تحت برنامه دولت, Kitsap, برنامه ای برای توزیع 100,000 رایگان ماسک برای کم درآمد ساکنان

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 3:00 PM EDT Jun 21, 2020آنها مورد نیاز برای کارکنان. آنها توصیه می شود برای ب

توسط ABESTANEWS در 1 تیر 1399

آنها مورد نیاز برای کارکنان. آنها توصیه می شود برای بیشتر افراد بیش از دو سال حتی کسانی که نمی نشان دادن علائم. و مانند اجتماعی فاصله گرفتن و شستن دست آنها روش دیگری خواست مقامات وزارت بهداشت برای محافظت از دیگران و جلوگیری از گسترش COVID-19.

به عنوان پوشش صورت تبدیل شدن به یک مشترک علاوه بر این به زندگی روزانه Kitsap County است نورد از یک برنامه جدید برای اطمینان از پارچه ماسک صورت ارائه شده به کم درآمد ساکنان با هدف عبور از بیش از 100 ، 000 ماسک به Kitsap ساکنان.

که بخشی از یک ایالت تلاش برای توزیع 3.6 میلیون ماسک صورت یا دو ماسک برای هر فرد زیر 200 درصد خط فقر فدرال در واشنگتن است.

در Kitsap مقامات در حال برنامه ریزی برای توزیع ماسک به بیش از 50000 نفر هدایت آنها را از طریق غیر انتفاعی خدمات اجتماعی سازمان و دیگر سازمان های کار با خانواده های کم درآمد که باید با ارائه ماسک بدون پرداخت هزینه.

کیرستن Jewell, Kitsap, مسکن و بی خانمان مدیر می گوید تلاش برای اطمینان حاصل شود که هر فرد دارای یک ماسک به طور فزاینده مهم است که بیشتر فروشگاه ها, رستوران ها و دیگر مکان ها موظف اند مشتریان پوشیدن چهره و پوشش.

"ما می خواهم به انجام همه چیز ما می توانیم برای حمایت از شهروندان ما برای ایمن ماندن در طول COVID-19 و این است یکی دیگر از ابزار ما می توانید استفاده کنید برای انجام این کار است," او گفت:. "ما احساس می کنیم که یک راه خوب برای رسیدن به عنوان بسیاری از مردم به عنوان امکان پذیر است."

سازمان ها می توانند درخواست ماسک برای توزیع در kcowa.ما/clothmaskrequest. شهرستان مقامات می گویند آنها پیش بینی این را به عنوان یک بار توزیع میشود.

هر چند در این شهرستان عملیات اضطراری تیم تا به حال دریافت نکرده است دولت به عنوان عرضه چهار شنبه, Jewell محلی گفت: سازمان در حال حاضر به درخواست حدود نیمی از انتظار بورس است.

"این فقط نشان می دهد جامعه-حمایت گسترده ای از مراقبت از هر شهروند در طول این زمان به چالش کشیدن" او گفت:.

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان در رسید austen.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن