ببر پادشاه میانه

Roy پسر کوپر اصلی ببر پادشاه. حسن نیت ارائه میدهد اریک Smolinski پیشانی اش نکردم با پراکسید بور, کلش

توسط ABESTANEWS در 4 اردیبهشت 1399
Roy Boy Cooper was the original Tiger King. - COURTESY ERIC SMOLINSKI
  • Roy پسر کوپر اصلی ببر پادشاه.
  • حسن نیت ارائه میدهد اریک Smolinski

پیشانی اش نکردم با پراکسید بور, کلش, پشت گردن خود پردهی با یک شوک از تطبیق فر. زنجیر طلا. حلقه طلا. خالکوبی دید از بالا گلو او را. او را جمع آوری و غریب گربه ها و مسلسل و حتی در یک فاصله به اندازه شخصیت او را بيشترین. این ممکن است به عنوان خوانده شده مانند یک شرح جو عجیب و غریب—آن را در واقع روی پسر کوپر tattooer از گری ایندیانا که در سمت چپ یک علامت پاک نشدنی در منطقه از 1970s.

هنگامی که ببر پادشاه کاهش یافته و در Netflix بکشد در مارس 20, کسانی که آشنا با tattooer شد و سریع برای دیدن تشابه. تو حتی علاقه مندان به گردش memes, اعلام, "روی پسر بود اول ببر پادشاه!" کوپر درگذشت در سال 2010 اما او به خاطر فروشگاه بدلندز یک استودیو باز در اوایل 80s در حالی که خالکوبی هنوز هم غیر قانونی در ایندیانا است. به دلیل آن بود و زیرزمینی عمل او رایگان به اجرا فروشگاه به عنوان او می خواست—میز بیلیارد در کنار تو صندلی یک وزنه های بدنسازی در زیرزمین و دو طبقه به سقف زنجیره ای پیوند قفس برای تکاپو ببر بنگال. زمانی که افراد قدرتمند در بازدید از شیکاگو و یا بازی را نشان می دهد در مرریللویلل, ایندیانا, آنها می خواهم را به بیراهه بدلندز فقط به گرفتن عکس. کوپر خالکوبی امثال Lenny Kravitz, گرگ Allman و ژرژت Mosbacher فعلی سفیر آمریکا در لهستان. گربه وحشی ضروری بود به تصویر او ساخته شده است.

کوپر علاقه به حیوانات عجیب و غریب آمد و بعد از آن در زندگی هر چند به نظر می رسد تقریبا اجتناب ناپذیر برای یک بزرگ تر از زندگی مردی که می خواهم همیشه اصرار بر ساخت قوانین خود را دارد. او متولد روی کریگ کوپر در حومه گری در 19 نوامبر 1945. مادر او یک ارایش وزیبایی او پدر یک روزنامه چاپگر. هنگامی که پدر و مادر او طلاق در سنین نوجوانی مادر خود نقل مکان به کنتاکی ترک کوپر و خود را به عنوان مطرح شده توسط پدر خود. به گفته دوستان او مدارک جعلی به امن گواهینامه رانندگی در سن 14 سالگی و سپس شروع به رانندگی کامیون کمپرسی را در پول اضافی. 16, او تا به حال کامیون خود را مزین با "روی پسر بچه."

خالکوبی نمی تبدیل شدن به جذاب تا زمانی که او به زندان رفت در اطراف 1971. کوپر بوده است بخشی از مهاجمان محلی باند موتور سیکلت و سنگین بود به مشروب و مواد مخدر که او را با یک تحقیر برای اقتدار و بدون کنترل خلق و خوی. او در بیت لحم جراحی و پس از انتظار یک هلیکوپتر بازدید از, شرکت های بزرگ, نقاشی سقف با شش پا-نامه بلند است که فریاد زد "Fuck off." کوپر فرود در زندان برای مشت زدن او مباشر خیلی سخت آن را زدم مرد دندان ، اما یک سال بعد او ظهور یک فرد جدید: محور هوشیار و مشتاق خود ،

پس از آزادی او یکی از اولین تماس او ساخته شده بود به صخره ریون, مردی که ساخته شده تا کمک های بسیاری به تاریخچه آن را دشوار است به طور خلاصه. کلاغ ممکن است بهترین راه حل محلی برای اجرا تنها فروشگاه به مقاومت در برابر بسته شدن پس از شیکاگو مطرح شده حقوقی آن تو سن 21, ساخت او یک فانوس دریایی می شود tattooers. که فروشگاه همچنان امروز به عنوان شیکاگو تو شرکت. فرهنگ محلی همچنان ادامه دارد که کوپر بود apprenticed توسط Raven اما دیل گراند مالک فعلی که مشغول به کار با ریون سپس می گوید متفاوت است.

"آنها واقعا نمی توانید با هم که خیلی" گراند توضیح می دهد. "من نمی دانم او از کجا ماشین آلات و یا عمل خود را و یا کسی که به او آموخت." این سوال حتی بسیاری از نزدیک به کوپر نمی تواند پاسخ دهد اما کلاغ اسطوره زنده می ماند به عنوان یکی از بسیاری از کوپر گردد به پروژه های سود آور و به یاد ماندنی تصویر. او یک مرد مصمم به مهم—و قرض گرفتن از دیگران اساطیر تا زمانی که او تا به حال خود را.

کوپر بود به نام دیانا تقریبا پنج سال قبل از رفتن به زندان است. در سال 1978 او با همسر دوم خود جین Fritch که لگد کردن او امضا كرده است. Fritch بود بازدید ایندیانا از میشیگان, کنجکاو, شاگرد, دو هفته خجالتی از فارغ التحصیلی از یک دانشگاه خصوصی. او دو بار نیز در تاریخ و زبان انگلیسی و زندانی برای یک congressperson اما او هرگز دیده می شود قبل از تو. کوپر سلاح شدند و تحت پوشش در آنها است. احتمال برخورد با او به عنوان یک نوار لی لی ثابت کرد تا هیجان آن را تغییر داد از هر دو زندگی خود را.

این زن و شوهر شد جفت شدن کامل از کتاب های هوشمند و خیابان های هوشمند—دو طرف یک سکه جعلی از یک اولیه نیاز برای زندگی در شرایط خود را. Fritch که در حال حاضر صاحب این مغازه شخصی Art Inc., شد apprenticed توسط کوپر و او را تشویق به مشورت با یک وکیل به طوری که آنها می تواند باز کردن یک فروشگاه با هم. در ایندیانا تنها با مجوز پزشکی حرفه ای می تواند "سوراخ کردن پوست با یک سوزن." روح قانون بود برای تضعیف بدون مجوز پزشکی عمل اما در نرم افزار—به خصوص به عنوان خالکوبی رشد در محبوبیت به دلیل از مردم مانند کلاغ و کوپر—شهرها خواهد انتخابی اجرای آن تلاش برای جلوگیری از "نامطلوب" مردم مانند دوچرخه سواران بودند که در ارتباط با خالکوبی.

با توجه به Fritch وکیل توصیه آنها که گری به یک محل عالی برای فروشگاه. چرا که این شهر شده است به طور پیوسته رو به کاهش از دهه 1960 ساکنان محلی و اجرای قانون تا به حال چیزهای بهتر به سر و صدا در مورد از مالیات-پرداخت tattoo studio که نگه داشته به خود است. اگر آنها ثبت نام به عنوان یک کسب و کار خرده فروشی هیچ کس مراقبت. کمتر از شش ماه بعد از جلسه, زن و شوهر عرضه روی بچه محل.

اصلی ثبت نام ویژه تنهاست Americana-سبک عقاب و توضیحات "موارد طعم و مزه غیر معمول"—سرنخ هایی از آنچه که در انتظار بازدید کنندگان است که تنها کسانی که در دانش می شناسیم. داخل شد و چیزهایی مانند bongs و موتور سیکلت جوال. فقط از نظر دو تنگ دفاتر برای خالکوبی. و حتی بیشتر به عقب بود که در این منطقه زندگی می کنند کوپر و Fritch به نام خانه.

آن نبود تا مغازه موفق شد به اندازه کافی برای آنها را به حرکت به یک مزرعه که کوپر ابراز علاقه گربه های بزرگ. Fritch نمی یاد چه چیزی باعث این درست است که کوپر pored بیش از تحصیل چگونه برای آماده سازی و چه انتظار می رود در حالی که جمع آوری آنها. کوپر ثبت نام برای غرفه مجوز با وزارت کشاورزی ایالات متحده هر چند او در ابتدا قصد خود را برای حیوانات به عمومی. او ساخته شده یک منطقه برای گربه ها در نورد اموال در نهایت اتخاذ ببر شیر پلنگ و پلنگ. در زمان او دیگر حیوانات هم از جمله میمون و خرس و تمساح اما عشق او همیشه گربه های بزرگ.

در این روز شایعه باقی بماند که کوپر پرورش داده و آنها را فروخته اما کسانی که نزدیک به او اصرار دارند این هرگز اتفاق افتاده است. او همچنین مجوز برای آن است. او می خواهم بگویم که خبرنگاران او در هر نقطه از 15 تا 20 گربه, آنهایی که از نظر forever "وام" به دیگران است. در حقیقت بسیاری از او تا به حال در یک زمان شش. این شایعات اجازه دهید مردم بر این باورند که نه تنها او یک مرد است که می تواند اهلی یک ارتش کوچک از حیوانات خطرناک, اما او همچنین می تواند به استطاعت آن را. و حتی اگر او نبود, پرورش و یا فروش گربه نیست مردم متوجه او فقط به عنوان به راحتی می تواند? او روی پسر, بعد از همه. او می تواند هر چیزی را انجام دهید!

در طول این زمان او همچنین به تدریس خود را چگونه به گرفتن عکس و شروع به فروش تصاویر کار خود را به دوچرخهسواری و وب کم, مجلات. این ساخته شده است یک مطلوبیت برای خالکوبی و با گسترش خود را. Fritch و او مورد بحث در حال گسترش به فیلم ها. هر چند او در تصویر آنها را متفاوت از آنچه آنها شد و آنها موافقت کردند, تا تو, فرهنگ نیاز به ضبط. بر اساس برخی برآوردها تهاجمی خود را بصری بایگانی اوایل خالکوبی, کمک, باز, بازار, برای, تا تو, مجلات.

در اوایل 80s, زن و شوهر باز بدلندز در برادوی خیابان اصلی گری. در این زمان گری تا به حال یکی از بالاترین قتل نرخ در کشور و برادوی با آشغال رها مغازه و پوسیدگی ساختمان. زمانی که فروشگاه به نظر می رسد—در نهایت اتخاذ زرد نما با نقاشی های دیواری از ببر و جمجمه و نشانه مطلب "خوش آمدید به بدلندز" و سپس کوچکتر "زمین شوت 'اونا تا"—این یک وسوسه انگیزی تغییر یکی که موقعیت این شهر به عنوان کاستی و نقاط قوت.

پس از مدت Fritch و کوپر راه جدا. او تا به حال گرفته شده تا با دبرا کوپر که شروع به کار در فروشگاه در 16 شد و خود را شاگرد ببر مربی و پرستار بچه توسط 17. در این زمان کوپر بود که تقریبا دو برابر سن او اما به این روز او به گرمی او را به عنوان بهترین دوست او و روح—ارواح قوم و خویشی که بیش از 15 سال ازدواج شناخته شد به عنوان پادشاه و ملکه بدلندز.

وقتی دبرا ملاقات روی او سخت بود-مهمانی نوجوان. "من این کار را انجام بد در مدرسه," او می گوید. "اما زمانی که من ملاقات روی نمرات من مطرح شده است. من ترک خوردن و مهمانی. من یک فرد کاملا جدید." او باقی مانده است که فرد پس از در حال حاضر صاحب این زن و شوهر را در اواخر پسرش فروشگاه نیز نامیده می شود روی بچه محل. در طول داستان عاشقانه, Debra و کوپر خود را ابراز تنگاتنگ باند از طریق تطبیق بور mullets سر تا پا خالکوبی و چشم نواز لباس در طیف وسیعی از حاشیه های چرم و چاپ حیوانات. چانه آنها می خواهم راه رفتن ببر با قلاده در پایین برادوی با هم گری خانواده سلطنتی آماده به خوش آمد می گوید دادگاه خود را.

زمانی که کوپر و Fritch جدا شده او گربه خود را با او نقل مکان کرد و به طبقه دوم از بدلندز با دبرا. او به تصویب رسید جدید گربه های در حال حرکت آنها را به فروشگاه و شروع به عکس ها و ویدئو های خود و مشتریان با آنها. در طی ده سال او و دبرا منتشر شد و یک ویدیو از یک سال است که حاوی فیلم از بازی با ببر های خالکوبی و سوراخ تیراندازی, مسلسل سوار موتور سیکلت و لخت بودن. وجود دارد skits و heavy metal آهنگ ها که بسیاری از آنها کوپر نوشت و با بازی خود را. در خالکوبی محافل ویدئوها بسیار در پی پس از یادگاری که ضبط دوران گذشته است. (دبرا هنوز فروش آنها را در فروشگاه خود را.)

آنها همچنین سمان ایده کوپر نه به عنوان یک فرد بلکه یک تجربه است. او نمی خواهد به شما آمده است. اگر شما می خواستم که هیجان شما را مجبور به آمدن به او را در این شهر هر کس دیگری تا به حال نوشته شده است.

کوپر ممکن است تلاش کرده اند تا پایان دبیرستان, اما زمانی که او علاقه مند بود در چیزی به او آموخته و آن را به سرعت خسته این. مثلا کوپر تدریس خود را به پرواز و خلبان خود را با مجوز به تدریج خرید هواپیماهای بزرگتر که شد سخت تر برای پرواز از جمله یکی که به عنوان خوانده شده "Larry Flynt برای رئیس جمهور." او فقط می خواهم پرواز محلی, اما دبرا به یاد می آورد مکرر شیکاگو پرواز که در آن آنها می خواهم خیلی نزدیک به برج سیرز, او می تواند دیدن این عبارات بر روی بازدید کنندگان مواجه است. زمانی که او خسته از پرواز او رها شده و آن را آسان ببینید که چرا یک فرد با این نوع رانندگی و سرزندگی مردم جذاب است. همزمان با این کیفیت می تواند به تخلیه آن را به عنوان هیجان انگیز است.

"او نیاز به فشار زندگی تا آنجا که او می تواند ببینید که چه محدودیت های آن بودند" Fritch می گوید. "چیزی نیست که خود را محدود بودند و چه آن محدود شد. او دوست داشت به ظروف سرباز یا مسافر با بازی."

گاهی اوقات این شامل messing با مردم بیش از حد. همین فری صاحب لو لو می, خال کوبی, apprenticed تحت کوپر و مشغول به کار در بدلندز در اوایل 90s. او به یاد می آورد به طور منظم پس از رسیدن به ده تا نه برای باز کردن فروشگاه و هر از گاهی کوپر می رسند حدود 8:30 به نوبه خود ساعت به جلو است.

"من می خواهم به راه رفتن در و او می خواهم شروع به فریاد و cussing در" فری به یاد می آورد. "'فروشگاه باز می شود در نه ساعت! که در آن شما بوده است!' [آن شد تا روال] من می خواهم می گویند " شما می دانید چه ؟ من فقط با این ساعت بر روی مچ دست من و من ده دقیقه زود است. من نمی مراقبت در مورد خود را لعنت ساعت روی.'"

نیک Colella صاحب دریاچه های بزرگ, خال کوبی, به یاد می آورد کوپر e-پستی او را تهاجمی گرافیک, خودکشی, عکس, مدت کوتاهی پس از جلسه در اواسط aughts. به او این احساس مانند یک آزمون از آنچه او را قرار داده تا با. این نوع از antics مشترک بودند برای کوپر—گاهی اوقات مفید است آزمایش در یک صنعت که در آن می تواند سخت به شناسایی که بود قابل اعتماد است. اما آنها نیز سوار بسیاری از مردم دور از جمله برخی از بسیار عزیز به او. Fritch دبرا و کوپر همسر چهارم, کتی به یاد داشته باشید او را بسیار از روی علاقه. اما آنها همچنین اعتراف خود حقایق و خواسته شد همیشه سازگار با ازدواج خود.

"من می تواند به دنبال در یک بژ دیوار و او را به من متقاعد شده آن آبی" Fritch می گوید. اما او همچنین هشدار میدهد که بر خلاف جو عجیب و غریب کوپر می تواند به مهار خود در قبل از همه چیز بیش از حد رفت.

وقتی خالکوبی قانونی در سال 1997 آن را یکی از کوپر بزرگترین ترس. (جالب, فری ضروری بود به این تغییر قانونی.) او پیش بینی آن به عنوان نشانه ای خالکوبی تبدیل خواهد شد و همه جا را به نقطه و پیش پا افتاده دیگر یک زبان بصری برای افرادی که با ضرورت یا انتخاب رنگی در خارج از خطوط. اما این تغییر اجازه مغازه ها برای ساخت سوله به روش های مختلف ضروری به هنرمندان مانند Fritch و فری که ساخته شده مشاغل در خالکوبی به عنوان یک فرم هنری. و آن را موظف استانداردهای ایمنی همه لازم بود برای دیدار با. حیوانات عجیب و غریب از سوی دیگر هنوز هم آزادانه تنظیم شده و حاشیه ای به اندازه کافی جذاب برای هر کسی که می خواهد به می گویند هر دو "من وحشی" و "i'm the boss."

در سال 1996 کوپر در بیمارستان بستری شد و پس از مسابقه و توفنده یک dragster مجهز به یک موتور جت. آن را در سمت چپ او یک دائم لنگی و درد مزمن بعد از تشدید شديد ببر نیش می زنند. کوپر که می خواهم اجتناب شود تمام مواد مخدر و الکل پس از وقت خود را در زندان بود و مسکن تجویز و شروع به خود درمانی با چیزهای دیگر به مدیریت خود ناراحتی. سلامت خود را کاهش یافته است و رفتار او شد نامنظم. هر سال مراقبت از گربه خود را ثابت مشکل تر است و در سال 2010 این وزارتخانه اسکان بدهند چهار ببر باقی مانده از جمله یکی از او می خواهم به تصویب رسید از مایک تایسون. سه ماه بعد کوپر درگذشت. در حالی که این تلاقی از بیماری (کبد و نارسایی ببر نیش سرطان پوست) هر کس موافق خود را از دست گربه ها کمک کرده است.

"او دوست داشت خود را حیوانات" دبرا می گوید. "او واقعا آنها را دوست داشت." و برای بهتر یا بدتر تحسین او را دوست داشتم فقط به همان اندازه برای آنها. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن