واشنگتن کسب و کار به نوبه خود به دور مشتریان بدون ماسک در میان ویروس

راشل LA CORTE آسوشیتد پرسمنتشر شده 8:28 PM EDT Jul 7, 2020المپیا (AP) — کسب و کار در واشنگتن در حال حاضر نیاز

توسط ABESTANEWS در 18 تیر 1399

المپیا (AP) — کسب و کار در واشنگتن در حال حاضر نیاز به رد خدمات به مشتریان که نمی پوشند صورت پوشش تحت یک ایالت که اثر در زمان سه شنبه و صادر شد در پاسخ به افزایش تعداد coronavirus موارد است.

Inslee اعلام کرد حکم جدید در هفته گذشته. آن را ممنوع کرده و اجازه می دهد یک مشتری برای ورود به یک کسب و کار و یا انجام کسب و کار با یک مشتری اگر آنها با پوشیدن صورت پوشش در هر فضای عمومی داخل و یا خارج از منزل.

او گفت که او می خواهد برای اجتناب از نیاز به رول اقتصادی reopenings به عنوان برخی از کشورهای دیگر انجام داده اند در صورت افزایش موارد است.

"این چیزی است که ما می توانید انجام دهید برای نگه داشتن کسب و کار ما باز و در ادامه به باز کردن بیشتر" Inslee گفت: در یک کنفرانس خبری پوشیدن Seattle Mariners ماسک.

نقض فاحش بزه و کسب و کار در معرض خطر جریمه و از دست دادن مجوز کسب و کار اگر آنها نمی مطابق هر چند دفتر والی گفته است آنها می خواهند به تمرکز بر آموزش و پرورش و رعایت داوطلبانه. یک محافظه کار اتاق فکر در حال حاضر ثبت یک طرح دعوی در دادگاه در برابر نظم بازجویی فرماندار اقتدار. Inslee گفت به اعتقاد او "ما در شرکت قانون اساسی و دلایل قانونی."

معافیت وجود دارد برای افرادی که ناشنوا هستند و یا از دست دادن شنوایی کسانی که شرایط پزشکی که آنها را مانع از پوشیدن یک ماسک و سن کودکان 5 و جوان.

و افراد درگیر در اوقات فراغت به تنهایی و یا با اعضای خانواده و کسانی که غذا خوردن در رستوران ها مجبور به پوشیدن ماسک به عنوان طولانی به عنوان آنها به درستی فاصله از دیگران است.

دولت بزرگتر دیده می شود را افزایش می دهد از موارد تایید شده در روز های اخیر. از روز شنبه بیش از 37,000 مردم باید آزمایش مثبت برای این ویروس و حداقل 1,384 فوت کرده اند.

دکتر کتی Lofy, دولت, سلامت, افسر گفت که در حالی که بخشی از این افزایش ناشی از افزایش در تست نیز وجود دارد نشانه هایی که نشان می دهد تعدادی از فعالیت بیماری در حال افزایش است.

"این نگران کننده سیگنال های دیگر محدود به چند نقاط داغ در شرق واشنگتن اما در حال حاضر دیده می شود متاسفانه در طول دولت," او گفت:. "اگر COVID-19 فعالیت همچنان به افزایش در سراسر واشنگتن در طول ماه های تابستان ما در بیمارستان ها می تواند پر از COVID-19 بيمار در حال حرکت به سقوط است که موقعیت ما بسیار ضعیف برای شروع سال تحصیلی و پیش بینی سقوط موج."

این ویروس باعث خفيف علائم در بسیاری از بیماران و اکثریت قریب به اتفاق بهبود می یابند. اما آن را بسیار مسری است و می تواند باعث بیماری شدید و مرگ در برخی بیماران به ویژه افراد مسن و کسانی که با شرایط بهداشتی اساسی.

دولت stay-در-خانه سفارش منقضی مارس 31 و دولت 39 شهرستانهای شده اند در حال حرکت را از طریق چهار مرحله بازگشایی روند بر اساس چند شاخص از جمله مورد می شمارد. Inslee هفته گذشته اعلام کرد یک هفته دو ایالت مکث برای شهرستان به دنبال پیشرفت خود را از مرحله فعلی از بازگشایی با توجه به شماره های اخیر.

همانطور که از شنبه, 17 شهرستان در فاز 3 از بازگشایی که اجازه می دهد تا ورزشگاه و سینما به کار در نیمی از ظرفیت ها برای افزایش ظرفیت 75% و در گروه مجالس به 50 نفر از جمله فعالیت های ورزشی است. هفده استان ها در حال حاضر در فاز 2 است که اجازه می دهد تا رستوران ها و میخانه به بازگشایی در نیمی از ظرفیت محدود جدول اندازه مو و ناخن سالن و باربر مغازه ها به سر کسب و کار و فروشگاه های خرده فروشی به بازگشایی در فروشگاه خرید در 30 درصد ظرفیت است. آن را نیز اجازه می دهد تا اضافی تفریح در فضای باز و مجالس با بیش از پنج نفر در خارج از فرد به خانواده.

پنج شهرستان — Benton, Chelan, Douglas, فرانکلین و Yakima — در حال حاضر تنها شهرستان در یک تغییر فاز 1 از بازگشایی که اجازه می دهد تا برخی از اضافی فعالیت های کسب و کار فراتر از ضروری کسب و کار.

حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن