'ما همیشه درمان می شود مانند مردم'

جان پادگان در یک هوای سرد مه شب, شفق قطبی lugged یک جعبه حاوی کروم قطب و پایه های چوبی به بطری خالی. ا

توسط ABESTANEWS در 31 اردیبهشت 1399
JOHN GARRISON
  • جان پادگان

در یک هوای سرد مه شب, شفق قطبی lugged یک جعبه حاوی کروم قطب و پایه های چوبی به بطری خالی. او پلک رنگ شد با زرق و برق نقره و او عینک سفید hoodie با bedazzled اسکریپت است که به عنوان خوانده شده "پول باعث می شود من تقدیر است."

شفق قطبی در یک فیلم سرگرم کننده برای 11 سال گذشته در حال مونتاژ خود را قابل حمل قطب بسیاری از بار قبل. اما امشب خاص بود. دیگر هنرمندان در لباس لاتکس قرمز و توری فلزی آویز گردن و براق ران بالا چکمه آمیخته با مشتاق و دوستانه رو مراجعان. آنها را جمع آوری در اطراف او در مرکز زمین اجازه می دهد اتاق کافی برای جلوگیری از smacked توسط نوسانی پلت فرم پاشنه بلند. روستای اوکراین بار بود میزبان به برج جدی رو به افزایش صندوق بیدار کننده سازماندهی شده توسط انجمن کارگران پروژه توسعه (SWOP). پول مطرح شده از بلیط بخت ازمایی, تی شرت, پین و راهنمایی های داده شده برای هر شب اجرا خواهد کمک به صندوق حقوقی رایگان درمانگاه یک "warmline" (برای حمایت بدون ضرورت از یک خط تلفن) و خیابان برنامه های توسعه.

به عنوان خلسه مانند موسیقی پالس شفق دور قطب با کامل عمدی اندازه گیری. او hoodie بود زیپ کردن به پنهان کردن صورت خود را. جمعیت تماشا enraptured, به عنوان او به آرامی تضعیف خارج از hoodie با تمرین و تئاتر سهولت افشای سفید زرق و درخشان نقره ای بالا لباس شنای زنانه دوتکه. او خودش کشیده تا قطب معکوس و آویزان با یک پا که گریبانگیر فلزی مانند یک مار. شفق قطبی گرانش-هجوم حرکات بدستآمده به سلامتی و دوش اسکناس دلار از جمعیت است. او بعدها گفت که چگونه "شگفت انگیز" آن را به رقص نیست برای مشتریان به طور منظم اما برای مخاطب جمع آوری شده در حمایت از حقوق کارگران جنسی. "دوست دارم با دادن انرژی به آنها," او گفت:. "این احساس درست است."

38 سال است که بخشی از جریان کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام این ادعا که VIP باشگاه آقایان بود به طور غیر قانونی misclassifying رقصنده به عنوان پیمانکاران مستقل به جای کارکنان تحت فدرال و قوانین ایالتی. این کلاس اقدام شکایت واصل در سال 2016 در ایالات متحده دادگاه منطقه ای برای منطقه شمال ایلینوی, ادعایی است که رقصنده در VIP بودند عملا کارکنان این باشگاه شد اما پرداخت از طریق مشتریان راهنمایی به جای با یک دستمزد ساعتی. یکی از عمده هدف از طرح دعوی در دادگاه است که به رقصندگان به پرداخت هزینه برای این ساعت را صرف کار در حالی که گفته misclassified.

اصلی شکایت نیز مدعی است که رقصندگان پرداخت "خانه هزینه" به کار شدند و مورد نیاز برای به اشتراک گذاشتن راهنمایی های خود را با "مدیران و غير کارکنان خدمات و یا عوامل باشگاه" مانند DJ, در خانه, آرایش هنرمند و "خانه مادر" که به ارائه مواد غذایی و گاهی لوازم آرایش در اتاق قفل است. این غیر قانونی است و نیاز به کارکنان اما بسیاری از باشگاه های نوار معمولا تصویب این قوانین به دلیل رقصنده های ذکر شده به عنوان پیمانکاران مستقل بر روی کاغذ. مدیریت در کاباره ریک (که قبلا VIP است و در حال حاضر تحت مالکیت جدید) گفتند: "توصیه می شود که به نظر" در طرح دعوی در دادگاه.

این طرح دعوی در دادگاه است که به دور از ناهنجاری. دو شیکاگو باشگاه نوار در حال حاضر رو به کلاس اقدام دعاوی کارگر misclassification (دوم بود در برابر دریاسالار تئاتر در سال 2018). سرگرمی بزرگسالان موسسات در سراسر کشور شده اند برخورد با چنین پرونده های حقوقی برای دهه گاهی اوقات حل و فصل این موارد با پرداخت صدها هزار یا حتی میلیون ها دلار. بسته به اینکه چگونه بسیاری از رقصندگان پیوستن به کت و شلوار و چند ساعت هر یک رقاص کار کرده و فردی پرداخت می تواند در صدها یا هزاران دلار است.

شفق قطبی انتخاب یک نام برای این داستان این است که او با استفاده از حرفه ای یکی نیست که او نام قانونی. او می داند که بسیاری از رقصندگان حاضر به پیوستن به دعاوی چرا که آنها از ترس اینکه لیست سیاه. شفق گفت: این می تواند به نظر می رسد مانند اقدام قانونی انجام نمی بسیار برای پایان دادن به چرخه: باشگاه دریافت شکایت باشگاه های تنظیم مدیریت باشگاه گذشت به بی پروا شیوه های. این چرخه او گفت: delegitimizes کار جنسی.

"ریشه که ذهنیت این است که این یک صنعت است و این نه یک محل اشتغال," او گفت:. "و من می خواهم آن را تغییر دهید. در حال حاضر من می دانم که بسیاری از رقصندگان نمی خواهید به کارکنان و من ادعا نمی کنم که همه رقصندگان نیاز به کارکنان. اما من میگم به عنوان پیمانکاران ما هنوز هم نیاز به درمان می شود مانند مردم است. شما می دانید ؟ و ما همیشه درمان می شود مانند مردم است."

تنها سه باشگاه نوار شامل زن رقصنده وجود داشته باشد در محدوده شهرستان: ریک کاباره در نزدیکی غاز جزیره میمون صورتی در دانشگاه ایجاد کرد و تاریخی دریاسالار تئاتر که برای اولین بار افتتاح شد و در سال 1927 به عنوان یک واریته خانه و در حال حاضر ویژگی های به طور کامل برهنه هنرمندان. شیکاگو عدم وجود باشگاه های است که قطعا برای کمبود فضا و یا جمعیت حتی برای عدم علاقه در میان باشگاه frequenters. از 1950s از طریق اوایل 1980s, مرکز شهر, با عجله از خیابان بود شیکاگو معادل پاریس Quartier Pigalle مباهات می افتد باشگاه های جاز بی پایان, کافه ها و رستوران ها و باشگاه ها با برهنه یا نیمه برهنه هنرمندان و عملا هر گونه فعالیت غیرقانونی یک نفر می تواند میل. غرش صحنه شب در عجله بود و در نهایت سکوت با توسعه مجدد بالاتر اجاره برای صاحبان کسب و کار و دقیق تر شهر قوانین مانند یک 1993 فرمان محدود کردن برهنگی در موسسات که فروش مشروبات الکلی.

خارجی ها به صنعت سرگرمی بزرگسالان ممکن است در نظر یک رقاص کار صرفا فیزیکی. اما رقصندگان اغلب توصیف کار خود را به عنوان فروش یک کسب و کار ساخته شده بر روی جسمی و روحی نیروی کار. هر شب در VIP, رقصنده خواهد ارزیابی جمعیت و تعامل با مهمترین مشتریان به فروش توجه undivided. آنها را رعایت آنها جذابیت آنها را انجام می دهد در بلند پلت فرم پاشنه گاهی اوقات در ده ساعت در شیفت. نتیجه نهایی می تواند شیرین: روز شلوغ در شب و یا زمانی که یک رقصنده ملاقات فقط حق مشتری او می تواند به خانه صدها هزار دلار و در موارد نادر شکستن یک هزار. در یک شب بد هر چند او ممکن است ترک با هیچ چیز.

بسیاری از رقصندگان لذت بردن از آزادی است که می آید با یک پیمانکار مستقل پیمانکار مستقل و حتی اگر این بدان معناست که صرف نظر کردن از مزایای کارمند مانند زمان پرداخت کردن مراقبت های بهداشتی و یا کارگر پرداخت غرامت برای صدمات است. اما بدون کارمند حمایت رقصندگان باید گرد هم می آیند به اعتصاب و یا سو که خواهان درمان بهتر. در سال 2017, یک گروه از 30 نیویورک گروهی به رهبری رقصنده نژاد ماری ایجاد #NYCStripperStrike در اعتراض به تبعیض نژادی در محل کار خود را. آنها ادعا کرد که "بطری دختران" و روپوش خود را در باشگاه خود عمدتا Instagram-معروف زنان سفید و آمریکای لاتینی بودند سرقت راهنمایی معنای رقصنده. آنها همچنین ادعا کرد که مدیریت باشگاه کنار گذاشته تیره پوست زنان را از کار کردن VIP اتاق که در آن بسیاری از پول می شود ساخته شده است. مدیریت که استخدام روپوش را در بیشتر مشتریان حاضر به انجام هر کاری است.

اولین آمریکایی باشگاه به داشتن اتحادیه بود, بور, در سن فرانسیسکو. باشگاه استخدام کرده بود تنها پنج سیاه زنان از حدود 70 رقصنده و اجازه نداد سیاه, رقصنده به کار در بیشتر گران قیمت اتاق های VIP. چون رقصنده در, بور, شد, کارکنان, Siobhan بروکس—که مشغول به کار در این باشگاه در سال 1996 و در حال حاضر یک جامعه شناس و دانشیار در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در فولرتون—قادر به کار با یک محلی اتحادیه به فایل تبعیض نژادی شکایت علیه این باشگاه است. اما رقصنده که ذکر شده به عنوان پیمانکاران مستقل معمولا نمی داشتن اتحادیه عمدتا به دلیل آنها نمی خواهد همان حمایت و امتیازات به عنوان اتحادیه کارکنان. یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام است که اغلب یک رقصنده بهترین گزینه برای تقویت حقوق خود است.

آدلاید Pagano یک وکیل در Lichten & Liss-Riordan یک بوستون شرکت است که بسیاری از مبارزه کارگران حقوق موارد برای رقص عجیب و غریب از جمله در جریان پرونده های حقوقی علیه VIP و دریاسالار. او گفت که کار misclassification برای رقصندگان شايع است اما رقصندگان را نمی class-action موارد به دادگاه اغلب به دلیل ترس از اقدامات تلافی جویانه از مدیریت باشگاه و شخصی نگرانی های حریم خصوصی. او توصیه می کند که رقصنده که استخدام می شوند به عنوان پیمانکاران مستقل سند و شواهد از یک باشگاه است کنترل خود را از جمله عکس نوشته قوانین و یا دفترچه راهنما و نسخه هایی از پیام های متنی از مدیریت.

"شما می دانید که تنها راه جهان است" شفق قطبی به من گفت در مورد کسب و کار. او نشسته در پایین نسبتا صندلی در اتاق نشیمن خود را, پاهای تاشو کنار او گهگاه مصرف میکشد کردن مفصل است. چراغ سقفی خاموش بودند اما یک زن و شوهر از لامپ های میز ارائه تسکین تب و تاب بودن. دو فولاد ضد زنگ قطب گرفت تا بیشتر از فضای خالی پشت سر ما. "همه تو را امتحان کنید و گرفتن چیزی است. من آنها را سرزنش نیست. من آن را دریافت کند."

شفق قطبی برای اولین بار به سلب پس از پیروزی $1,000 در یک, از شب سخت بازپرسی کردن از ماه مسابقه در جیمی رستوران در شیکاگو هایتز. به زودی او استخدام شد. او از زندگی با پدر و مادر خود را نگه داشته و رقص برای کمک به پرداخت وام مسکن خود را و پول به اندازه کافی به سفر. (شفق قطبی در زمان اولین پرواز خود را در سن 26.) پس از آن شفق قطبی مشغول به کار در سالن در سراسر کشور و حتی قطب رقصید روی صحنه برای Snoop Dogg تور. چند سال پیش آرورا شروع به آموزش حضوری رقص قطب درس از آپارتمان او هر دو جنس پورنو برای کارگران و کسانی که در خارج از صنعت است. او نیز اجرا می شود نکته راه آهن که در آن از طریق رسانه های اجتماعی و وبلاگ او ارائه می دهد مشاوره برای رقصنده یک "منبع برای درست کردن را دوست حرفه ای است."

در ابتدا شفق بود مردد در مورد پیوستن به طرح دعوی در دادگاه در برابر VIP. "سپس من عصبانی," او گفت:. "من همیشه عصبانی کردن آن, اما شما می دانید که شما احساس ناتوانی می کنند. مانند شما می خواهید برای انجام کاری است و شما نمی دانید که به صحبت کردن با شما نمی دانید که به چه کسی اعتماد."

با استفاده از Facebook و گروه های e-mail ما خواسته رقصنده در شهرستان برای پر کردن نظر سنجی ناشناس در مورد شرایط کار. در حالی که تنها تعداد انگشت شماری از رقصندگان پاسخ داد: ما شاهد یک اکو از شکایت شفق قطبی و پرونده های حقوقی در سراسر کشور توصیف کرده اند از جمله رقصنده بودن مجبور به پوشیدن یک لباس خاص یا مدل مو و رقصندگان از رنگ مواجهه با تبعیض نژادی. هنوز زنان که در پاسخ به ما گفت که آنها پیوستن به طرح دعوی در دادگاه علیه خود ، "من نگران همه ما خواهد بود سمت چپ بدون یک محل به محل کار" نوشت: یک رقاص که گفت او در Admiral. "چیزی که می تواند شما را در لیست سیاه از نوار باشگاه" نوشت: یکی دیگر از. (مدیریت در Admiral نیست پاسخ به سوال در مورد این داستان است.)

برای شفق پیوستن به طرح دعوی در دادگاه است به ارزش بیش از فقط گرفتن خانه های قدیمی خود را هزینه بازگشت. "آنچه که من امیدوار هستم این است که کسی را یک گام به عقب و نگاهی به راه سیستم کار می کند و مانند این معنا ندارد."

مینیاپولیس است که کمتر از یک چهارم از جمعیت شیکاگو اما چهار بار به عنوان بسیاری از باشگاه های نوار اخیرا ثابت شده است که فراگیر تغییر به قانون منسوخ شده است. در سال 2017 دولت در بخش بهداشت و درمان مایع منی یافت لکه ها در بسیاری از شهر تهران. سپتامبر 2019 در شورای شهر تصویب بی سابقه فرمان برای تقویت حمایت برای بزرگسالان هنرمندان و اجرای بهبود شرایط کار. "ما نشان داده به شورای شهر است که این مشکل با باشگاه نبود دروغ فرض بر این مشکلات از 'معاون' اما مشکلات مالی بهره برداری" اریک Sprankle از ایالتی مینه سوتا دانشگاه مانکاتو نوشت: در یک e-mail.

در حال حاضر آن را غیر قانونی برای باشگاه مدیران و صاحبان خود به قبول نکاتی از رقصندگان; حقوق کارگران و مشتری انجام قوانین نوشته شده در کلوب; به کارکنان داده می شود نسخه از قرارداد; باشگاه باید به منظور توسعه یک برنامه نوشته شده برای چه امنیتی دوربین فیلم حفظ شده است; هیچ کس می تواند به عنوان یک مدیر یا کارکنان امنیتی که در خشونت های مربوط به محکومیت ظرف پنج سال; و هیچ اقدامی تلافی جویانه مجاز است در برابر کارگران برای گزارش موارد نقض. "زمان است تا بر این مشکل اجتماعی یا مزاحمت رویکرد به نحوه آدرس سرگرمی بزرگسالان" گفت: Jayne سریع مدرس در دانشگاه مینه سوتا و سازمان از SWOP مینیاپولیس. "از آن زمان به حرکت به سمت کار و حقوق بشر رویکرد است که به رسمیت می شناسد که کارگران جنسی به اعضای هر جامعه در آنها."

Codi Schei 29 ساله با کارگر و عضو هیات مدیره SWOP شیکاگو فصل گفت که aldermen در عین حال از تلاش برای گوش دادن به آنچه که کارگران جنسی هستند گفت: آنها نیاز دارید. "احترام سیاست یک واقعیت تاسف در این نوع وکالت و گروه های بسیاری در مواضع قدرت هنوز هم دریغ به کار با کارگران جنسی به دلیل گسترده جرم مضر ننگ و معیوب کلیشه" Schei نوشت در پست الکترونیکی.

برای دهه شیکاگو مشروب فرمان به منع برهنگی در باشگاه با مشروب مجوز—این به طور کامل برهنه دریاسالار تئاتر سخت است بدون الکل سیاست; بی انتها صورتی میمون با استفاده از BYOB; و در کاباره ریک که در خدمت مشروب رقصندگان باید اعمال پنهان کردن لایه از مایع لاتکس به خود و پایین سینه است. در دسامبر 2019 در سان تایمز گزارش داد که aldermen مت اوشی و میشل اسمیت باید اصرار داشت که بی بالا تنه, رقص در باشگاه های فروش مشروب استثماری و منجر به قاچاق انسان است.

در همان ماه این شهرستان حل و فصل 2016 فدرال دعوی در دادگاه آورده شده توسط هنرمند و سرگرم کننده Bea سالیوان-Knoff که ادعا شده که این مشروب فرمان بود جنسیتی و transphobic آن را به عنوان مورد نیاز تنها به "پستان زن" به پوشش داده شده در موسسات که فروش مشروبات الکلی. بخشی از حل و فصل های مورد نیاز شهرستان برای معرفی یک اصلاح قابل توجه فرمان فعلی جنسیتی زبان و اجازه می دهد تمام بزرگسالان هنرمندان به انجام انتها حتی در موسسات با مشروب مجوز. اصلاح فرایند به فرمان است انتظار بیشتر از مصوبات شورای شهر. شیکاگو بخش از قانون به نظر نمی روی فرمان وضعیت فعلی.

برای شفق خلاص شدن از مایع لاتکس, نوک پستان پوشش در کار است استقبال عمدتا به دلیل لاتکس موجب تحریک پوست او. "من امیدوارم که" شفق قطبی گفت. "و من فکر می کنم همه چیز بهتر خواهد شد. من فقط فکر می کنم آن را برای رفتن به یک زمان طولانی. ما فقط نیاز به بیشتر کارگران جنسی در دفتر. که راه حل. ما باید بیشتر کارگران جنسی به بیرون رفتن و تبدیل شدن به سیاستمداران است."

Aurora dances at the Empty Bottle for an audience gathered in support of sex workers’ rights. - SAMANTHA PRESSER
  • رقص شفق قطبی در بطری خالی برای مخاطب جمع آوری شده در حمایت از حقوق کارگران جنسی.
  • سامانتا پايه بلند كن بادي

این مصاحبه برای این داستان صورت گرفت قبل از رمان coronavirus بیماری همه گیر. شب در بطری خالی در حال حاضر بار خوانده شده مانند یک اجتماعی-فاصله کابوس و آینده باشگاه—به عنوان چیزهایی بازگشایی و یا پس از دیگری شیوع و واقعا تا زمانی که یک واکسن نامشخص است.

هوستون باشگاه اجازه داده شد به عنوان طولانی به عنوان آن را به عنوان یک رستوران بدون رقصنده "حتی اگر هنرمندان به طور کامل پوشیده." پورتلند باشگاه آغاز یک "درایو-از طریق" خدمات که در آن رقصندگان انجام زیر یک چادر در پارکینگ به مشتریان صبر کنید برای مواد غذایی است. و یک باشگاه در حومه شیکاگو افتتاح شد به طور غیر قانونی اما "هیچ کس نشان داد." در همین حال برخی از باشگاه ها فیلم خصوصی نشان می دهد که با, انفرادی, رقص در خالی اتاق های VIP و فروش فیلم ها. برنامه های مانند OnlyFans که در آن کاربران خود را ایجاد محتوا برای مشترکان پرداخت می شود و دیگر رسانه های اجتماعی مجازی strip clubs شده اند انتخاب محبوب برای کسانی که به انجام کار جنسی. کارگران جنسی در میان کسانی که برای پر کردن بیکاری هر چند برخی از آنها مطمئن نیستید که آیا آنها حتی واجد شرایط برای مزایای. شفق قطبی درآمد تقریبا ناپدید شد و او نگران است که او و شریک زندگی خود را مجبور به ترک آپارتمان خود را در ماه اوت. او با اشاره به امکان حرکت به عقب در با پدر و مادر خود را.

تنها چند ماه پیش در ماه ژانویه شفق حوصلگی در اطراف او, آشپزخانه, لباس زیر, قرمز شطرنجی onesie و فازی سفید و دمپایی. به جای کار در ریک که شب او تا به حال تصمیم به تمرکز بر روی وب سایت شخصی نوک راه آهن. یک پست وبلاگ با عنوان "چگونه می توان یک متحد" مورد بحث تصورات غلط رایج در مورد کارگران جنسی و چه از نظر صنعت خارجی ها نباید استفاده کنید (برای مثال حذف کلمه "روسپی" را از واژگان). "من می دانم که آن را در مورد به 2020, اما ما هنوز هم به سمت چشم ما هنوز هم مقابله با برخی از خنگ گه راستش ما فقط نمی خواهید به یادآوری شود در مورد کار در خارج از محل کار پس از اینکه تا وقتی 5صبح برخورد با آن coked کردن بانکدار سرمایه گذاری است که نمی خواهد متوقف ساخت ما نگاهی به تصاویر از همه از قایق بادبانی" شفق نوشت. "ما فقط می خواهم به خوردن لعنتی املت و نگاهی به سگ ها در instagram."

شفق گفت: پست ها مثل این به طور مستقیم به نفع کارگران جنسی نه تنها با پرداختن به انگ اما با ایجاد جامعه است. "این کمک می کند تا ما را به می دانم که وجود یک انسجام فکری" او توضیح داد. "ما همه با تجربه برخی از درجه ای از انگ زدن و این که امیدوارم توانمند سازی افراد دیگر در صنعت ما به می دانم که چگونه به آن را شناسایی زمانی که آن اتفاق می افتد و چه می گویند."

شفق قطبی اتهامات $297 برای یک کارشناس آموزشی دوره و 57 دلار برای ضروری اما او فراهم می کند و او را در مکان محتوا به صورت رایگان. او می داند نه هر کس می تواند استطاعت به پرداخت برای خدمات. "وجود دارد یک نقطه در زندگی حرفه ای من زمانی که من یک مقدار زیادی" او گفت:. "این مهم است برای کمک به افرادی که واقعا نمی تواند کمک به خود را ندارند."

او گفت که او تا به حال خورده به اندازه کافی کربوهیدرات است که روز به او شلاق تا یک نان شیرین و پهن. او به من گفت که در Instagram Live او در حال رفتن به, اذیت کردن, از هم جدا معنای "مراقبت از خود" و رفع ابهام کلمه برای هر یک از 154 پیروان خواهد بود که در تنظیم. "گاهی اوقات بله [خودمراقبتی است] گرفتن یک ماساژ گرفتن برخی از گل رز, گلبرگ, پاشیده در سراسر شما. اما یک مفهوم دانستن چگونه به آدرس چه بخش هایی از زندگی خود نیاز به مراقبت از خود است."

شفق نشسته در آشپزخانه و لبه پنجره رساند تا تلفن خود را. زمانی که جریان رفت و زنده او توضیح داد که ایده های خود را با صراحت و حتی به عنوان او تلاش برای حفظ سرگردان گربه سیاه و سفید از مسدود کردن صفحه نمایش خود را. شفق گفت که مهم نیست که چگونه تغییر در این باشگاه می رود, او همیشه به خانه می آید و طول می کشد مراقبت از خودش است. او ورقه او را خسته و کبود پاها را به sweatpants یا ساق پوش. او نوشیدنی منیزیم آب و می پوشد کف پا جدا گاهی اوقات حتی به رختخواب. هنگامی که او بیشتر وقت و انرژی بیشتر او می سوزد حکیم و مدیتیشن. "من از جهان برای کمک به من نشان می دهد تا به فرد است که من به معنای" او گفت:. "من از آن برای هدیه است که آن را به من داد. من اجازه رفتن از هر منفی و نفس من در مثبت."

صحبت کردن در Instagram زنده می آید آسان برای شفق قطبی. او سال از عمر خود را برگزاری گفتگو با غریبه ها, مردان در نوار نوشیدن آسیا آبجو و نیم بند تماشای هر بازی های ورزشی به طور اتفاقی در تلویزیون. اما شور و شوق واقعی او در عملکرد و پرورش دیگر, رقصنده. پس از پایان 15 دقیقه livestream شفق قطبی به من گفت در مورد برنامه های او برنامه ریزی شده برای ارائه: نکات ضروری و ترفندها برای "نوزاد کشش" (یک اصطلاح برای کسانی جدیدترین به صنعت) و برای با تجربه تر رقصنده های شخصی, روش برای حفظ درآمد جریان در داخل و خارج از باشگاه.

"من عاشق این راه بیش از رقص" شفق گفت. "منظورم این است که من هنوز هم دوست دارم اما این متفاوت است. من برای کمک به مردم. من کمک کرد بسیاری از مردان است. من می خواهم برای کمک به زنان است." v

گزارش اضافی توسط لوگان کروز



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن