ما عاشق تلویزیون: Ramy

برای بزرگنمایی کلیک کنید "من فکر می کنم که این قابل توجه است که من دوست دارم یک نمایش در مورد یک افتضاح مر

توسط ABESTANEWS در 2 مرداد 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید "I think that it's impressive that I love a show about an awful, horny man." - HULU
  • "من فکر می کنم که این قابل توجه است که من دوست دارم یک نمایش در مورد یک افتضاح مرد."
  • Hulu

همه گیر نگه داشته است بسیاری از ما از خروج از خانه اما راستش چرا شما می خواهید به? وجود دارد بیش از حد تلویزیون به تماشای برای رفتن به خارج. خارج ندارد Hulu یا Netflix بکشد و یا HBO حداکثر. شما را تشویق به ماندن در خانه و ایمن ماندن کمدین/نویسنده ریما Parikh و خودم (دو نفر که تماشا فقط به اندازه تلویزیون در قبل از زمان) خواهد بود غواصی عمیق به نشان می دهد ما دوست داشتن یا عشق و نفرت-مشاهده اجتماعی-فاصله-سبک بیش گوگل چت.

اول تا Hulu سری اصلی Ramy, کمدین Ramy Youssef خود تحت عنوان کمدی در مورد مبارزات تلاش برای یک مسلمان خوب در آمریکای مدرن هنگامی که شما می توانید جلوگیری از انجام این کار بسیار غیر مسلمان همه چیز. فصل دو کاهش یافته است و این مجموعه در حال حاضر تمدید برای فصل سوم پس هیچ وقت مثل امروز به شراب خواری.

Brianna Wellen: قبل از اینکه ما حفاری به تازه ترین فصل از Ramy, اجازه بازگشت به آغاز است. چه شد اولین برداشت خود را از سری زمانی که آن را در سال گذشته ؟

ریما Parikh: زمانی که من برای اولین بار شاهد آن بودم: "من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این." مانند من فکر می کنم وجود یک انتظار خاص من هنگامی که من به تماشای چیزی است که بر اساس یک stand-up, طنز, زندگی, که در آن من گفتم: "من قصد دارم به جایی که می دانم این است که رهبری" و من احساس نمی مانند که با Ramy. من به خصوص دوست داشت که ما تا به حال قسمت که نمی شد با تمرکز بر Ramy فصل یک (چرا که می تواند خیلی خسته کننده فقط . . . تمرکز بر روی شخصیت Ramy برای ده قسمت) و من خوشحالم که چیزی که بخشی از فصل دو به عنوان به خوبی. چه شما فکر می کنم زمانی که شما برای اولین بار شاهد یک فصل?

BW: من در واقع فکر نمی کنم من به طور کامل در هیئت مدیره با سری تا زمانی که من دیدم این قسمت در فصل اول که با تمرکز بر روی شخصیت های دیگر. این نادر است برای این خود با عنوان طنز-محور را نشان می دهد به تغییر تمرکز به طور کامل است و در این مورد آن در واقع ارائه شده بسیار بهتر و عمیق تر درک Ramy خود را. اما حتی با Ramy این داستان هر چند وجود دارد برخی از رود punchlines و به نوعی مرد قوی ایستاده انرژی می آید که با داشتن خود را نشان می دهد واقعی داستان چیزی بود که من هرگز قبل از دیده می شود.

RP: قطعا. من فکر می کنم یکی از چیزهایی که من واقعا قدردانی در مورد گنجاندن غیر Ramy-قسمت متمرکز است که من به طور کامل درک تا زمانی که در این فصل بود که من احساس می کنم در میان چیزهای دیگر آن را یک راه برای صحبت در مورد پدر و مادر مهاجر/مهاجرت خانواده ها در راه های مختلف. من احساس می کنم مانند این وجود دارد استعاره در رسانه ها/سرگرمی که در آن دوم-gen کمیک/نویسندگان/و غیره. بحث در مورد پدر و مادر خود را فدای آینده اینجا مبارزات آنها مواجه شده به طوری که بچه های خود را می تواند رشد کند تا در اینجا و سپس قرار دادن punchline در مورد چگونه "من پزشک نیستم LOL" در اینجا و سپس آن را فقط مانند خوش و خرم. مانند آنها آن را انجام داد. آن را انجام داده است. آنها نقل مکان کرده اید در اینجا انجام می شود کل "امریکا" چیزی که آنها غنی یا هر چیز دیگری. و من آن را دوست دارم احساس oversimplifies بسیار (و مسطح بسیاری از تفاوت های ظریف از آنچه که تجربه مانند) و دو آن را فقط خیلی خسته. و دیدن Ramy والدین به عنوان افرادی که در حال خرید و فروش با خود گه احساس مانند یک راه بسیار واقعی به بحث در مورد آن (که از منكر نوع یک گه با وجود این فداکاری) بدون احساس hacky. پدر و مادر تنها هستند بیش از حد! و از منكر است گه!

BW: و Ramy پدر و مادر هم نیست همه چیز عالی. و تجربه مهاجرت ندارد یکپارچه. پیچیدگی از این شخصیت ها و حتی نحوه ارتباط آنها با دیگر مهاجران در نشان می دهد واقعا مهم است که. اما به نقطه خود را در مورد Ramy بودن گه: وای فصل دو Ramy است به نحوی حتی بیشتر از یک گه از فصل یکی از منكر! و بدترین قسمت این است که او فکر می کند او تمام آن را نمیفهمد.

RP: این باور نکردنی است. انتظار نداشتم فصل دو به درجه پایین اضطراب از هم جدا نشده جواهرات (برای من) که در آن شما همیشه بر روی انگشتان شما چون شما می دانید که Ramy در حال رفتن به یک ظرف غذا. مانند او به خود آگاهی (به نظر می رسد) به می دانم که وجود دارد پرچم قرمز و که او نیاز به کم کردن او نیست. او فقط مانند "خوب من میخوام انجام آنچه من می خواهم." من فکر می کنم که این قابل توجه است که من دوست دارم یک نمایش در مورد یک افتضاح مرد.

BW: او واقعا فقط horniest. من می خواهم به عنوان یک کمدین است که مواجه می شوند خود را از مردان صحبت کردن در مورد خود را horniness در مرحله آنچه که در خود احساس عمومی در مورد نشان می دهد مانند این ایجاد شده توسط نر کمدین?

RP: من فکر می کنم من غریزه است به اذیت با آنها چون مثل هر چیزی که بر خودتان (منظور من ایستاده گنجانده شده است, بنابراین من خواستار خودم از اینجا) آن جاوا در معرض خطر بودن دایره حرکت تند و سریع-y یا خودشیفتگی. و به خصوص با عوامل دیگر در اینجا مانند یک آمریکایی عرب و مسلمان کمدین صحبت کردن در مورد چشم انداز به عنوان یک مرد مانند وجود دارد قطعا این موضوع مانند "خوب است که این به نوبه خود به این مرد که مثل وای بر من که من زندگی سخت است" و نادیده گرفتن زنان/حاشیه رانده شده مردم در آن جوامع بنابراین من با احتیاط از آن است. و این یک انتقاد است که انواع مختلفی از قهوه ای زنان تا به حال با مرد ایستاده طنز نشان می دهد/پروژه—مثل من فکر کردن در مورد زمانی که بزرگ بیمار بیرون آمد و بسیاری از زنان مانند "خوب راه به ما پرتاب کنند و به ما نشان می دهد به عنوان نامطلوب در حالی که شما غمگین هستید در مورد قادر بودن به تاریخ یک دختر." و من به یاد داشته باشید وجود دارد مقاومت مواجه از جنوب آسیا مردان آمریکایی بودند که مانند "شما را درک نمی کنند, همه زندگی من من هرگز جا blah blah, سفید, دختر بچه blah blah" بدون شناخت که بله مامانی جنوب آسیا, زنان آمریکایی نیز تجربه آنچه شما در حال صحبت کردن در مورد. شما به عنوان تجربه خود را, البته, اما آن را خوب به اذعان کرد که تجربه خود را به نقاط کور.

و من می دانم که وجود دارد برخی که با Ramy, هم, هر دو با فصل گذشته و این فصل بود, مانند,, OK, چگونه زنان مسلمان به تصویر کشیده شده و چگونه است که تمایل به تصویر کشیده و چقدر محدودیت وجود دارد که زنان در این نشان می دهد همیشه در حال رفتن به باید رابطهای به Ramy به دلیل آن است که خود را نشان می دهد. بلکه با یک فصل وجود دارد مقدار زیادی از ستایش چگونه با زنان به تصویر کشیده شد به این دلیل که نویسندگان " اتاق تا به حال زنان و زنان مسلمان.

و با نمایندگی از هویت است که ما نمی بینیم در رسانه ها, من احساس می کنم وجود دارد بنابراین فشار زیادی برای هر قطعه از نمایندگی برای "یک" است که "خوب نمایندگی" و این یک کار غیر ممکن است (و گاهی اوقات من می خواهم که احساس نا امیدی نیز به این صنعت به طور کلی برای داشتن بیشتر از این داستان ها در مقابل فرد خالق صورت فراگیر همه آنها).

BW: من خوشحالم که این به ارمغان آورد. به خصوص در زمانی که ما در حال صحبت کردن بیشتر و بیشتر در مورد گنجاندن در هر جنبه ای از یک پروژه به زنان و زنان مسلمان در نویسندگان اتاق را برای یک نمایش شبیه به این مهمی. و به تمرکز در Ramy خواهر و مادر به همراه مقدمه ای از زینب در این فصل آن را اجازه می دهد تا برای طیف وسیعی از نمایندگان زن مسلمان تجربه در حالی که هنوز در محدوده Ramy جهان.

RP: آره. و من فکر می کنم وجود دارد بدیهی است که محدودیت ها در چه حد است که طیف وسیعی از زنان مسلمان شخصیت ها می توانید از آنها همه باید برای اتصال به کامل سطل زباله ، اما آن را به من هیجان زده در مورد, امیدوارم آینده ای نزدیک زمانی که ما را به دیدن بیشتر نشان می دهد/فیلم در مورد کثیف زنان مسلمان. مانند من می دانم که وجود دارد باید بسیاری از زنان جوان که در حال نوشتن آن در حال حاضر. فاطمه اصغر را بازی کردم ؟ و قهوه ای دختران و خود ارضایی, اما من می دانم بیشتر وجود دارد.

BW: من فکر می کنم این کمک می کند تا بیش از حد که Ramy آیا او به معنای یا نه ساخته شده خود را حداقل سه شخصیت در نشان می دهد به نحوی که خود آگاهی از نحوه ریاکارانه به "وای بر من" از آن همه است و باعث می شود که بسیار قابل تحمل تر است. (حتی بسیار unlikable عمو Naseem کردم رستگاری داستان این فصل او را بیشتر دلسوز از منكر در زمان.)

سوال: من خوشحالم که از منكر است fuckboy همه دوستان خود را در حال daddy و ما مانند چشم نورد خود را در سراسر "عمیق" لحظات بلکه هواداری در نقاط خاص.

عمو Naseem! که قسمت شد !!!

BW: که تا کنون مورد علاقه من قسمت از این فصل است. بنابراین برای یک روکش سریع از فصل دو بر اساس عبارات من پیامک من خواهر و برادر, big tits, چاق خواهد بود: "Mahershala Ali!" "لطفا به من بگویید این سگ نمی میرند." "شیر مادر?!" "من نوعی افتخار Ramy!" "عمو Naseem!" "اوه RAMY."

RP: HA. من فکر می کنم که مبالغ آن را تا به خوبی. در واقع بهترین spoiler-رایگان recap من به عنوان خوانده شده ؟
BW: شما چه فکر می کنم داستان این فصل ؟ در بسیاری از راه های آن را احساس مانند یک خروج از فصل یک دلیل از منكر را کور ارادت به شیخ علی (Mahershala Ali).

RP: آره این احساس واقعا متفاوت برای من است. من احساس می کنم مثل من انتظار می رود فصل دو به احساس می کنم مثل Ramy شخصیت و Ramy کمیک همان شخص بوده و من غافلگیر شده بود که این احساس Ramy شخصیت تا به حال یک قوس که احساس متفاوت از فرد و قابل قبول برای تکامل که در آن او می خواهم پس از پایان فصل یک. اما بعد از آن دوباره من نمی دانم Ramy فرد پس شاید خیلی از خروج. سخت به می گویند. اما من دوست داشتم چقدر پیچیده این قوس احساس از نظر انتخاب خود را به خود را اختصاص به شیخ مانند این Hail Mary چگونه به یک فرد بهتر است. و آن را مانند شما می خواهید از آن بود که آسان Ramy.

BW: وجود دارد بسیاری از بار وقتی که من بود و عجب در آن است که آسان است ؟ حتی اگر وجود دارد چند لحظه که در آن او واقعا Ramy-اد آن نبود تا پایان که همه چیز به نظر می رسید به فرو ریزد. او تقریبا دور با آن.

RP: او واقعا با من تقریبا دور با آن. مانند وجود دارد هنوز هم که احساس مثل این است که تو تصادف و سوختگی به دلیل آن است, اما شما هنوز هم teetering در مثل, OK, شاید آن کار خواهد کرد و همه چیز خواهد بود خوب است ؟ مانند سر خود را تقریبا معتقد است آنچه از منكر معتقد است—که آن را در واقع میخوام خوب هنگامی که او کمی توضیح و همه را درک خواهد کرد. من نمی دانم که در آن فصل سه در حال رفتن به انتخاب کنید تا. مثل من واقعا نمی.

BW: راه در این فصل به پایان رسید آن را در هر نقطه می تواند. من حتی می توانید ببینید بر اساس این فصل توجه و حتی بیشتر با توجه به شخصیت های دیگر.

RP: شاید ما را تا در Ramy و نشان می دهد می شود تغییر نام دنا?

BW: من فکر می کنم آن را نیز لازم به ذکر است که این نشان می دهد که ظاهرا یک کمدی اما خیلی از کمدی می آید از آن جدا نشده سنگهای تنش شما ذکر شده است.

RP: این خیلی انقباض غیر ارادی ماهیچه.

BW: دوباره این احساس های مختلف از دیگر کمدین محور را نشان می دهد چرا که در هیچ نقطه ای احساس می کنم مثل من به تماشای Ramy نوع صحبت کردن عمل خود را با دوستان خود و یا عمل کردن جوک که او ممکن است بگویید در مرحله. این یک نوع بسیار متفاوتی از punchline است که اجازه می دهد تا داستان سرایی به احساس بسیار معتبر تر—حتی زمانی که طرح احساس می کند کاملا غیر واقعی آن هنوز هم ریشه در واقعیت است.

RP: و آن چیز نیست که از منكر خواهد بود صحبت کردن با دوستان خود در پشت در اتاق نشان می دهد. مثل او بسیار زشت است در این, و این چیزی است که آسان به اعتراف به هر کسی اجازه دهید به تنهایی خودتان.

BW: اجازه دهید قرار دادن این با برخی از موقع حدس و گمان است. Ramy Youssef برنده گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک موزیکال یا کمدی چیزی که راستش شوکه جهنم از من. من فکر می کنم ما احتمالا هر دو توافق دارند که جوایز عمدتا مزخرف اما من نمی تواند کمک کند اما کنجکاو در مورد چه کسی برنده خواهد شد یک بعدی. امی نامزد خواهد شد در روز سه شنبه است Ramy جاوا در این لیست است ؟ بازیگر و/یا نشان می دهد ؟

RP: Ooooh من امید نشان می دهد. Ramy فوق العاده است اما من هم احساس می کنم مثل خیلی پشت صحنه گه اتفاق افتاده است برای دریافت وجود دارد و آن را واقعا احساس می کند مانند نمایش یک تلاش مشترک. آن را مانند به نظر می رسد مانند بسیاری از تحقیقات و زمان رفت و بدانند دقیقا چه این نشان می دهد باید برای آنچه آنها می خواهند به انجام است. همچنین من احساس برای افرادی که عشق به زنان شخصیت کسانی بودند نوشته شده توسط زنان از درک من. من می خواهم آنها را برای به دست آوردن اعتبار.

BW: کاملا. و این شناخت و نمایندگی در این مقیاس تنها باز کردن درب برای زن/nonbinary/ترانس نسخه از Ramy ساخته شود. بیشتر تقاطع کثیف شخصیت در تلویزیون!

RP: بله! گنگ تر سگ در تلویزیون! من به آنها نیاز دارید. خوب شاید "احمق عوضی" است تقلیل. من لغو شد. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن