مجازی انتظارات: چه باید بکنید هنگامی که کارکنان جلسه نیست مال شما | پنجم Studer

پنجم Studer ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Apr 18, 2020به تازگی من در صحبت کردن به کسی

توسط ABESTANEWS در 31 فروردین 1399

به تازگی من در صحبت کردن به کسی است که یک شریک در یک شرکت بزرگ است. این فرد به من گفت که در طول این بحران آنها نگه داشته ام تمام کارکنان خود را (بسیار زیادی کارکنان) و پرداخت آنها به کار از خانه. صاحبان در حال قرار دادن در یک تن در ساعت و حتی loaning پول به این شرکت برای دیدار با حقوق و دستمزد. در ضمن این فرد می بیند کارکنان در رسانه های اجتماعی انجام کارهایی مانند نقاشی خانه خود را. او نا امید شده است به دلیل آن به نظر می رسد مانند آنها انجام نمی دهد خود را به اشتراک بگذارید و تمام بار بر او و صاحبان دیگر.

این است که درک درست است ؟ شاید و یا شاید نه اما این که چگونه این فرد احساس می کند در حال حاضر. وجود دارد این است که شکست اعتماد. و من با شنیدن شبیه سرخوردگی از دیگر رهبران به مردم حل و فصل را به این شیوه جدید کار می کند.

به عنوان رهبران ما نیاز به اعتماد کارکنان به انجام کار درست. و کارکنان نیاز به می دانم که ما به آنها اعتماد به استفاده از این وضعیت است. سوء ظن و خشم سمی هستند به روابط (که این ویروس در زمانی که همه ما نیاز به کار در بالا از بازی ما).

پیشرو در نامشخص زمان محلی:

چگونه کسب و کار می تواند استفاده از این خرابی به تیز خود را دیدم

نکاتی برای چگونه به سرب در زمان نامشخص

تمرکز در انجام بعدی درست

چه عادات شما تشکیل در این زمان به چالش کشیدن?

چه چیزی می تواند به رهبران انجام دهید برای جلوگیری از این سناریو ؟ و آنچه می تواند کارمندان را به مطمئن شوید که آنها نه فقط جلسه انتظارات اما بیش از آنها را (که خود را مدیر می داند که)? در اینجا چند راهنمایی, سوالات و بینش:

برای رهبران

فرض کنیم که هر کس می خواهد به انجام یک کار خوب. بیش از چندین سال کار در بسیاری از تنظیمات مختلف من پیدا کرده اند این را به صورت. (البته چند سیب بد اما اکثر کارکنان در انجام مراقبت.)

نگه دارید تا آینه است. برخی از این تقصیر شما? به احتمال زیاد آنچه که شما در حال دیدن و یا مشکوک است و نه مخالفت. شما انجام می دهند (و یا انجام نمی دهد) چیزی است که مسدود کردن آنها را از ملاقات عملکرد ؟

تمرکز بر روی رفع. آن است که مهارت و یا خواهد شد ؟ اکثر مسائل با یک کارمند خوب هستند و قابل. شاید شما نیاز به برقراری ارتباط متفاوت ارائه آموزش یا عملکرد مکالمه. اگر این موضوع را از "را" و این ممکن است زمان برای اتخاذ یک تصمیم دشوار.

مشکل این است که کار عملا و یا کار بدون اینکه مدیریت می شود ؟ شما ممکن است متوجه نیست که چقدر شما مدیریت این فرد زمانی که آنها حضور فیزیکی. این راه جدید برای کار آوردن بسیاری از مسائل رهبری به نور است.

آیا شما انجام می شود آموزش های مورد نیاز تا حالا ؟ در حال حاضر ممکن است زمان مناسب برای آموزش مهارت های مورد نیاز — و یا حداقل ترتیب آموزش برای زمانی که همه چیز به عقب بر گردیم به "طبیعی است."

وجود دارد وضوح در سراسر آنچه شما انتظار دارند ؟ گاهی اوقات ما فکر می کنم ما در حال روشن است که ما نیستند. اگر شما مطمئن نیستید شروع به پرسیدن کارکنان به تکرار آنچه آنها شنیده ام (شفاهی و یا در یک ایمیل).

اصلا فرض کنیم آنها می دانند که آنچه انجام می شود مفید است. در حالی که ممکن است آن را برای شما روشن با ساختار مختل آنها ممکن است دیدن چیزهایی که آنها می تواند انجام دهد.

باید بیشتر به طور منظم چک کنید و در جلسات به نگه داشتن هر کس در مسیر. این را حفظ خواهد کرد هر کس درگیر و متصل به همه چیز به عنوان آنها را تغییر دهید. آن را نیز ساده تر خواهد شد به نماینده اگر شما همیشه در ارتباط ماندن.

شفاف در مورد مالی و تصمیم به نگه داشتن آنها را به کار. گاهی اوقات دیدن تصویر بزرگ مالی یک راه برای گرفتن مردم متمرکز و ایجاد حس مالکیت.

لازم نیست همه گزارش به شما. تقسیم مسئولیت است. شما به سرعت تبدیل به تنگنا و نگه داشتن چیزهای از حرکت رو به جلو. همچنین شما می خواهد بیشتر وقت خود را صرف پاسخ دادن به سوالات است که دیگران می تواند به احتمال زیاد پاسخ داده اند.

فکر می کنم از این به عنوان یک فرصت برای قطع برخی از رشته صحن رشد خود را از مردم و دریافت خود را از وسط از همه چیز. هنگامی که شما رویکرد این راه (با یک چشم به سمت هیئت) آن را رهبری رویکرد است. حتی اگر آنها این کار را درست نمی, آن را یک گام در مسیر درست است.

برای کارکنان

اقامت متصل به رهبران. نگه دارید خود را در مقابل آنها و مطمئن شوید که آنها می دانند که آنچه شما در حال کار بر روی. این را به آنها اطمینان که شما مشغول هستید و مولد.

واقعا پلاگین در. آیا منتظر نیست تا گفته شود; بپرسید آنچه شما می توانید انجام دهید برای کمک به. هنگامی که شما به پایان برسد یک پروژه (و شما ممکن است پیدا کردن شما در واقع سازنده تر در صفحه اصلی) پرش به یک بعدی حق دور. دریافت به خارج از منطقه راحتی خود و ارائه برای کمک به یک پروژه در بخش های مختلف و یا خدمت در یک تیم جدید است.

یادگیری چیزهای جدید برای کمک به شرکت خود را در خرابی. این ممکن است زمان مناسب برای گرفتن یک دوره آنلاین و یا شرکت در یک وبینار.

فکر می کنم مثل یک مشاور. از خود بپرسید چگونه می توانم اضافه کردن ارزش ؟ واقعا "خود" کار خود را و فکر می کنم از مدیر خود را به عنوان مشتری خود را. آیا شما یک دارایی یا بدهی ؟ چه بکر مهارت ممکن است شما را به میز ؟ می تواند به شما نشان می دهد راه های جدید برای خدمت به مشتریان در طول این زمان دشوار است?

بود راه حل فکر. برای مثال هر زمان شما را یک مشکل برای مدیر خود را در یک راه حل. فکر می کنم در مورد فرآیندهای شما درگیر در. چگونه به خوبی آنها مشغول به کار در این محیط جدید ؟ اگر شما مسائل مربوط به چه ایده های شما برای رفع آنها ؟

به یاد داشته باشید این می تواند زمان زیادی برای شما به درخشش. خود را مدیر و همکاران و مشتریان واقعا به شما نیاز دارید در حال حاضر. گام به گام تا بازی خود را و انجام بهترین کار خود را هر روز. آن را متوجه خواهد شد و به یاد.

در این زمان انتقال آسان نیست برای هر کسی است. همه ما در حال یادگیری به عنوان ما. اما بدون توجه به جایی که رهبران و کارکنان مشغول به کار هستند — در همان اتاق و یا در طرف دیگر از جهان وجود دارد باید اعتماد. بدون آن هیچ رابطه ای قوی می تواند مولد و پرارزش است. آیا ما مدیران یا کارکنان ما نیاز به اجازه دهید این حقیقت راهنمای ما — هر دو در حال حاضر و زمانی که این بیماری همه گیر است.

پنجم Studer بنیانگذار Studer, جامعه, موسسه و کسب و کار موفق, رهبر, نویسنده و سخنران. او همچنین کارآفرین-در-اقامت در دانشگاه وست فلوریدا اجرایی-در-اقامت در دانشگاه جورج واشنگتن و مدرس در دانشگاه کرنل. کتاب جدید خود "مشغول رهبر کتاب: چگونه خود را برای رهبری افراد و مکان ها که رشد" است در حال حاضر.

یک سوال ؟

شما رو به یک کسب و کار کوچک و یا محل کار چالش ؟ پنجم Studer کمک می کند. سوالات خود را به ایمیل quint@quintstuder.com و آن می تواند این موضوع برای یکی از Studer آینده TEPFER ستون.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن