باغ پیروزی نویسان گروه استعفا داد

روز جمعه استعفای هفت نویسان از شیکاگو تونی-برنده 46 ساله باغ پیروزی تئاتر—اعلام شده توسط نویسنده در یک نامه سر

توسط ABESTANEWS در 5 خرداد 1399

روز جمعه استعفای هفت نویسان از شیکاگو تونی-برنده 46 ساله باغ پیروزی تئاتر—اعلام شده توسط نویسنده در یک نامه سرگشاده در میان نیست دقیقا تکرار تاریخ خود را, اما آن را نشانی از گوش دادن به 2011. زمانی که برای اولین بار نویسان گروه—کشت تحت دیرین مدیر هنری دنیس Začek—چپ در مدت کوتاهی پس از Začek بازنشسته و نمایشنامه نویس-مدیر Chay سرخدار در زمان کمر در 3 میلیون دلار نیروگاه های منطقه ای.

در سال 2011 اصلی گروه اعتراض به آنچه آنها ادعا شده بود که رهبری جدید را عدم شفافیت و احترام به تئاتر ماموریت.

هر دو اتهام در حال حاضر وارد دوباره. تنها در این زمان آن را سرخدار که ترک کرده و خود گروه است که ادعا می کند به عنوان اریکا Daniels, که در خدمت به عنوان باغ پیروزی' مدیر اجرایی تحت سرخدار گام به تازگی ایجاد شده و موقعیت اجرایی مدیر هنری. و در حالی که اصلی گروه سرنگون شد غیر ارادی آخرین خروج بودند داوطلبانه است. به عنوان اواخر به عنوان پنج ساله اعلام کرد که او به دنبال به جلو به کار کردن با این گروه است.

اقامت نظر سه نویسان که استعفا جمعه (مارکوس Gardley, Samuel M. شکارچی و سابق دیرین Chicagoan تانیا Sarachoدر حال حاضر showrunner برای Vida در Starz) در حال حاضر منقضی شده خود را قبل از استعفای شد, مناقصه های تئاتر گفت: در یک بیانیه نوشته شده است. کمتر از دو سال باقی مانده است در شرایط دیگر استعفا نویسان (Ike هولتر مانيتورينگ, نائومی ایزوکا, Luis Alfaroو لورا Schellhardt). ایزوکا و Schellhardt هرگز تولید شده در باغ پیروزی تئاتر بیانیه اضافه شده است.

هولتر شده نشان می دهد میله میله برای 2021 فصل است. او کاهش یافته است اظهار نظر در مورد اینکه آیا استعفای خود را به معنی او می خواهم خود را جلو نشان می دهد از بودن نصب شده در یک تئاتر است که هر نامه ای به او و دیگر نمایشنامه نویسان امضا"به عمد نادیده ماموریت" و "سوء استفاده از منابع بسیار در آن ادعا می کند به ارزش و حمایت شده است."

روز جمعه resignees تکرار ناکامی که پیشینیان خود ابراز داشت: در استخدام سرخدار پیروزی باغ هیئت مدیره عمل در مخالفت مستقیم به Začek آرزوها—پشتیبانی شده توسط خود نویسنده گروه—که سندی Shinner بود جانشین او. نیویورک تایمز مفصل متعاقب آن خشم. Shinner است که در حال حاضر مدیر هنری برای خرد تئاتر جهان.

در عرض چند هفته از سرخدار ورود, که اصلی نویسان گروه—از جمله پولیتزر برنده Nilo کروز—ناگهان در نقل مکان کرد به بازنشسته (یا "فارغ التحصیلان") وضعیت. چند تا از تازه ضرب "فارغ التحصیلان" آموخته تغییر زمانی که آن را منتشر شد که در stagebills. سرخدار آورده و سپس خود را در گروه یکی که تا حد زیادی استعفا داد و این هفته است.

سریع به جلو به دسامبر 2019 که پس از نزدیک به یک دهه در راس سرخدار اعلام کرد خروج خود را. تقریبا شش ماه پس از سرخدار را اعلام پیروزی باغ هیئت مدیره به نام دانیلز به عنوان تئاتر اجرایی مدیر هنری یک پست که پیوست دو قبلا جداگانه شغل: هنری و مدیر اجرایی.

آیا به عنوان گروه قبل از آنها را در سال 2011 زمان نویسان گروه لعنتی تئاتر در رسانه های اجتماعی برای حذف آنها را از روند تصمیم گیری رهبری جدید و نادیده گرفتن جامعه هنری این ادعا به خدمت می کنند.

آلفارویکی از عزیمت نویسان گفت که پنج ماه پیش این نمایشنامه نویسان گروه به طور رسمی نوشت: هیئت مدیره خواهان پاسخگویی و شفافیت در فرآیند استخدام برای سرخدار را جایگزین.

"من شک نکنید او (دانیلز) ممکن است شایسته ترین فرد است. بزرگترین مشکل ما همین است که هیچ فرآیند و بدون شفافیت. نمی شود در ارتباط با جامعه خود را—که نقض" الفرو گفت.

"هیئت مدیره رئیس جمهور [استیو میلر] پاسخ داد و گفت:" کاملا ما خواهید بود در گفتگو. ما در حال رفتن به یک فرایند. ما در حال رفتن به شامل همه در این فرآیند. وجود خواهد داشت شفافیت. و پس از آن بود سکوت وجود دارد. اگر کسی به شما چیزی می گوید و آنها را مخالف—که به شما می گوید چیزی درست است ؟ هنگامی که شما از دست دادن که اعتماد—که زمانی که آن را احساس می کند مانند وجود دارد هیچ جایی برای شما وجود دارد," الفرو گفت.

اواخر جمعه شب تئاتر در پاسخ با بیانیه ای به نمایندگی از رئیس جمهور هیئت مدیره میلر:

"استیو میلر صحبت با یک گروه نمایشنامه نویس پس از باز کردن نامه به هیئت مدیره. استیو وعده داده است که هیئت مدیره خواهد مثل همیشه رعایت ماموریت و چشم انداز تئاتر است. او وعده شامل این گروه در هیئت مدیره فرآیند برای تعیین تئاتر آینده رهبری است. درست است که باغ پیروزی را نمی دهد نویسان گروه اطلاع قبل از اعلام عمومی."

شیوه های استخدام در تئاتر هرگز درگیر نویسان گروه تحت هر Začek یا سرخدار تئاتر اضافه شده است. این نویسنده گروه ندارد خطر مالی در تئاتر است.

وجود حمایت گسترده از این گروه در رسانه های اجتماعی در میان زودتر گزارش می دهد که 60 هنرمندان امضا e-mail دادخواست به باغ پیروزی مدیره در اوایل ماه مارس درخواست "باز شامل عادلانه و شفاف جستجو برای مدیر جدید هنری." اما سیاه و سفید زندگی/سیاه کلمات مدیریت متصدی رجینالد ادمونددر Facebook پست هفته گذشته به خود جلب کرد تشابه بین سرخدار ورود و Daniels' انتصاب.

"هنگامی که هیئت مدیره مجبور بنیانگذار (Začek) به مرتع که خود را جمعی خشم? زمانی که آنها لگد کل اصلی نویسان جمعی و درمان آنها را مانند pariahs خود هنری خانه بود که آن را کار خود را که اغلب نگه داشته است که شرکت شناور که در آن بود خشم و انزجار خود را?" او گفت:.

"من در برابر آنچه آنها انجام می دهند. من سوال خود را انگیزه های " ادموند اضافه شده است. "شما استعفا اما اقامت خود را در حال حاضر به پایان رسید ؟ شما استعفا اما شما اجازه بازی خود را ماندن در فصل? شما استعفا اما شما در واقع نیست, نوشته شده در یک بازی در سال ؟ من فکر می کنم اگر شما در حال رفتن به تظاهرات اعتراض. نمی, نیمه, باسن, آن است. من پیدا کردن آن را دشوار است به این بحث به طور جدی هنگامی که آنها در میان چند حاشیه رانده شده هنرمندان با دسترسی به یک سیستم آنها در طول تاریخ سود از, و استفاده نشده که برای افزایش صدای همسالان خود," او گفت:.

در زمان او بود استخدام سرخدار یکی از معدود مدیران هنری از رنگ در کشور عنوان یک تئاتر نیست که بشود نسبت به نژاد یا قومی خاص کار می کنند. آن دسته از اعداد است که در سال های اخیر با مشخصات بالا, تئاتر, جمله, اورگان, Shakespeare, جشنواره, بازیگران تئاتر از لوئیزویل طولانی اسکله تئاتر در New Haven, Woolly Mammoth در واشنگتن, بالتیمور, مرکز, مرحله, و مجموعه تئاتر St. Louis همه استخدام های جدید هنری مدیران که یا سیاه یا Latinx.

دانیلز می آید به مدیر اجرایی و هنری موقعیت پس از 30 سال در شیکاگو, تئاتر, جامعه, از جمله نانامی به بازی در موقعیت های رهبری با شهر دوم و Steppenwolf تئاتر. او را استخدام نشانه خروج از انواع محلی theatrosphere که در آن ارجمند به خوبی بودجه تئاتر به مدت طولانی به حال مدیران در راس: گودمن مدیر هنری رابرت می افتد, Northlight را B. J. Jones, شیکاگو, شکسپیر باربارا Gainesو Lookingglass را هایدی Stillman همه قرار داده و در حرفه کارگردانی و یا بازیگری قبل از به دست گرفتن زمام خود را به نهادهای مربوطه.

دانیلز هرگز یک مدیر; او در رشته مطالعات عملکرد از شمال غربی. خلاصه بعد از یک تاخت و تاز کردن به عنوان یک مامور اف بی آی او رفت و به کار به عنوان یک عامل ریخته گری پس از کالج اما به سرعت حل و فصل دوباره به تئاتر است.

قبل از پیروزی باغ Daniels رئیس دوم شهرستان نيانجاميد که در آن او نظارت کمدی موسسه بستن و باز گشت پس از یک آتش سوزی از بین رفته از شهر قدیمی ، قبل از شهر دوم او در Steppenwolf به عنوان یک مدیر ریخته گری به عنوان رئیس مدرسه در Steppenwolf و به عنوان دانشیار و مدیر هنری تحت اواخر مدیر هنری مارتا Lavey.

در یک مصاحبه در مدت کوتاهی قبل از میان نامه نوشته شده بود پشت خطاب دوگانگی از یک موقعیت جدید است که خواسته های هر دو دید هنری به نگه داشتن تئاتر شخصیت سالم و فراست کسب و کار برای اطمینان از بقای خود را در میان یک بیماری همه گیر. خاموش است موجب ضرر و زیان مالی در هنرهای نمایشی بخش و نیاز به آستین ، تلاش برای نگه داشتن هنرمندان و مخاطبان ایمن در یک جهان که در آن COVID-19 پیچیده همه چیز از لباس و اتصالات به سازش است.

"ما همیشه می خواهیم برای رسیدن به سند چشم انداز از ما هنرمندان است. این اولویت است. آن را همیشه خواهد بود. شما تشخیص زمانی که به چیزی نیاز دارد که بیش از پیش بینی شما و کار شما را به آن اتفاق می افتد," او گفت:. دانیلز با اشاره به لی ادوارد Colston دوم's حماسه برای اولین بار نفس عمیقاست که برای اولین بار در باغ پیروزی در ماه نوامبر که در آن او تصمیم به انصراف از درآمد تولید پیش نمایش به دلیل اسکریپت بود و هنوز هم در حال تحول و به این زمستان گذشته را چگونه به دفاع از خود توسط Liliana پدیللاکه در آن یک شخصیت اضافه شد در اواخر بازی.

"بیا جهنم یا آب بالا شما می خواهید برای رسیدن به دید هنری. من فکر نمی کنم من همیشه قربانی است که" او ادامه داد. "من فکر می کنم اگر شما صحبت می کنند به مدیران و نویسندگان و بازیگران و تهیه کنندگان من با کار کرده ام در طول سال آنها را به شما بگویم—من یک" نه " فرد است. من یک " بله اجازه دهید آن شکل,' فرد," او گفت:.

آیا باغ پیروزی خواهد شد قرار دادن یک گروه جدید در محل باقی می ماند یک سوال باز است. دانیلز می گوید او فوری هدف این است که به دیدن تئاتر از طریق این بیماری همه گیر. این شرکت میزبان یک نسخه مجازی از آن سالانه احتراق جشنواره بازی های جدید ابتدا در ماه ژوئن. هیچ جدول زمانی برای بازگشایی اما Daniels گفت که در اوایل ماه ژوئن وجود دارد و احتمالا خواهد بود.

"ماموریت باغ پیروزی همواره به آوردن ثروت از صداهای مختلف به جدول. من به هیچ وجه قصد به پله از آن است. ما امیدواریم که برای ادامه روابط ما. و با وجود نسل جدید و صدایی که باید شنیده شود. که این هدف است. که همیشه هدف" Daniels گفت. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب