شهروندان نشسته تیپ کرکره آن در نیویورک سالن

هفته گذشته مردمی در شهروندان نشسته تیپ (UCB) ارسال نامه ای اعلام آنها به طور دائم بسته شدن سالن خود را برای اج

توسط ABESTANEWS در 10 اردیبهشت 1399

هفته گذشته مردمی در شهروندان نشسته تیپ (UCB) ارسال نامه ای اعلام آنها به طور دائم بسته شدن سالن خود را برای اجرای برنامه ها و کلاس ها در شهر نیویورک است. (در این صفحه از اعلام در ماه مارس آنها تخمگذار کردن همه کارکنان خود را در تئاتر فضاهای در نیویورک و لس آنجلس در پاسخ به این بیماری همه گیر.) نامه ای امضا شد "مت Besser, Amy Poehler, Ian Roberts, Matt Walsh, بنیانگذاران شهروندان نشسته تیپ."

من نمی دانم چرا, اما این خبر به من رسید ، شاید این فکر از همه کسانی که در تئاتر مردم (در یک تعداد 160 نفر) به طور ناگهانی و بدون کار. فقط یک یادآوری از چگونه بسیاری از تئاتر مردم بیکار هستند. (همه آنها. تقریبا همه آنها.) یا شاید این فقط یک یادآوری از چه چیز وخیم در جهان هستند از سرگرمی زندگی می کنند.

چگونه شما می توانید زندگی می کنند نشان می دهد اگر شما نمی توانید با خیال راحت بسته مردم با هم در یک اتاق به تماشای آن ؟ و حتی اگر شما می تواند انطباق با فضای تئاتر بنابراین همه فاصله—حداقل—شش فوت از هم جدا خواهد مخاطبان نشان می دهد ؟ و می تواند یک تئاتر زنده ماندن در این ناچیز دفتر جعبه برمی گرداند ؟

گروه UCB (تریک مبتنی بر کمدی تئاتر که همچنین تدریس تریک کلاس) همیشه تا حدودی عایق از vagaries از جعبه کار چون خیلی از آنها درآمد آمد از کلاس های خود را و از آماده ساخته شده مخاطبان از دوستان و خانواده و همکار دانش آموزان آن کلاس ایجاد هنگامی که شما خود را قرار دهید دانش آموزان با هم به تیم و آنها را به رقابت در برابر یکدیگر به روی صحنه است.

مردمی در UCB آموخته است که چگونه به انجام این کار در شیکاگو در ما (تا به حال) همیشه شلوغ تریک صحنه. در iO. در این دلخوری. در شهر دوم.

اما پناهگاه در محل و اجتماعی فاصله لگد که مدل ، شما می توانید کلاس های خود را آنلاین. و من شنیده ام از دو تریک مبتنی بر تئاتر انجام می دهد با نوازندگان که باید قرنطینه با هم—رونق شیکاگو در آمستردام و دلخوری—اما به نظر نمی رسد مانند یک مدل مناسب برای تمام آینده زندگی می کنند را نشان می دهد. و بسیاری از بازی های ایجاد شده توسط Viola Spolin که birthed مدرن بداهه تئاتر در نظر گرفته شده برای شدت موقعیت های اجتماعی که در آن مردم بر روی صحنه با هم در تعامل بسیار نزدیک طیف وسیعی از شش فوت است. سعی کنید بازی یخ در حالی که همچنین احترام اجتماعی فاصله.

من باید اعتراف کنم هر چند که چیزی که مرا شوکه کرد بیشتر در مورد UCB بود چگونه آنها تبدیل شده بود در سال های پس از آنها نقل مکان کرد (تقریبا بدون هیچ هیاهو) از شیکاگو به نیویورک در سال 1996. من می دانستم که آنها تا به حال تبدیل شدن به یک بازیکن در این فیلم کسب و کار. و من رفته است را به نشان می دهد در UCB در نیویورک در طول سال. هنوز هم من شگفت زده شد که خبر از بسته شدن باعث مقالات در نه فقط نیویورک دیلی نیوز و نیویورک مجله کرکس بخش اما نیویورک تایمز, نیویورکرو هالیوود.

من باید شده اند. طی دو و نیم دهه UCB شد یک منبع غنی برای استعداد و بسیاری از بازیگران طنز در تلویزیون امروز برخی از اتصال به UCB: Aubrey Plaza, Ilana Glazer, Chris Gethard, Kate McKinnonو البته والش و Poehler.

در راه UCB آمده بود به شبیه سازمان های بزرگ از آنها استفاده می شود به سرگرم کننده هنگامی که آنها یک تکه از گروه تئاتر گمنام در شیکاگو در اوایل 90s. در آن زمان Besser مورد استفاده برای توصیف راست شهروندان تیپ به عنوان یک شرکت تیره که مخفیانه اجرا می شود همه چیز. "ما در حال نامرئی دولت" او به من گفت یک بار snickering.

آنها استفاده می شود پسران بد (و برای مدت زمان طولانی مانند همه تریک در اوایل 90s آنها مرد) این بچه ها که نشسته در بازگشت از کلاس و سوزن ، آنها عاشق افزایش سرعت بینی از چهره های قدرت. و من آنها را دوست داشت ،

در سال 1994 این کنفرانس در آینده از شادی آنها تظاهر به مبارزه بین Besser و یک بازیگر تظاهر به ریچارد Christiansen سرب منتقد در آن زمان در شیکاگو تریبون. Besser به پایان رسید تا رانندگی faux Christiansen از تئاتر فریاد "ما نمی خواهیم منتقدان. ما اصلا نیاز به تایید خود را!"

UCB عضو موسس Adam McKay یک بار به نام Besser یک "چریکی ontologist" یک اصطلاح ابداع شده توسط تخیلی نویسنده رابرت آنتون ویلسون برای توصیف افرادی که عمدا تضعیف simpleminded اغلب تولید اجماع نمایش واقعیت به فاش کردن seamier پیچیده تر حقایق. UCB من تحت پوشش در 90s بود, همه چیز در مورد چریکی هستی شناسی.

خود را در سال 1992 نشان می دهد واقعیت مجازی پر بود از لحظه های که در آن آنها به کاوش در مفاهیم واقعیت است که به عنوان Luigi Pirandello نشان داد یک صد سال پیش بسیار لغزنده چیزی که در تئاتر است. در یک نقطه در این نمایش بازیگران led مخاطبان از تئاتر به یک "مجازی خیابان تظاهرات" تظاهرات که در واقع ترافیک مسدود شده در جنوب خیابان و منجر به بسیار واقعی (برنامه ریزی نشده) دستگیری بازیگران عضو Horatio Sanzکه ماند در شخصیت در طول بازداشت. سانز به پایان رسید تا هزینه های شب در زندان پدرش او را برداشت در صبح است.

همانطور که من نوشتن این, من متوجه این نوع جزئی قیام شما می توانید افراط در زمانی که شما جوان هستند و شکست و تلاش برای گرفتن متوجه شده. اما جهان متفاوت است زمانی که شما را تبدیل به یک نهاد است. آن نیز متفاوت به نظر می رسد که جهان شما رونق در به طور ناگهانی متوقف می شود کار—به معنای واقعی کلمه و ظاهرا.

از آن آسان است به صورت اختلال در زمانی که شما هیچ سهمی در وضع موجود. اما چه چیزی شما را بکنید هنگامی که اختلال می آید و شما نمی خواهید آن را دلیل این که شما چیزی برای از دست دادن ؟ چه چیزی شما را بکنید هنگامی که واقعیت خود را تضعیف اجماع واقعیت ؟

من با صحبت Besser در هفته گذشته و او به نظر می رسید به ضجه و زاری چقدر بزرگ و شرکت های بزرگ UCB تبدیل شده بود. که میل به بنیانگذاران UCB به پس گرفتن آنچه که آنها تا به حال در گذشته منعکس شده است در نامه سرگشاده آنها فرستاده شده در هفته گذشته; "بریده شده به اندازه ما هنگامی که ما آغاز شده است و ما بهترین شانس برای زنده ماندن است."

بقا.

کسانی که ریسک. برای UCB. و احتمالا برای بسیاری از افراد درگیر در تئاتر زندگی می کنند. که دلیل نهایی UCB خبر به من رسید ، اگر آنها نمی تواند نگه داشتن آن رفتن که می توانید ؟ از سوی دیگر اگر آنها پیدا کردن یک راه برای زنده ماندن بحران کنونی دیگران می تواند به عنوان به خوبی. UCB گفته است آنها میزبان را نشان می دهد در محل دیگری در نیویورک و اجاره فضا برای کلاس هنگامی که آن را بی خطر به انجام این کار.

The Hollywood Reporter مصاحبه به پایان می رسد در زیر امیدوار توجه داشته باشید از والش: "ما از دست داده ایم ما سالن چندین بار. ما در حال تکه تکه. پس انشالله ما زنده ماندن این عنوان است. قطع در آن وجود دارد با ما که ما این رقم را به لطفا." v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن