم می گوید: در مورد مدرسه تصمیم گیری

نظرنیرن Al-رنگ MD مقاله نویسمنتشر شده 3:29 PM EDT Jul 24, 2020برای معلمان و دانش آموزان به طور یکسان مدرسه مان

توسط ABESTANEWS در 4 مرداد 1399

نظر

برای معلمان و دانش آموزان به طور یکسان مدرسه مانند هر جنبه ای از زندگی ما — هرگز همان خواهد بود. با کمی بیش از یک ماه تا زمان تعیین شده برای آغاز سال تحصیلی محلات باید در توسعه و پیاده سازی یک مشي و عادلانه درسی که آیا در فرد 100% آنلاین و یا ترکیبی آموزش و پرورش ، انعطاف پذیری باید حکومت بعد. با توجه به افزایش اخیر در COVID-19 موارد ما نیز باید آماده برای امکان بسیار واقعی است که دانش آموزان ممکن است بازگشت به کلاس های درس خود را در این پاییز.

در برخی از نقطه در آینده, البته, مدارس دوباره باز خواهد شد. هنگامی که ما نیاز به آماده می شود.

مدرسه بازگشایی تصمیم لولا در پاسخ به یک سوال: تا چه حد از کودکان و کمک به انتقال SARS-CoV-2 فشار ما می دانیم به عنوان coronavirus? بر خلاف آنفلوانزا در حال ظهور داده ها نشان می دهد کودکان هستند و نه قابل پخش از COVID-19.

اما آنچه که حق تصمیم گیری برای خانواده ها با کودکان در سن مدرسه?

قبلی ستون من پیشنهاد اولویت بازگشایی مدرسه, پس از دیدن تعدادی از موارد که در آن پدر و مادر آزمایش مثبت برای COVID-19 در حالی که فرزندان خود را — حتی زمانی که علامتی آزمایش منفی است. این کودکان تا به حال SARS-CoV-2, عفونت, اما به احتمال زیاد آزمایش "منفی" به دلیل داشتن کمتر ذرات ویروسی در بینی خود را ساخته شده است که آنها کمتر به احتمال زیاد برای انتقال عفونت به دیگران است.

در حال حاضر علم اعتبار آنچه که با تجربه در خط مقدم. کودکان حساب کمتر از 2 ٪ از موارد در کشور است. در واقع بسیاری از کودکان موارد رخ می دهد در داخل خانواده و یا خانواده خوشه. به تاریخ شده است وجود دارد هیچ مستند کودک به کودک و یا کودک به بزرگسالان انتقال COVID-19 عفونت است. علاوه بر این مطالعات تایید کرد کودکان با سن کمتر از 10 را بطور قابل توجهی کمتر ACE 2-گیرنده در مخاط بینی, حمایت از این مفهوم علمی است که کودکان نمی رانندگان از جامعه گسترش یافته است.

بیشتر از دکتر Al-رنگ: مقاومت در برابر اقدامات پیشگیری? ما قبل از اینجا بوده ام

بیشتر از دکتر Al-رنگ: چه خواهد بود COVID-19 میراث برای مدارس ؟

یک مطالعه انجام شده در چین در 68 کودکان مراجعه کننده به چینگدائو زنان و کودکان بیمارستان با تایید COVID-19 عفونت در بر داشت که 96 درصد از این کودکان به خانواده مخاطبین قبلا آلوده به بزرگسالان است. اخیرا مجله پزشکی معتبر اطفال موید این یافته ها. تقریبا در 80 درصد از موارد که در آن کودکان آزمایش مثبت برای بیماری یک فرد از اعضای خانواده یا مشکوک یا تایید COVID-19 قبل از کودک در حال توسعه علائم. تنها در 3 از 39 نفر یا 8 درصد کودک تا به حال علائم قبل از بالغ اعضای خانواده.

بدن در حال رشد از شواهد پشتیبانی از این تصور که مدرسه بازگشایی می شود امن است. بیش از دو ماه گذشته بیش از 27 کشور خود را باز کرده اند مدارس و حداقل (1%) بین دانش آموزان و کارکنان. یک مطالعه در نیو ساوت ولز, استرالیا به اتمام تماس ردیابی در دانش آموزان 9 و 9 کارکنان با تایید SARS-CoV-2. کسانی که 18 نفر تماس نزدیک با 728 دانش آموزان و 128 کارکنان در 15 مدرسه. تنها 2 عفونت های ثانویه شناخته شدند: یک مدرسه ابتدایی دانش آموز بود به احتمال زیاد آلوده توسط یک کارمند و یک دانش آموز دبیرستانی بود "بالقوه" آلوده 2 همسالان با بیماری است.

اگر انتقال از COVID-19 در درجه اول بزرگسالان-به-فرزند این به چه معنی برای معلمان?

در حقیقت مدیران و معلمان باید حداقل رساندن تعامل با یکدیگر به عنوان آنها به احتمال زیاد برای انتقال عفونت به دانش آموزان خود را از راه دیگری در اطراف. زمانی که امکان پذیر معلمان باید وارد کلاس های درس از خارج باقی می ماند در داخل خود کلاس های درس و تعامل تنها با دانش آموزان خود را. در همان زمان معلمان باید هر تلاش برای شستن دست های خود و پوشیدن ماسک.

پس از بررسی داده های آکادمی اطفال آمریکا منتشر شد توصیه های خاص در مورد بازگشایی مدارس با خیال راحت از جمله پوشیدن ماسک صورت "cohorting" طبقات و فاصله میز 3-6 پا از هم جدا. این گزارش با تاکید بر نیاز به انعطاف پذیری از جمله متراکم آموزشی زمان به 3 ساعت در روز.

در باین بریدج ایسلند مدرسه منطقه یک مثال که در آن روز خواهد بود کوتاه با نیمی از کودکان حضور در صبح و نیم دیگر بعد از ناهار شروع و پایان در اوایل بعد از ظهر. برای مدرسه راهنمایی و دبیرستان دانش آموزان انتقال ریسک پایین تر از بزرگسالان است اما بالاتر از آن است که از کودکان در نتیجه ترکیب ماژول های آنلاین و یا داشتن معلمان چرخش کلاس های درس به جای دانش آموزان ممکن است نیاز به در نظر گرفته شود.

این COVID-19 همه گیر است برای همیشه لطفا برای تغییر چهره آموزش و پرورش در امریکا; اما ما باید حداقل رساندن شدت نامطلوب اجتماعی و رشد و نمو و هزینه های سلامت به فرزندان ما. تحقیقات نشان می دهد با اجرای پروتکل جدید مدارس می شد با خیال راحت و به طور موثر. با پوشیدن ماسک های صورت است که یک سال 2020 ضروری مهارت های زندگی در حالی که این روزها سفرهای مدرسه مجامع و داشتن 15 کودکان کار در پروژه های هنری با استفاده از سه بطری چسب المر بلند رفته است. اما دیگر چه چاره ای داریم ؟ به خطر انداختن زندگی و آموزش و پرورش ما کودکان آسیب پذیر است و نه یک گزینه.

خط پایین: ما باید انعطاف پذیر باقی می ماند و تکیه بر علم است. و ما نیاز به آن را کشف کردن با هم یک روز یک دانش آموز یک مدرسه و یک جامعه در یک زمان.

دکتر نیرن Al-رنگ یک متخصص اطفال در سیلوردل و می نویسد: یک ستون به طور منظم برای Kitsap Sun. تماس با او در niranalagba@gmail.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب