Thomas mark morin, فیلمساز و خواننده و ترانه سرا

Photo by Thomas mark morin Thomas mark morin, 49, یک فیلمساز و خواننده و ترانه سرا که آغاز شده و گروه

توسط ABESTANEWS در 7 خرداد 1399
PHOTO BY THOMAS COMERFORD

  • Photo by Thomas mark morin

Thomas mark morin, 49, یک فیلمساز و خواننده و ترانه سرا که آغاز شده و گروه کاسپر هاوزر در سال 1999. او در حال حاضر اختلاط چهارم آلبوم انفرادی و در این هفته او منتشر تک "دره ما" نوشته اواخر سال گذشته و ثبت شده در طول ایلینوی اقامت در خانه سفارش در ماه های مارس و آوریل است.


همانطور که به سیلم Collo-Julin

قبل از من آمد به شیکاگو من زندگی می کردند در شهر آیووا برای سه سال. من در وزارت امور خارجه برنامه وجود دارد و من بررسی فیلم, اما من هم علاقه مند به تولید صدا. من تا به حال شده است با نوشتن موسیقی در حالی که برای. من شروع به نوشتن آهنگ ها زمانی که من در کالج بود در شمال ایالت نیویورک—در آغاز '88 و توسط '92. من تا به حال یک زن و شوهر از گروه اما گاهی اوقات فقط ایده قرار دادن چیزی در مقابل مردم و داشتن آن در نظر گرفته بود وحشتناک.

من نوار تجارت با دوستان. در واقع الهام بخش بزرگی برای من بود و این خواننده و ترانه سرا به نام لیزا Marr از گروه توله. من رفقا با او چون یکی از جاهایی که قبل زندگی می کردند که برای در حالی که کمی بود لاس وگاس—که خیلی سرد کمی صحنه موسیقی وجود دارد. من با لیزا در یک فروشگاه که توله را در وگاس و ما واقعا خوب است. من از نوشتن مسائل و رکورد در یک دستگاه ضبط صوت و من آن را به او و او را به ارسال یک نوار به عقب و یا برخی از دموی یا هر چیز دیگری.

اما آمدن به شیکاگو و داشتن شده است با الهام از موسیقی است که بیرون آمدن از اینجا—آن را بسیار هیجان انگیز بود. بنابراین من در اینجا وارد در سال 1999 و همچنین زمانی که من شروع به کار کرد. من حدس میزنم که یک هنرمند برای اولین بار و همچنین چون من هرگز برگزار وقت گیگ. من آموزش فیلم و تولید فیلم و تاریخ به دنبال در غیرداستانی ، . . طیف وسیعی از چیزهای مختلف است.

در آن سال برای اولین بار از بودن در اینجا, من اول من زندگی می کنند نشان می دهد که تحت نام Kaspar Hauser. من واقعی خجالتی در مورد اجرای برنامه در مقابل مردم طوری است که من شیرجه رفتن برای من. من تا به حال مرتب کردن بر اساس ضربه خودم را در به انجام این کار است. که زمانی که من واقعا شروع به گرفتن هیجان زده و با الهام از این امکان نه تنها روند نوشتن بلکه در آوردن آهنگ ها به افراد مختلف به کار بر روی آنها را با هم. برای من که در نوع جادویی بخشی آوردن مردم به آن و سپس دیدن آنچه که اتفاق می افتد.

من بیشتر رشد در شمال شرقی اوهایو در منطقه کلیولند. پدر و مادر من بودند که از منطقه ما به پایان رسید تا فرود وجود دارد وقتی که من شش. پس از آن من از آنجا نقل مکان کرد و در اطراف بسیاری در اوایل 20s.

"دره ما" یک آهنگ که به سرعت اتفاق افتاده است. من در کلیولند در اطراف Christmastime سال گذشته در بازدید از پدرم. ما در ادامه این راه رفتن با هم در این منطقه به نام دره. این سری از پارک ها و فلان چیز. پدر من پیاده روی زیاد و ما رفت و برای یک پیاده روی وجود دارد در طول راکی ریور. آن را فقط دو نفر از ما. مادر من گذشت در ماه ژوئن گذشته پس از آن دشوار شده است سال است.

آن را سخت به بیان دقیقا چه اتفاقی افتاده است در راه رفتن, اما من حدس می زنم من فقط احساس بسیار نقل مکان کرد. من هم فکر می کردم در مورد این ایده از یک دره به عنوان یک محل امن بلکه نوع از جای کم. من فکر می کنم من شروع به نوشتن آن در حالی که ما راه رفتن در واقع. من تا به حال برخی از این تصاویر و پس از آن من شروع به بازی در اطراف در گیتار. من به یاد داشته باشید شام آماده بودن بود و من به سرعت تلاش برای گرفتن برخی از مسائل را نمیفهمد و ضبط شده بنابراین من چیزی را فراموش کرده ام. من دیر ورود به شام است ،

و پس از آن من فقط به حال بسیار خشن نسخه ی نمایشی بسیار زیبا با سال جدید است. من به اشتراک گذاشته شده آن را با زندگی می کنند و ما آن را آموخته و آن را در یک زن و شوهر را نشان می دهد در ماه های ژانویه و فوریه این سال است. در واقع ما همچنین نشان می دهد در مارس 13 در گرسنه مغز و در آن نقطه ما تعجب اگر ما باید انجام دهیم. آن را در واقع شب گذشته—همه چیز در نوع تعطیل بعد از آن.

در اوایل مارس, من واقعا می خواستم به سعی کنید برای پیدا کردن یک راه برای ما به با هم کار کنند. من خوب با فرمت های از جریان کنسرت, اما من واقعا علاقه مند به انجام یک نمایش انفرادی که در راه است. من فکر می کنم این سخت است برای من به بازی به طور کامل به تنهایی. من فقط می خواهید به شنیدن بیشتر چیزهای که در اطراف من. و من می دانستم که آن را دشوار خواهد بود به تلاش برای انجام کاری در سراسر زندگی فید های متعدد به دلیل وجود می تواند یک زمان تاخیر.

گروهی که من تنها "دره ما" با (با دو استثنا) هستند افرادی که رفت و در راه با من در تابستان گذشته و پس از آن آنها بوده است نوع اصلی من خدمه پس از آن. من فکر کردم من خیلی راحت با overdubbing. اگر من این رکورد با یک کلیک مسیر هر کسی می تواند با اضافه کردن قطعات خود را و پس از آن خواهیم دید که چگونه از آن می رود. به عنوان مردم شروع به اضافه کردن قطعات خود من واقعا با چه چیزهایی با هم آمدند. بنابراین ما آن را مخلوط و فکر آن merited انتشار رسمی.

  • برای این قرنطینه تصویری, Thomas mark morin و bandmates شات فیلم خود را در انجام به همراه "دره ما" در خانه های خود.

من فکر کردم ممکن است آن را سرد به یک ویدیو به همراه آن و خواسته گروه اگر آنها می تواند شلیک تصویری از خود را انجام. تا پایان ماه مارس, من شرکت کرده بود در بسیاری از زوم جلسات و من دوست داشتم این ایده که حتی اگر ما نمی تواند با هم در همان محل ما می توانیم حداقل باید تصاویر از مردم انجام song—نوع با هم موسیقی.

در اصل این آهنگ قرار بود به نام "دره" و پس از آن من فکر کردن در مورد راه رفتن با پدرم و تجربه های ما در حالی که عزادار. او و مادر من تا به حال راه می رفت کسانی که در همان مسیر طی 50 سال اخیر با هم. من تو را دیدم یک اتصال تا آنجا که این فضا یا یک حالت ذهنی است که به اشتراک گذاشته شده است.

من بدست مشغول با تولید موسیقی خود من در ده سال گذشته. من هنوز هم نگه داشتن پا در رسانه ها مسائل آموزش و ساخت موسیقی فیلم. من در مورد شروع به کار در یکی از آزیتا, در واقع, اما دو روز قبل از ساقه بزرگ—که زمانی که همه چیز به نوعی به هم ریخت. ما هنوز در حال رفتن به آن تصویری, اما من فقط مطمئن نیست که. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب