"ما احساس می کنیم در حال راه رفتن را از طریق COVID': Harrison پرستاران کار شهر نیویورک بیمارستان

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 12:53 AM EDT May 12, 2020شهر نیویورک — نورد در gurney از یک آمبولانس بکی Enrigh

توسط ABESTANEWS در 24 فروردین 1399

شهر نیویورک — نورد در gurney از یک آمبولانس بکی Enright 85 ساله بیمار در آمد در قبرستان شیفت. او متوجه چشمان آبی. او به نظر نمی رسد به عنوان بیمار به عنوان دیگر قربانیان COVID-19 که پر از اتاق ها و راهروها از لینکلن مرکز پزشکی اورژانس در برانکس.

آنها تا به حال چند لحظه برای بحث کوچک. او می خواهم به سمت چپ همسر خود را از 55 سال در خانه. به زودی او در تلاش برای تهویه — "تنفس شکم" را به عنوان آنها می گویند. پزشکان مورد بحث گزاری تراشه او را.

مهم نیست. سرعت آن همه شوکه Enright یک پرستار از 15 سال است. او برگزار شد دست خود را به راحتی او را در حال حاضر ارائه بسیاری از قربانیان از رمان coronavirus.

"ما با او باقی ماند که او درگذشت," او گفت:.

Enright و همکار هریسون مرکز پزشکی ER, پرستار, Amanda Lancheros پیوسته اند هزاران نفر از متخصصان مراقبت های بهداشتی در کمک به شهر نیویورک بیمارستان در طی یک یورش بی سابقه ای از بیماری آورده شده توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

Coronavirus: با دنده محافظ در تامین کوتاه مدت پزشکان به نوبه خود به نور ماوراء بنفش درمان

از آن شده است تیره و تار. در اولین شب در شیفت حدود 75 نفر در بیمارستان خود به تنهایی آنها گفت. سردخانه شده و غرق شده است. کامیون یخچال خارج بیمارستان را سرریز باقی مانده است.

"من فکر می کنم سخت ترین چیز برای من در اینجا این است که این مردم در اینجا به تنهایی" Lancheros گفت. "هنگامی که این افراد قرار داده و در آمبولانس اساسا اعضای خانواده خود در حال خداحافظی."

پرستاران گاهی هم به تقلا از طریق شلوار جیب برای پیدا کردن یک تلفن و به کمک کسی شماره گیری یک دوست برای نهایی تماس تلفنی. بار دیگر پرستاران باید آخرین زمینی خود را تماس با ما.

"شما را به نگه داشتن دست خود را و خانواده خود را," او گفت:.

'بدترین شرایط من و ام تا کنون دیده'

یک هفته به سه هفته از خدمات دو پرستار در حال تنظیم به ریتم شیفت شب. آنها افزایش حدود 4:30 بعد از ظهر هر روز در یک هتل کامل پرستاران.

سوار شدن به اتوبوس برای برانکس آن را غیر معمول نیست برای شنیدن به سلامتی از ساکنان این برج در ساختمان است. هر کس در شهر نیویورک از کارکنان در بیمارستان به رهگذران به نظر می رسد ممنون.

"ما این را به عنوان ما در حال انجام کار ما" Lancheros گفت. "ما اصلا این را به عنوان چیزی شجاع. اما مردم شده است خدا را شکر."

حتی قبل از COVID-19 لینکلن مرکز پزشکی در برانکس شد شلوغ ترین واحد اورژانس در شهر نیویورک و سوم شلوغ ترین در کشور است. Lancheros توافق کردند که به آن تماس بگیرید یک جنگ منطقه احساس می کند دقیق است.

فقط یک هفته خود را تعریف او کار حرفه ای او را مشغول به کار در یک دهه بوده است و اساسا تغییر داده است.

"تعریف من از 'بیمار' به عنوان یک پرستار تغییر کرده است" Lancheros گفت. "این بدترین شرایط من تا کنون دیده ام."

چه خواهد پایمال کردن بسیاری از افراد این است که چالش Enright و Lancheros برای امضا. با تشکر اجتماعی فاصله و سیاست های دیگر با هدف حفظ هریسون اورژانس به عنوان در دسترس است که ممکن است جفت از پرستاران خود را قادر به کمک به بیماران در اپیدمی راه آنها می خواستند.

(داستان زیر را ادامه می دهد)

به طوری که آنها تصمیم به گرفتن یک خطر: یک قرارداد برای کمک به COVID زدگان شهر نیویورک است. هر چند برنامه های خود را پوشش داده در Harrison Enright گفت: آنها حتی پیدا کردن از کارفرمای خود را که آنها می خواهم تایید شده تا خود را به توقف در واشنگتن ،

این جفت ارز در حدود ده نفر در هیئت مدیره خود را در کل اولین پرواز. یک اپراتور پس از شنیدن آنچه که آنها انجام می دهند داوطلب رایگان سه شب اقامت در فلوریدا Airbnb که همه گیر فروکش. فرود در فرودگاه لاگواردیای بود وهم آور. همه چیز بسته شد. Uber سوار به منهتن به یک هتل مسکن پرستاران در نزدیکی میدان تایمز در زمان 15 دقیقه. خیابان های شهری که هرگز نمی خوابد خالی شد.

بیشتر: یک Bainbridge, دکتر, مورد نیاز, محافظ هود. همسرش شروع به ساخت آنها را در خانه.

Enright بستری دشوار بود به ترک شوهرش, چاد, Kitsap County دادستان و دو فرزند 12 و 9. اما تجربه او در سپاه صلح همراه با دانستن همه خانواده تعهدات از محل کار خود شده بود لغو می شود تحت فشار قرار دادند و او به دنبال آن است.

"من هرگز چیزی در تقویم دوباره," او گفت:.

'به معنای واقعی کلمه آن است که در همه جا'

اولین چیزی که پس از ورود در بیمارستان طبقه اول است "PAPR می خواهم تا" و این یک فرایند است. بیش از خود مالش می رود یکی دیگر از مجموعه ای از کاغذ آنهایی که فولاد عبا و غنیمت بیش کفش. یک کلاه سر گذاشتن پوشش مو; یک N95 ماسک بر دهان صدر با فولاد ، یک چهره سپر پلاستیک را پوشش می دهد تمام.

آنچه که آنها در بر داشت در لینکلن شد در تضاد کامل اورژانس در برمرتون: gurneys پر راهرو بیماران پس از نزدیک آنها را می تواند لمس هر یک از دیگر در اتاق. هر از گاهی یک بیمار که وجود ندارد برای coronavirus می آید. Enright به یاد می آورد یک مرد با استخوان شکسته در انتظار نشسته در یک خط از صندلی در برابر یک دیوار.

"من فقط احساس می کنم خیلی بد" Enright گفت. "ما فرض می کنیم که اگر شما در اتاق اورژانس و شما لازم نیست که COVID شما در حال حاضر."

آنها ناهار اما پرستاران گفت: این عاقلانه نیست که به مصرف بیش از حد مایع. رفتن به حمام به معنی تغییر از دنده محافظ. به طوری که آنها شارژ از طریق آن.

"به معنای واقعی کلمه آن است که در همه جا" او گفت:. "ما احساس می کنیم در حال راه رفتن را از طریق COVID."

کسانی که آن را صفحه نمایش آن را آشکارا: سرفه و تنگی نفس و اسهال و یک کاهش اشباع اکسیژن و افزایش تب و ضربان قلب.

در Harrison خود caseload در مورد سه نفر در یک زمان. در شهر نیویورک تا کنون آنها تا به حال بیش از 12 در یک بار.

Enright گفت که او را تحت تاثیر قرار شده است در کارکنان بیمارستان توانایی یادگیری به عنوان آنها بروید. یک تکنیک است که می تواند به از بین بردن مایع در ریه ها شده است برای قرار دادن بیماران "مستعد" بر روی معده خود را. هدف آنها این است که به بیماران تثبیت برای رفتن به طبقه فوقانی از اتاق اورژانس بستری به بیمارستان که در آن آنها می توانند تلاش بهبودی کامل. گاهی اوقات که فقط امکان پذیر نیست.

هر دو پرستاران گفت: آنها از ترس بیمار شدن اما احساس خود را به اقدامات احتیاطی و دنده محافظ هستند و نگه داشتن آنها را امن. دو نفر از پرستاران باقی خواهد ماند در نیویورک حداقل تا مارس 26 با گزینه ای را برای گسترش دهد.

هنگامی که آن را بیش از همه در 7 صبح دو را یک دقیقه ایستادن در خارج و در هوای سرد. سپس خود سوار اتوبوس بازگشت به هتل خود را برای یک روز را در خواب است.

"سپس ما آن را تمام انجام دوباره" Lancheros گفت.

در ضخامت از تجربه Lancheros تلاش می کند به فکر می کنم در مورد شدت از آن همه بیش از حد.

"همه من سعی کنید به فکر می کنم این است که" چگونه می توانم نجات این فرد زندگی؟'" او گفت:.

COVID-19: سفر خانواده می شود دست اول مشاهده متحده در واکنش به کروناویروس

رسیدن به Kitsap Sun خبرنگار جاش Farley در josh.farley@kitsapsun.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب