جهان وحشی از حیوانات عبور

برای بسیاری از زندگی من عبور حیوانات کوچک بود و وصف ناپذیر جهان ساخته شده فقط برای من. آن را محفوظ فیروزه نین

توسط ABESTANEWS در 7 خرداد 1399

برای بسیاری از زندگی من عبور حیوانات کوچک بود و وصف ناپذیر جهان ساخته شده فقط برای من. آن را محفوظ فیروزه نینتندو DS اصلی که من کردم برای من هشتم تولد در حال حاضر-ماشی-احساس دستگاهی است که میزبانی یک موضوع مهم و لایه بردار Nintendogs عکس برگردان در سراسر جبهه و خدمت من در طول دوران کودکی من است. بازی Animal Crossing: وحشی جهان در آن چیزی بود که زندگی روزمره در سنگین ترین DS-بازی سال بود و من همیشه شگفت زده در چگونه عمیقا من مراقبت در مورد من عجیب و غریب, انسان های دیجیتال شهر.

البته همانطور که من در خانه من DS-بازی های مخروطی و من شروع به قبول این واقعیت است که عبور از حیوانات بود اما یک حافظه علاقه دوران کودکی من از ماشین سواری طولانی در راه به تعطیلات از روز تابستان زیبا حیف و میل مجازی تعهدات.

است که تا چند ماه پیش زمانی که شلغم, قیمت رتیل, ساری, تام گوشه الگوهای رفتاری و انواع دیگر hyper-حیوانات-عبور-محتوای خاص شروع به سیل اینترنت. ناگهان مشهور مانند الیاس چوب و Guy Fieri شد چهره از بازی در تعامل با حیوانات عبور از طرفداران در توییتر و Instagram. نهادهای محلی مانند گودمن تئاتر شروع به وارد گفتگو ارسال در Facebook برخی از تصاویر از حیوانات عبور از شخصیت های بازآفرینی اخیر گودمن را نشان می دهد. حتی ملی تیم های ورزشی آغاز شده و پیوستن به سرگرم کننده مانند شیرها استفاده می شود که این بازی به اعلام برنامه خود را.

حدس من این است که اگر شما نمی دانید چه حیوانی عبور بود قبل از ماه مارس شما در حال حاضر -- بهنگام انتشار Animal Crossing: New Horizons آن ساخته شده است این بازی به صورت رسمی از قرنطینه. با این حال من اطلاعات کسب کردن برای کسانی که هنوز هم اشتباه است.

عبور از حیوانات یک, اجتماعی, شبیه سازی بازی که در آن شما به عنوان یک انسان شخصیت زندگی در یک جزیره پر از حیوانات. آن را به شدت باز با اهداف اصلی از ساخت جهان خود را دقیقا چگونه شما آن را می خواهم. شما چیزهایی مانند شکار اشکالات گرفتن ماهی حفاری تا فسیل کسب درآمد ("زنگ") خود را سفارشی خانه و معاشرت با دیگران همه به زمان واقعی سرعت, تقویم سال. حتی وجود دارد یک نوسان اقتصاد از جمله یک ساقه بازار در معرض خطر بالا-پاداش راه برای پولدار شدن خرید و فروش شلغم.

من درک می کنم که آن را نمی سرگرم کننده صدا. Animal Crossing: Wild World—دوران کودکی من نسخه—حتی شروع می شود با هدیه شما سنگین وام خانه و وادار کردن شما به یک شغل برای شروع آن پرداخت. (در تلاش برای توصیف این بازی جذابیت به دوست دختر من است که من او را از دست داده.)

و من اعتراف Wild World نشده سن بیش از حد خوب (ظاهر گرافیکی عملا 8 بیتی در حال حاضر). اما با هر تکرار که ظاهر شده پس از نسخه اصلی در سال 2001 بیشتر ویژگی ها و شخصیت ها و گزینه های سفارشی سازی اضافه شده اند و عبور از حیوانات فقط نگه می دارد یکی از بردن خود را.

بازی های عجیب و جالب و هنری با مداد رنگي رنگ و lulling موسیقی و از آنجا که این عمل در یک زمان واقعی ساعت, بازیکنان, تجربه های مختلف محیط بازی در صبح در مقابل شب. آن را الهام بخش اجباری نیاز به بررسی در اغلب, به اطمینان حاصل شود که شما را از دست ندهید هر گونه مراسم ویژه اولین دیجیتال بارش برف سال و یا جدید در روستاهای ورود. نگهداری روزانه از کشیدن علف های هرز اتمام ساده بده و سود پول است فقط به اندازه کافی برای متقاعد کردن شما برای ورود به سیستم در هر روز و نگه داشتن بازی در راه است که به طور معجزه آسایی کمتر احساس مانند یک گناه بار و بیشتر شبیه به یک آرامش بخشی از روال خود را.

آن را آرام چون واقعا وجود دارد هیچ راهی برای از دست دادن بازی. جدید ذخیره خودکار ویژگی در افق های جدید مانع از بزرگترین مشکلات است که از پیشینیان خود بود که به طور تصادفی از دست دادن ساعت از پیشرفت. مطمئن, شما می توانید از دست دادن پول باید یک روستایی شما را دوست ندارم, و یا غفلت از این بازی را برای بیش از حد طولانی اما حتی rainiest روز در عبور از حیوانات در حال بی سر و صدا تر از پر مخاطره خشونت بازی های ویدئویی است.

همین دلیل است که آن را هیچ جای تعجب است که افق های جدیدی را در سراسر جهان گرفته شده. پس از ایجاد نسخه برای گیمکیوب, DS, Wii, 3DS, WiiU و دستگاه های تلفن همراه, نینتندو منتشر شد جدیدترین برای تغییر در 20 مارس و آن را به طور گسترده ای مورد توافق به بهترین رتبهدهی نشده است, و نه فقط به دلیل تازگی و یا از جان گذشته خستگی از مردم در قرنطینه. من تنها به تازگی امن یک سوئیچ Lite (غالبا خارج از بورس) اما پس از تنها چند روز از بازی های جدید افقآن را آشکار است که آن را در صدر همه پیشینیان خود است. آن را سخت به تصور کنید که یک بازی بهتر با داشتن پایه و اساس که در آن برای ساخت, با نزدیک به دو دهه از داستان های موفقیت پشت آن است.

با وجود این همه موفقیت و شخصی خود من تمایل به آن را هنوز هم سخت است برای توصیف آنچه در آن است در مورد این بازی این است که باعث می شود آن را بسیار فوق العاده و اعتیاد آور است.

یک عامل بالقوه ای است که شخصیت اصلی سفارشی سازی است که تنها بهبود یافته در نسخه های جدیدتر. به عنوان یک بچه برای من این بود که به عنوان ساده به عنوان انتخاب "زبر و خشن" به جای "ناز" و بازی به عنوان یک پسر بهتر قادر به بیان احساس من از سبک و اجتناب از زندگی واقعی تمسخر در چیدن شورت و تی شرت بیش از یک لباس در هر زمان. امروز آن را به معنی ایجاد یک شخصیت است که به نظر می رسد درست مثل شما (حتی برای افرادی که از رنگ پس از سالها و بسیار واکنش) اختراع کسی کاملا جدید و یا ایجاد یک نگاه به طور یکسان.

پس از آن وجود دارد عنصر اتصال با دیگران از آن استفاده می شود به در آمده و در قالب جسمی ارتباط در DS و بازدید از شهر دیگر نزدیک اما افق های جدید است که مجهز به یک کل فرودگاه است که می تواند بازیکنان را در هر نقطه در جهان به عنوان طولانی به عنوان آنها باید وای فای. سوئیچ بازی باز کرده است یک درگاه برای معاشرت درست زمانی که مردم به آن نیاز دارند—حتی اگر "اجتماعی" فقط به معنی ماندن در شخص دیگری خانه مجازی به جای خود.

به طور کلی عبور حیوانات جهان احساس می کند مانند چیزی خاص. بازی احساس می کند مانند آن ساخته شده است برای هر کس در جهان در حالی که به طور همزمان احساس مانند آن را ساخته شده است را برای شما و شما به تنهایی. آن شده است یک لذت به rekindle عشق من از عبور حیوانات جهان و برای دیدن این بازی ضربه زدن به جریان اصلی محبوب توسط افرادی که به عنوان لذت زیادی از آن را به عنوان من زمانی که من هشت سال است. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن