آنچه اتفاق افتاده است زمانی که یو اس اس, لوئیزیانا, موشک بالستیک زیر برخورد با یک اسکورت کشتی

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 6:00 PM EDT Jun 22, 2020برمرتون — برخورد رانش 250-پا بلند اسکورت کشتی بر روی بی

توسط ABESTANEWS در 3 تیر 1399

برمرتون — برخورد رانش 250-پا بلند اسکورت کشتی بر روی بینی از USS لوئیزیانا با یکی از آن ملخ تبدیل به زیردریایی سونار گنبد به عنوان دو رگ plied تنگه Juan de Fuca در ماه اوت 2016.

این موشک بالستیک زیر دریایی خدمه بود ظاهر در تنگه برای رها کردن پرسنل زمانی که USNS Eagleview یکی از آن دو اسکورت کشتی سازی به سمت و آمار زیر در اوت. 18, 2016.

نیروی دریایی را بررسی یافت اسکورت کشتی استاد شده بود تا برای 14 ساعت و شد "به احتمال زیاد خسته" پیشرو به او متوجه نیست که او می خواهم به سمت چپ پردازنده سیستم ناوبری در "برگزاری عنوان" حالت و در نتیجه رانندگی کشتی به سمت زیر است. اما آن را نیز به این نتیجه رسیدند که USS لوئیزیانا رهبران برقرار نیست روش اورژانس در صورت اسکورت کشتی بیش از حد نزدیک.

تحقیقات انجام شده توسط معاون فرمانده برای آمادگی محلی بر اساس زیردریایی اسکادران منتشر شد به Kitsap Sun این ماه از طریق قانون آزادی اطلاعات درخواست که روزنامه ظ در مرداد سال 2016. بررسی شد و به تاریخ سپتامبر. 15, 2016.

این تحقیقات با هدف پیدا کردن چه چیزی اشتباه رفت روی سلاح های هسته ای-نوک رگ و چگونه برای جلوگیری از چنین رویدادی در آینده است.

به طور کلی, لوئیزیانا, خدمه فرض اشتباه است که آن دو 250-پا-طولانی مسدود کردن عروق که همراه با بنگر مبتنی بر ناوگان موشک بالستیک زیردریایی در داخل و خارج از Puget صدا همیشه "به راه" به sub.

"این فرض راند و آنها را به توجه به (اسکورت کشتی) و در نتیجه آنها را به سمت چپ به پرداخت نمی توجه به شناسایی در حال توسعه محله های نزدیک وضعیت و اقدام به عنوان مورد نیاز گفت:" محقق نیروی دریایی کاپیتان که نام redacted در اسناد منتشر شده به خورشید است.

بدون آسیب گزارش شده است. دو رگ بازگشت به بندر تحت قدرت خود را Eagleview به پورت آنجلس و لوئیزیانا به بنگور.

این تحقیقات گفت: این زیردریایی در زمان مورد نیاز در حوض خشک تعمیر نه تنها آن سونار گنبد حوزه و hydrophone بلکه ساختاری تعمیرات به آن بالاست مخزن. هزینه های تعمیر شد و گفته می شود تا به 10 میلیون دلار با شش تا نه ماه از "از دست رفته عملیاتی ،

این Eagleview در ضمن مورد نیاز حدود 400.000 دلار در تعمیرات و همچنین رفتن به حوض خشک برای پورت شفت و پروانه جایگزینی و پورت سکان هال و تعمیرات. آن گذاشته شد تا حدود یک ماه است.

این تحقیقات شامل توصیه هایی برای چگونه نیروی دریایی می تواند به بهبود خود موشک بالستیک زیردریایی گذر در داخل و خارج از آبهای محلی به اقیانوس آرام است.

"امن و حرفه ای عمل ما زیردریایی بالاترین اولویت ما است," در پاسخ ستوان مک Jamieson سخنگوی زیردریایی گروه 9 که نظارت بر USS لوئیزیانا و موشک های بالستیک زیردریایی ناوگان در شمال غربی اقیانوس آرام. "ما به آموزش و گواهی خدمه زیردریایی به بالاترین استانداردهای seamanship. اگر یک حادثه رخ می دهد, ما جمع آوری آموخته ها و پیاده سازی آن درس که در آن قابل اجرا است."

چه رفت

برخورد بین لوئیزیانا و Eagleview رخ داده است فقط قبل از 6 بعد از ظهر در اوت. 18, 2016.

سه روز قبل از آن فرمانده زیردریایی نیروها در اقیانوس آرام درخواست لوئیزیانا را به یک توقف برای انتقال یک ملوان کردن زیردریایی. تحقیق توصیف خروج از ملوان به عنوان یک انتقال "به دلایل بشردوستانه." لوئیزیانا رهبری بود "با پیام" این تحقیقات گفت.

پرسنل انتقال بود که در واقع تکمیل شده در 3:45 p. m. و زیردریایی شد و سپس به سر به عقب به اقیانوس آرام است.

در ضمن زیردریایی فرمان ابلاغ شده که قایق ممکن است مجبور به بازگشت به بندر on Aug. 21 زیرا از یک "موضوع مواد" بود که طبقه بندی شده در اسناد منتشر شده به Kitsap Sun.

افسر فرمانده از لوئیزیانا تا به حال فقط به خدمه برای شروع برنامه ریزی برای بازگشت احتمالی به پورت زمانی که برخورد رخ داده است گفت: اسناد و مدارک.

این Eagleview, طرفین Lousiana سمت راست, "اعدام غیر منتظره مانور" به عنوان کشتی بود به شکستن و دور از زیر. این Eagleview کاپیتان دستور 90 درجه البته تغییر به سمت چپ چرا که او گفت که او فکر sub خود را آغاز نموده بود "واژگونی مانور" به سر به عقب به دریا.

آن را به حال.

خدمه در دستور لوئیزیانا تصمیم گرفت برای به تاخیر انداختن آن به نوبه خود بازگشت غرب و تلاش برای برقراری ارتباط با Eagleview. آن را بدون پاسخ بیش Marine band radio. سپس زیر ساخته شده البته خود را تغییر اما نمی اطلاع اسکورت کشتی ها. نوک پیکان دیگر اسکورت کشتی در لوئیزیانا سمت چپ radioed به یاد قایق به گزارش البته آن تغییرات.

زیردریایی را periscope نمی شد به طور مداوم سرنشین دار این تحقیقات همچنین نشان داد.

بیشتر: بنگر subs به نوع جدیدی از سلاح هسته ای

در ضمن Eagleview ناوبری شد عامل "حفظ عنوان" تنظیم به جای دستی و یا حمل و نقل تنظیم. آن اپراتور مشغول به کار بود بر روی پل از Eagleview سمت چپ از پورت آنجلس در ساعت 5 — برخی از 13 ساعت قبل از بررسی در بر داشت.

میلرزد از برخورد هشدار داده لوئیزیانا فرمانده افسر اجرایی و رئیس قایق شدند و همه را مطالعه برنامه ریزی آینده عملیات. آنها شتافت به اتاق کنترل. افسر فرمانده برداشت رادیو. "چه شما انجام شده است ؟" او پرسید: Eagleview. او سپس دستور داد "همه پشت پر" و "همه پشت اضطراری" — کامل معکوس. اما این قایق در واقع هرگز رفت و در آنجا یک "کسل کننده غرش سر و صدا" شنیده شد روی و که باعث شد این گاز در مهندسی به بسته اصلی موتور throttles.

هیچ کس در لوئیزیانا می دانستم که به سازمان دیده بان برای مسدود کردن رگ تحقیقات یافت. محقق chided ملوانان در هیئت مدیره برای شناخت نیست که مسدود کردن کشتی آمده بود به مسیر زیر اما هنگامی که برخورد رخ داده است بلافاصله سفارش معکوس. خدمه به نظر می رسد نمی دانم چه اتفاقی افتاده است در ابتدا محقق گفت: حتی به عنوان Eagleview بود تحت فشار قرار دادند تا بر روی لوئیزیانا سونار گنبد.

محقق توصیه می شود Military Sealift Command که موفق به مسدود کردن عروق انجام تحقیقات خود را. آن نیز توصیه می شود بررسی این که آیا "قراردادی بازیابی" برای هزینه های خسارت باید به دنبال فرمان در برابر پیمانکار Hornbeck خدمات دریایی که شاغل خدمه در عملیات Eagleview.

بیشتر: یک Kitsap مبتنی بر زیر فقط تست شده یکی از قدرتمند ترین سلاح ها در این سیاره — دو بار

این Eagleview و نوک پیکان بخشی از آنچه که به طور رسمی شناخته شده به عنوان حمل و نقل سیستم های حفاظت در برابر یک ناوگان است که کمک می کند تا اطمینان حاصل شود عبور امن برای موشک بالستیک زیردریایی در داخل و خارج از آبهای محلی. یک بنگور مبتنی بر گارد ساحلی جدا شدن شناخته شده به عنوان دریایی نیروی حفاظت واحد نیز نگهبانان subs. محقق گفت: "کار گروه" بین گارد ساحلی و نیروی دریایی باید تشکیل جلسه داد و به بررسی چنین شیوه ها و روش ها و ایجاد تغییرات در صورت لزوم.

محقق همچنین توصیه می شود زیردریایی رهبری در هر دو اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام نیز باید با تشکیل یک گروه کاری برای رسیدن به نتایج مشابه.

در نهایت همه "درس" باید افشا شود به خدمه است که کار روی این کشور 14-قایق موشک بالستیک زیردریایی ناوگان که "بازدارندگی استراتژیک" ماموریت شامل تسلیحات یواشکی سلاح های هسته ای است که می تواند اعتصاب در هر نقطه از جهان تحت امواج.

بیشتر: تحقیق می یابد ریخته گری گر فلز کاری تحت پوشش زیردریایی جراحی آزمون شکست

رگ های حمل و نقل سیستم حفاظت برجسته شد در پوشش اخبار در سراسر کشور در سال گذشته زمانی که برگ برنده دولت در تلاش برای منحرف کردن حدود 89 میلیون دلار از یک پروژه به منظور افزایش اسکله پهلوگیری در بنگور به صندوق اضافی مرز دیوار در مرز ایالات متحده و مکزیک.

بیشتر: گارد ساحلی: ما مجهز به محافظت از زیردریایی در پایگاه نیروی دریایی, Kitsap-بنگور

برخورد آمد و پنج سال پس از نزدیک به دست بین یکی دیگر از موشک های بالستیک زیردریایی و کشتی های تجاری. در سال 2011 USS کنتاکی نزدیک به این کشتی در نزدیکی آبهای و تنها اجتناب از برخورد به این دلیل که کشتی های تجاری را دیدم زیر را periscope و لوله تنفس ماست و البته تغییر. کاپیتان زیر برطرف شد وظیفه پس از حادثه است.

لوئیزیانا در حال حاضر در حوض خشک در Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی که در آن است در میان سه سال تعمیرات اساسی و سوخت گیری از آن در راکتور هسته ای است. این آخرین اوهایو کلاس که ساخته شد و آخرین به سوخت گیری مجدد گسترش عملیاتی آن زندگی توسط دو دهه است.

همچنین وجود داشته است نگرانی به تازگی در مورد قدرت زیردریایی جراحی پس از یک دیرین گر فلز کاری در تاکوما ریخته گری شد فدرال به اتهام متقلبانه تغییر زیردریایی جراحی نتایج آزمون از عدم عبور. نیروی دریایی استانداردهای فولاد در حال تنظیم برای اطمینان از جراحی مقاومتی در طول جنگ از جمله برخورد.

خبرنگار جاش Farley پوشش نظامی برای Kitsap Sun. شما می توانید او را در رسیدن به josh.farley@kitsapsun.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب