واشنگتن ماسک صورت دستور در اثر است. در اینجا آنچه در آن مانند به نظر می رسد در Kitsap

ناتان Pilling Kitsap Sunمنتشر شده 7:58 PM EDT Jun 26, 2020عنوان خود را-را-را-درب فهرست احتمالا نگاه کمی به تاز

توسط ABESTANEWS در 7 تیر 1399

عنوان خود را-را-را-درب فهرست احتمالا نگاه کمی به تازگی این: تلفن کیف پول و کلید و ماسک صورت.

انتظار پوشش صورت خود را, می شود که در لیست برای آینده قابل پیش بینی تحت جدید و بهداشت عمومی به منظور امضا شده توسط وزیر امور خارجه از سلامت جان Wiesman نیاز به صورت پوشش در بسیاری از مواقع در خارج از خانه. سفارش با هدف کاهش گسترش شیوع کروناویروس رفت به اثر جمعه.

"تا زمانی که یک واکسن یا درمانی توسعه یافته است, این است که واقعا قصد ما بهترین دفاع" رژیم صهیونیستی. جی Inslee گفت: روز سه شنبه اعلام سفارش. "خوشبختانه ما چیزی که گران نیست به راحتی در دسترس اجازه می دهد تا ما را به انجام کسب و کار ما و لذت بردن از خودمان که در واقع می تواند صرفه جویی در زندگی مردم است و آن را در دسترس برای همه ما است."

سفارش نیاز به ماسک-پوشیدن:

  • در داخل هر ساختمان به روی عموم باز
  • در مراقبت های بهداشتی تنظیمات مانند بیمارستان ها ، داروخانه ها ، کلینیک ها و دفاتر پزشکان
  • در حالی که در خط و یا سوار حمل و نقل عمومی
  • در مناطق عمومی مانند پارک ها و مسیرهای پیاده روی که 6 پا فاصله نمی تواند حفظ شود

شما می توانید ماسک خود را در شرایط خاص:

  • در حالی که نشسته در یک رستوران و خوردن و نوشیدن
  • در حالی که ورزش در داخل خانه یا خارج از منزل
  • هنگامی که خارج از منزل 6-پا فاصله نگهداری می شود

معافیت وجود دارد برای کودکان کمتر از 5 و برای کسانی که با شرایط پزشکی که جلوگیری از پوشیدن چهره و پوشش.

"این یک تخطی از قانون نیست و با رعایت این نظم" Inslee اشاره کرد. "اما آن است که ما تمایل به سخت کار ماموران پس مردم در اطراف ماسک مسائل. آنها چیزهای دیگر برای مقابله با رک و پوست کنده. ما امیدواریم که مردم حس مشترک و به رسمیت شناختن قانون و تمایل به کمک به هموطنان خود همسایگان در حال رفتن به حمل روز در اینجا."

Inslee تأکید کرده است که دارای نیروی قانون پشت آن است. اما به نظر می رسد بعید است که بسیار اجرای رخ خواهد داد توسط سازمان های اجرای قانون که پس از Inslee اعلام کرده اند گفت: آنها به خوبی تمرکز بر روی آموزش و پرورش در سراسر نظم است.

معاون اسکات ویلسون یک سخنگوی Kitsap County Sheriff دفتر گفت: این بخش با تمرکز بر آموزش و پرورش و گفت: نمایندگان ساخته نشده و هر گونه بازداشت یا صدور هر گونه استناد مربوط به COVID-19 سلامت سفارشات.

"ما ادامه خواهد داد که با رویکرد" او گفت:. "که گفت: نه ما نمی توانیم فقط گفت که ما نمی. تاکید ما در اینجا این است که آموزش و رعایت داوطلبانه."

واشنگتن کشتی سخنگوی ایان استرلینگ گفت: کشتی خدمه ممکن است رویکرد کسانی که با پوشیدن ماسک بر روی کشتی با یک یادآوری ملایم.

"مسافران مورد نیاز در یک فضای عمومی به پوشیدن ماسک," او گفت:. "که می شود گفت در حال کشتی کارگران رفتن به اجرای آن است ؟ نه آنها و نه COVID پلیس, اما, البته, آنها در حال رفتن به بیش از حد خوشحال اگر شما در حال آمدن به سمت آنها بدون ماسک."

"امیدوارم مردم آن را انجام دهید و ذخیره اظهارات سیاسی برای جایی دیگری" او گفت:.

Costco در مکان های مورد نیاز مراجعان به پوشیدن صورت پوشش پس ممکن است 4. در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد این ایالت ماسک منظور در روز سه شنبه, Costco مدیر عامل کریگ Jelinek اذعان کرد که شرکت او تصمیم ماسک نمی شد یکی از محبوب اما گفت: "ما احساس کردیم که اگر کارکنان ما در حال رفتن به سعی کنید برای حفظ امنیت شما, شما همچنین باید نگه داشتن کارکنان امن و همه در اطراف شما است."

"من اعتقاد راسخ شما پوشیدن ماسک در هر نقطه که شما بروید و من در آن اعتقاد دارند. ما نشان داد که آن را بهبود کلی سلامت و رفاه در کارکنان و من فکر می کنم این تنها راه برای رفتن است. من این تصمیم پشتیبانی 100%" او گفت: از سفارش.

شهر و کشور بازار در باین بریدج ایسلند و بازار مرکزی در ردموند خواهد شد که کارکنان مستقر در ورودی چک کردن مطمئن شوید که کاربران با پوشیدن ماسک گفت: شکایت Transeaux سخنگوی شرکت مادر برای دو فروشگاه های مواد غذایی. مشتریان و کارکنان است که باید شرایط بهداشتی جلوگیری از ماسک-پوشیدن می توانید به فروشگاه و کار به طور معمول.

کسانی که یک چهره-پوشش ارائه خواهد شد یک و اگر کاربران حاضر: "ما در حال رفتن به نیاز به درخواست مردم به فروشگاه در بازار" Transeaux گفت و اشاره کرد که مشتریان می توانند از فروشگاه های آنلاین.

"ما انتظار نداریم که بیش از حد مشکل است اما ما قصد داریم به رسم خط و امید است که مردم درک" او گفت:.

در Tracyton عمومی خانه مشتریان خواسته خواهد شد که به پوشیدن ماسک زمانی که آنها وارد نوار زمانی که آنها سفارش رفتن به دستشویی و یا زمانی که آنها به دور از میز خود را. صاحب جیمز الفرد گفت: او درخواست کارکنان به چشم عقاب مشتریان برای انطباق اما گفت: "اگر شما یک مشتری است که پرهیاهو و بی توجهی به آنچه که ما در حال تلاش برای انجام این کار پس از آن که کسی که ما نیاز به چیزی می گویند و به مقابله با اما نه micromanage مشتریان ما را به مرگ است."

"...ما شنیده ایم همه بهانه دیده جعلی کارت معافیت و شنیده می شود نظر همه در مورد این مسئله پس لطفا فقط اطاعت از قوانین و نجات کارکنان از نیاز به نگهداری از کودکان یا ماسک مجریان به جای خدمت مهمانان" نوار مدیریت برایان ویتاکر نوشت: در Tracyton عمومی خانه Facebook صفحه. "ما همه بزرگسالان در اینجا که پوشیدن کمربند ایمنی قرار داده و می توانید به دنبال قوانین – مهم نیست که نظر ما و یا تمایل به اجرا در سراسر شلوار-رایگان."

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.

آخرین مطالب