سه منطقه COVID-19 تست سایت های نزدیک به پنج شنبه با توجه به آب و هوایی شدید

از کارکنان گزارش منتشر شده 4:56 PM EDT May 22, 2020سه Escambia County COVID-19 تست سایت بسته خواهد شد پنج شنبه

توسط ABESTANEWS در 4 اردیبهشت 1399

سه Escambia County COVID-19 تست سایت بسته خواهد شد پنج شنبه با توجه به پیش بینی های آب و هوایی شدید فقط سه روز پس از منطقه ضربه با یک خط از طوفان.

سلامت جامعه غربی فلوریدا اعلام کرد در یک مصاحبه مطبوعاتی روز شنبه است که هر دو آن براونزویل مرکز ارتباطات و اردوگاه تست مکان خواهد بود بسته صبح روز پنجشنبه با توجه به آب و هوایی شدید.

صعود گروه پزشکی نیز اعلام کرد که آن درایو-از طریق COVID-19 تست سایت خواهد بود بسته شده است.

هر دو سایت سر گرفته خواهد شد در روز جمعه از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر

افراد علاقه مند که می خواهید برای دریافت تست شده برای این ویروس ابتدا باید تماس تعیین شده تماس با مرکز برای اولین بار در یک تلفن غربالگری. تعداد 850-746-2684. مرکز تماس باز خواهد شد از ساعت 8 صبح تا 10 شب تا جمعه.

کل Northwest Florida منطقه را در معرض افزایش خطر ابتلا به آب و هوایی شدید روز شنبه با توجه به خدمات ملی آب و هوا در موبایل, Alabama. آب و هوا پیش بینی به تاثیر Pensacola منطقه اواسط صبح و اوایل بعد از ظهر.

طوفان پیش بینی بود جدا شده و بیشتر فردی به عنوان مخالف به یک خط قوی سوپر سلول بر خلاف طوفان که ازطریق خطوط برق خانمان و درختان و گچ بری سقف از خانه شب یکشنبه به دوشنبه.

"این یک تهدید زودتر از آنچه ما شاهد پنج شنبه بود که بیشتر از یک شبه تهدید" گفت: Brandon سیاه یک هواشناس با NWS تلفن همراه. "در حال حاضر به نظر می رسد همه حالت شدید ممکن است, از جمله آسیب رساندن به باد ممکن است در اثر گردباد و تگرگ های بزرگ."

دوشنبه تهدید سوم شدید هشدار آب و هوا در منطقه در 10 روز گذشته.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن