ما لازم نیست برای اثبات آمریکایی 'بودن'

برای بزرگنمایی کلیک کنید نویسنده (سمت چپ) با برادرش مایکل و اواخر خود را پدر و مادر دکتر Minjah کانگ و Kiw

توسط ABESTANEWS در 24 فروردین 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید The author (left) with his brother Michael and his late parents Dr. Minjah Kang and Kiwon Kang - ANDY KANG
  • نویسنده (سمت چپ) با برادرش مایکل و اواخر خود را پدر و مادر دکتر Minjah کانگ و Kiwon Kang
  • اندی Kang

اندی Kang مدیر اجرایی, آسیایی, آمریکایی پیشبرد عدالت-شیکاگو غیر انتفاعی و متعهد به ساخت قدرت از طریق جمعی حمایت و سازماندهی برای رسیدن به نژادی و حقوق صاحبان سهام.

اندرو یانگ می گذراند یک op-ed در واشنگتن پست در مورد ظهور ضد آسیایی نژادپرستی اطراف COVID-19. سابق و نامزد ریاست جمهوری پیشنهاد کرد که آمریکایی های آسیایی تبار باید "در آغوش و ما نشان می دهد آمریکایی بودن در راه ما هرگز قبل از" و "نشان می دهد بدون سایه شک است که ما آمریکایی ها خواهد شد که انجام بخشی از ما را برای کشور ما در این زمان نیاز است." خواندن این خطوط فورا مرا نا امید و عصبانی و غمگین—آن را به عنوان به احتمال زیاد برای بسیاری از آمریکایی های آسیایی تبار—به دلیل آن را به من از خود من تجربیات شخصی در حال رشد در یک محله در دریاچه زوریخ, Illinois. این "آمریکایی بودن" استراتژی مداوم موفق به کاهش بی شماری موارد از ضد آسیایی نژادپرستی من را تحمل کردند. یانگ ایده مرکزی که او در حال حاضر مدعی شد miscommunicated تقویت دردناک و معکوس ایده که به عنوان درک "ابدی خارجی" آمریکایی های آسیایی تبار خرس مسئولیت اصلی برای نژاد پرستی از دیگران است. ما باید رد این ایده با هر فیبر از ما بودن که این نسخه از سمی "احترام" سیاست عواقبی برای کشور ما پیگیری نژادی عدالت برای همه آمریکایی ها است.

در واقع "ما اثبات آمریکایی بودن" در طول تاریخ هرگز کار کرده است. در طول جنگ جهانی دوم بسیاری از آمریکایی ژاپنی از خدمت در ارتش ایالات متحده با ژاپن آمریکا 442nd هنگ ترین تزئین واحد با بالاترین تعداد تلفات. قربانی خود را هنوز هم نمی تواند به آزادی فوری خانواده خود را از حبس در اردوگاه های پشت در خانه. حتی پس از پایان جنگ ژاپنی, خانواده های آمریکایی (هزاران نفر از آنها اسکان در شیکاگو) تا به حال صبر کنید تا 1988 برای عذرخواهی رسمی از دولت فدرال است.

چه تاریخ می کند و نشان می دهد این است که زمانی که نفرت شعارهای سیاسی می رود بلامنازع آن همیشه منجر به خشونت و مضر سیاست ریشه در نژاد پرستی. آن شعارهای نژادپرستانه و آشکار دروغ و اطلاعات غلط از ارتش آمریکا که ناشی از سیاستمداران به لابی برای جرم حبس آمریکایی ژاپنی در طول جنگ جهانی دوم است. در اواخر 1800s سیاستمداران سرزنش مهاجران چینی برای دستمزدهای پایین و اقتصادی از سفید کارگران که منجر به خشونت جمعی از چینی ها قتل عام سال 1871 در لس آنجلس و قانون خروج چینی ها از سال 1882 اولین قانون فدرال تا کنون به ممنوعیت مهاجرت توسط همه اعضای یک قومیت یا ملیت.

در سال 1980 آمریکا صنعت خودرو که به شدت مبارزه و بسیاری از سیاستمداران و رهبران کسب و کار به شدت سرزنش ژاپن علنا گفتن چیزهایی مانند "مردان کمی زرد" بودند "مصرف بیش از کشور" و درگیر شدن در چیزی کمتر از یک "اقتصادی پرل هاربر." این نوع لفاظی منجر به قتل بی رحمانه از وینسنت Chin, چینی-آمریکایی بود که در جشن عروسی های آینده در دیترویت قبل از او تعقیب و bludgeoned توسط دو مرد سفید که ادعا کرد که آمریکایی ها از دست دادن شغل خود را به خاطر مردم او را دوست دارم. اخیرا ما شاهد نزدیک به دو دهه از ضد اسلامی شعارهای سیاسی پس از 9/11 با همراه افزایش جرایم ناشی از نفرت و سنگین اجرای قانون نظارت و جاسوسی آمریکایی مسلمان که شامل آسیای جنوبی و دیگر ایالات متحده در جوامع مسلمان.

این دقیقا همان الگوی ما در حال حاضر شاهد گشوده است. سیاستمداران شده اند تشدید ضد چینی شعارهای اطراف COVID-19 ماه با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خود را بارها و بارها با اشاره به شیوع بیماری به عنوان "چینی virus." او مجموعه ای از تن برای ضد آسیایی نژادپرستی به عنوان ویروس گسترش نشان داده که هیچ پشیمانی برای او بیگانه اظهارات و هیچ کاری برای محکوم ضد آسیایی, شعارهای استفاده شده توسط دولت او و دیگر سیاستمداران است. وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo ادامه خواستار COVID-19 "ووهان ویروس" برای هفته ها و حتی خواستار آن است که کشورهای G7 دنبال کت و شلوار. U. s. senator John Cornyn به دروغ متهم چین برای MERS و آنفولانزای خوکی و حتی عقب افتاد در نژادپرستانه و موهن کلیشه گفت COVID-19 ناشی از چین "فرهنگ که در آن مردم خوردن خفاش و مار و سگ و چیزهایی مانند آن." ایلینوی جمهوریخواه کنگره آدم Kinzinger بارها و بارها در نقاط سرزنش در چین با توییتهایی مانند "یادآوری روزانه: شما در خانه خود را در حال حاضر به دلیل #Chinahidthevirus." فاکس نیوز را Tucker Carlson اظهار داشت که "چین یک تهدید قریب الوقوع به ایالات متحده" و NRA عضو هیئت مدیره Ted Nugent اعلام کرد که "فرهنگ آسیا" بود و "بد".

The author with his older brother and father - ANDY KANG
  • نویسنده با برادر بزرگتر خود و پدر
  • اندی Kang

Contemporaneously با این شعارهای خشونت و نفرت در برابر حوادث آسیایی آمریکایی ها در حال حاضر شروع به افزایش در سراسر کشور است. در اینجا در شیکاگو یک مرد فریاد زد: "F-- چین!" و تف ویتنامی-فیلیپینی مرد به عنوان او را ترک سینما; در تگزاس یک برمه خانواده آمریکایی از جمله یک کودک شد چاقو در حالی که خرید مواد غذایی به دلیل حمله به اعتقاد آنها چینی و گسترش این ویروس در برانکس یک گروه از نوجوانان تجاوز 51 ساله در یک اتوبوس پس از گفت او ناشی از کوروناویروس.

شعارهای نژادپرستانه قرار دادن آمریکایی های آسیایی تبار در معرض خطر و به منظور مبارزه با این, ما باید نگه رهبران سیاسی پاسخگو که اهریمن جلوه دادن و قربانی آسیایی. تماس خود را عضو کنگره و آنها را ترغیب به حمایت از خانه قطعنامه 908 ظ توسط ایالات متحده هرزه. فضل Meng که همه مقامات سیاسی را محکوم ضد آسیایی نژادپرستی در این بیماری همه گیر. گزارش نفرت حوادث به ما نفرت ردیاب StandAgainstHatred.org برای کمک به تلاش های ما برای نظارت بر نفرت حوادث در سراسر کشور و کمک به تقویت تلاش های حمایت برای جرایم ناشی از نفرت پاسخ و پیشگیری است. ما همچنان به تعامل با شرکای اجتماعی و فرماندار و شهردار در بررسی راه هایی برای بهتر پاسخ دادن به حوادث با هم.

ما باید به مبارزه برای مدت های طولانی از راه حل های ساختاری که خنثیسازی خطرناک اسطوره ها و کلیشه ها در مورد آمریکایی های آسیایی تبار به همین دلیل است که آمریکایی های آسیایی تبار پیشبرد عدالت-شیکاگو راه اندازی یک آموزش عادلانه آسیایی جامعه آمریکا در تاریخ (TEAACH) کمپین برای اجرای اجباری, آسیایی, آمریکایی, تاریخچه برنامه درسی در ایلینوی مدارس دولتی. این برای من روشن است که آنچه آمریکا را به نسل های آینده نیاز به یک درک عمیق تر که آمریکایی های آسیایی تبار بوده است و ادامه خواهد داد تا بخش مهمی از آمریکا داستان و داستان شامل خود ما اتصال به نژادی و ظلم و ستم.

این COVID-19 همه گیر ایجاد کرده است بسیاری از فرصت های بیشتر برای ما برای مقابله با نژادی و بی عدالتی است. آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر برجسته عواقب مرگبار قرن از ضد سیاهی و unaddressed سلامت اقتصادی و نابرابری برای آمریکایی آفریقایی جامعه در حالی که در همان زمان سیفون کردن خفته ضد, آسیایی, بیگانه ستیزی در جامعه ما است. این یک لحظه برای آسیایی آمریکایی ها به طور فعال در ساخت همبستگی با جوامع برای مقابله با دو طرف از همان مشکل: legacies of سفید برتری که در حال صدمه زدن به جوامع ما.

به جای نشان دادن ما "آمریکایی بودن" در برابر نژادپرستی آمریکایی های آسیایی تبار و همه آمریکایی ها نیاز به گام تا و متحد در اطراف یک لایزال تعهد به دستیابی به واقعی نژادی عدالت در کشور ما است. من دعا می کنم Chicagoans راه منجر خواهد شد. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب