تئاتر Y میزبان مجازی جشن تولد

در آغاز سال تئاتر Y تا به حال برنامه های بزرگ برای جشن های آینده 15-year anniversary. اما هنگامی که با واقعیت

توسط ABESTANEWS در 3 اردیبهشت 1399

در آغاز سال تئاتر Y تا به حال برنامه های بزرگ برای جشن های آینده 15-year anniversary. اما هنگامی که با واقعیت های همه گیر در مجموعه را نشان می دهد و تور و تئاتر جشنواره لغو شد, این شرکت تا به حال یک تخته سنگ پاک زمان و هنوز هم می خواستم برای جشن تولد خود را.

با این که زمان یک ویدیوی جدید از پروژه رونمایی شد در مارس 17 به نام من بدن تصویر, تاخیردر پاسخ به انزوا زمان کنونی طریق تجربی جنبش شعر و آینه حمام. یک قسمت جدید توسط هر عضو منتشر خواهد شد هر جمعه شب بعد از 15 هفته کارگردانی و تولید شده در یک فاصله توسط مؤسسین و مدیر هنری ملیسا لورن. "ما خواسته شده است برای ورود به یک نوع جدید از سکوت با خودمان یک نوع از ایوان," لورن می گوید. "بنابراین هر قسمت در حال رفتن به یک مراقبه در هویت های مرگ در تنهایی در از دست دادن در بی معنی است."

این مجموعه مقدمه برای شرکت در جشن سالگرد در پاییز که ممکن است مجازی اما افتخار برنده جایزه مجارستانی-رومانیایی نمایشنامه نویس و شاعر András Visky و انتشار خود را از کارگردان فیلم اولین اجرای ژولیت. Visky بازی Julietبر اساس داستان مادر خود را بالا بردن او و خواهر و برادر خود را در یک اردوگاه زندان بود و برای اولین بار تولید شده توسط تئاتر Y شکل گرفته است که به طور خاص به مرحله کار خود را; آنها را زنده کرد و آن را در سقوط 2019. با کمک لورن و Visky خود هر قسمت در سری قابلیت ترجمه اشعار نمایشنامه نویس است که به مناسب تم درون گرایی خود بازجویی و آزادی و چه موفقیت به معنی.

Visky شناخته شده است به عنوان یک دیرین dramaturg مربی نمایشنامه نویس و مدیر هنری و نمایشنامه های او تولید شده در اروپا و ایالات متحده در تربیت او نیز احساس به موقع به برجسته: دوران کودکی خود را در یک اردوگاه زندان خود را آزار و اذیت مداوم تحت دیکتاتوری کمونیستی رومانی و "باراک dramaturgy" او را به طرز عجیبی واجد شرایط جهت گیری ما از طریق این لحظه عمیق غم و اندوه و از دست دادن کنترل لورن می گوید. باراک dramaturgy "متولد شد و از نیاز به حبس از یک تجربه مشترک" و اسیر مخاطبان از طریق مدرن تئاتر است که شامل سیاسی جهانی دیدگاه به عنوان شرح داده شده در 2014 کتاب The Routledge Companion to Dramaturgy توسط تئاتر استاد Magda Romanska.

"در حال حاضر که ما در این دوره از انزوا انتخاب از بدن خود را از کار و ارسال چیزی هفتگی احساس حتی بیشتر مناسب چون András دارای مقدار زیادی از تجربه با یک بحران در این مقیاس است که اکثر آمریکایی ها نه حرفه ای در" لورن می گوید.

Visky را نزدیک به چهار سال و نیم در یک اردوگاه زندان از سال 1960 تا 1964 تا حد زیادی به شکل خود کار تئاتر و درک از زندگی است. در حال رشد در اروپا شرقی در یک سیستم از اردوگاه های کار خود را نقش مرکز در اطراف آنچه در آن به معنی یک زندانی و مشکل بودن تنظیم رایگان. وی از زمان همه گیر به عنوان یک زمان به تأمل در مفهوم آزادی و چگونه فرهنگ و هنر کمک می کند. "این یک نوع بسیار خاص از سلول انفرادی. برای من آن است که پس از سانحه زیرا من می دانم که همه ما خواهد ساخت ارزش می کنیم و تجدید نظر در ایده آزادی" Visky می گوید.

به عنوان هنر در سراسر جهان به نظر می رسد به مجازی اتصال به دوباره اختراع خود را و اقامت برجسته او می گوید: این چالش ها در حال حاضر حتی بیشتر نیاز به ایجاد و یافتن پاسخ های جدید به واقعیت زندگی می کنیم. به همین دلیل او مفتخر شد برای کمک به تئاتر Y سری ویدیو جدید به زندگی است. در حالی که لورن بسیار روشن است که مجموعه تئاتر Visky به نظر می رسد به آن را به عنوان یک تجربی مینیمالیستی نوع از تئاتر تلاش برای ارتباط با جامعه خود را در بهترین شرایط.

گذشته نگر پروژه نیز از نیاز ذاتی به هدف به اعضای گروه و وظیفه آنها را با خلاقیت در زمانی که بسیاری از شغل خود را از دست و فقط در خانه نشسته است. "من احساس می کنم یک مقدار زیادی از فشار در این لحظه چیزی را به هر عضو گروه به کار از آنجا که بسیاری از آنها در صنعت مهمان نوازی" لورن می گوید. "و به طوری که آنها نه کار تئاتر و نه عهد بوق یا جداول انتظار, به طوری که آنها گرسنه هستید به [ایجاد]."

هوارد Raik یک گروه عضو از تقریبا یک سال بود که موضوع مقدمه قسمت به نام یک قطعه برای چهار دست با ساموئل بکت توسط Visky است که ویژگی های نقل قول از مشهور ایرلندی نویسنده نمایشنامه. آن منتشر شد مارس 13, عمدا همزمان با Visky و بکت تولد. انتخاب شده توسط لورن Raik می گوید شعر بود استقبال پروژه که به او اجازه ورزش عملکرد خود را لغو احکام صادره ی.

Raik که لذت خواندن شعر را با صدای بلند می گوید: او نوشت: نسخه خود را از متن به طوری که او می تواند بهتر با طنین آن است. او می گوید که این شعر صحبت می کند به پیری مسن تر و مایل به ترک یک علامت در جامعه ای که او در تفسیر به این معنی است که Visky می خواهد به راه حل برای کار خود را شبیه به بکت. "من در این شعر احساس کردند که من می خواهم به ترک چیزی پشت این کلمات در صفحه" Raik می گوید.

این ویدئو به عمد باعث ایجاد ناهماهنگی بین بصری و شنوایی که Raik و لورن مرتب به طوری که مخاطب می تواند فکر می کنم در مورد کار و تفاسیر چندگانه. لورن می گوید کار با Visky کلمات است که آزادی به دلیل به او اجازه می دهد برای دستکاری این کار این است که چرا تئاتر Y گردان را نگه می دارد به عقب به قطعات خود را. او در نوشته های خود و آسیب پذیر در حالی که در همان زمان تنظیم نوار بالا برای تولید کار معنی دار از آن.

"بسیاری وجود دارد و فضای بین خطوط در فضا را برای شما به قرار دادن خود را بین کلمات خود را و است که چرا آن را ممکن است برای آنها را خارج از چارچوب و پیکربندی مجدد معانی داخل کمی گزیده ای که شاید مایل دورتر از جایی که آنها سرچشمه گرفته است, که خوب است," او می گوید.

برای Visky تئاتر است که در مورد نمایشنامه نویس; آن است که در مورد بازیگرانی که بازسازی ناشناخته از یک متن ، و دیدن یک گلچین از کار او تولید شده است یک آزمایش جذاب است که باعث می شود او را فراموش کرده ام در مورد کلمات اصلی او نوشت. "من هیجان زده می شود بخشی از این تماشای ویدئوها و متوجه است که من برگشت یک نوع متفاوت از متن" او می گوید.

درست به تئاتر Y ماموریت برای ساختن جامعه شرکت برگزار خواهد شد ماهانه مجازی talkbacks به عنوان هر یک تصویری منتشر شد که مخاطبان را به تعامل با Visky و این گروه بپرسید و ادامه جشن تولد.

Visky اعتبارات تئاتر Y برای افشای کار خود را به مخاطبان آمریکایی و تئاتر. در حال حاضر او نمی کند احساس می کنم مثل یک یتیم نمایشنامه نویس ، در نوبت لورن احساس می کند آن است که هدیه ای به کار کردن با یک زندگی نامه نویس و اعتماد به نفس در شرکت 15 سال کار می کنند. "این کار برای این شرکت در حال حاضر است که برای پیدا کردن Viskys از بقیه جهان" او می گوید. "من مطمئن هستم که آنها فراوان هستند و به شدت underknown." v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب