واشنگتن شیپور خاموشی گارد ملی برای بیکاری کمک جمع شدن

سالی هو آسوشیتد پرسمنتشر شده 4:53 PM EDT Jun 11, 2020سیاتل (AP) — دولت واشنگتن خواستار در گارد ملی برای کمک به

توسط ABESTANEWS در 23 خرداد 1399

سیاتل (AP) — دولت واشنگتن خواستار در گارد ملی برای کمک به روند بیکاری ادعا می کند که مقامات دست و پنجه نرم کردن با جمع شدن باعث در بخشی از یک تقلب حلقه که به سرقت بیش از یک و نیم میلیارد دلار کمک مقامات روز پنجشنبه گفت.

واشنگتن اشتغال امنیتی وزارت امور سوزی لوین گفت که رژیم صهیونیستی. جی Inslee تایید استقرار نیروهای نظامی خواهد شد که شروع به کمک به تیم خود را در هفته آینده آن را به عنوان تلاش برای کاهش نرخ بیکاری ادعا جمع شدن.

اطلاعات در مورد تعدادی از سربازان گارد ملی خود را دقیق وظایف و طول کمک های خود را هنوز هم در حال نهایی شدن است اما آنها را در بیشتر قسمت ها انجام میز شغل.

نیروهای نظامی آموزش داده خواهد شد برای حل و فصل احراز هويت مسائل است که باید به خط مقدم از آنجا که دولت اعلام کرد ممکن است که آن را پرداخت بین $550 میلیون دلار به 650 میلیون نفر از طریق ده ها هزار نفر از ادعای جعلی. لوین گفت: دولت پس از بهبود $337 میلیون.

پرداخت اتفاق افتاده است که واشنگتن و کشورهای دیگر با عجله برای کمک به مردم صدمه اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر. مقامات را متهم به تقلب در بین المللی سازمان های جنایی با استفاده از هویت به سرقت رفته در قبلی در مقیاس بزرگ داده ها نقض شد.

غرب آفریقا تقلب حلقه با استفاده از هویت به سرقت رفته در قبل از نقض داده مانند عظیم 2017 Equifax نقض اعتقاد بر این است که به پشت, تقلب که هدفمند نزدیک به یک دوجین متحده با توجه به کالیفرنیا امنیت سایبر شرکت Agari.

پس از کشف این ایالت واشنگتن امنیت اشتغال بخش پاسخ با تعلیق برخی از بیکاری پرداخت سود به دریافت یک دسته در این وضعیت است.

بیش از 1.1 میلیون نفر ثبت مدعیان بیکاری از اوایل ماه مارس زمانی که این بیماری همه گیر زیان کار آغاز شد و 844,000 افرادی که در زمینه ادعاهای اولیه پرداخت شده است.

علاوه بر گارد ملی نیروهای لوین نیز اختصاص اضافی 300 از وزارت کارکنان به آدرس تعداد مدعیان بیکاری که شده اند در انتظار برای هفته ها.

وجود دارد در مورد 78,000 ادعا می کند که باقی می ماند گیر در بررسی به دلیل شناسایی مسائل. LeVine در تماس با خبرنگاران پنج شنبه متعهد به حل و فصل بسیاری از موارد اضطراری به سرعت.

او گفت: 42,000 افرادی که در حال حاضر دریافت و پرداخت اما تا به حال پرداخت های خود را متوقف خواهد شد و باید خود را مورد خطاب ژوئن 19.

"بسیاری از کسانی که مردمی که شده اند در انتظار طولانی ترین شده اند تماس گرفته و آن دسته از مسائل هستند که کار می کرد" لوین گفت.

تعداد مدعیان بیکاری در واشنگتن کاهش یافته و به حدود 29,700 در هفته گذشته به پایین نزدیک به 5% از قبل هفته به عنوان کسب و کار راه اندازی مجدد در حالت چهار مرحله بازگشایی طرح است.

بیش از 729,000 ادعا می کند برای منافع — با برخی از این شماره منعکس افرادی که در زمینه های متعدد مدعی شد پرونده این هفته از 31 مه تا ژوئن 6 و بیش از $545 میلیون پرداخت شده برای 420,772 فردی ادعا می کند.

دولت نرخ بیکاری شروع به پریدن کرد از 5.1 درصد در ماه مارس به 15.4 درصد در ماه آوریل پس از کسب و کار بسته و یا کاهش عملیات تحت اقامت در خانه سفارش است که پس از منقضی شده است.

واشنگتن دولت حسابرس در حال بررسی عواملی که منجر به این بخش را با تاخیر و نامناسب برای پرداخت مزایای بیکاری و نیز انجام یک فن آوری اطلاعات ممیزی به بررسی نقاط ضعف احتمالی در بخش سیستم های کامپیوتری.

لوین گفت: او در حال ملاقات با وزارت کار مقامات برای به اشتراک گذاشتن چگونه واشنگتن بهبود برخی از آنها سرقت وجوه امید کمک به کشورهای دیگر است که از دست بیکاری پول به تقلب.

LeVine کاهش یافته است اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه بیش از سود تاخیر پرداخت آورده توسط دو گذاشته و کارگران در هفته گذشته. اما او در دفاع از این دولت در تلاش برای حل و فصل پرونده.

"من امیدوارم که من قادر به نشان می دهد که ما در حال آوردن هر منبع به خرس برای رسیدگی به این عمیقی نیاز در کشور ما" لوین گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب