این quaranzine صحنه

در ماه مه سال 2020 به Quimby کتابفروشی Instagram شروع به رفتن زنده با یک چیزهای جدید در این هفته تصویری. مدیر

توسط ABESTANEWS در 31 تیر 1399

در ماه مه سال 2020 به Quimby کتابفروشی Instagram شروع به رفتن زنده با یک چیزهای جدید در این هفته تصویری. مدیر فروشگاه لیز ماسون نشسته در کنار یک پشته از زاین های کمیک و رمان های گرافیکی. رنگارنگ Quimby قفسه های گسترش پشت سر او. به عنوان او دارای عناوین جدید نسبت به دوربین های, نظرات شروع نورد: "از دست تو" و "عشق Quimby است" و قلب و چشم emojis.

"آن را پر خالی که سمت چپ است و نه قادر به نگاه در zines در فروشگاه" میسون می گوید. "نه فقط ضربت زنی فروش اما در ادامه به ایجاد جامعه ای که ما در عشق با zines."

هیچ به لطف COVID-19 همه شیکاگو آشپزی گلشیری و حوادث لغو شد. Quimby کتابفروشی—توپی از فرهنگ آشپزی در شهرستان باز است برای محدود ساعت آنلاین سفارشات و منظقه وانت. از دست صتبلرس اتصالات به تجارت minicomics در سراسر جشنواره جداول آشپزی فرهنگ وجود دارد در جسمی فانی و رشد در تعاملات در دنیای واقعی. زاین ارائه فضا به کاوش outsider art, counterculture تو رفتگی در دیوار, fandoms و تقریبا هر موضوع مبهم در زیر آفتاب. و به عنوان ساده ترین تعاملات انسانی آنلاین zines همچنین ارائه یک راه برای گسترش اطلاعات شبکه. پس چگونه در حال zinemakers موجود در این بیماری همه گیر جهانی از زوم جلسات تحویل برنامه Facetime تماس و پیمایش بی پایان? در شیکاگو آنها تطبیق راه های جدید برای ایجاد, آموزش, اتصال, و به اشتراک گذاشتن هنر خود را و نوشتن.

Andrea پیرسون خود منتشر سرگذشتی کمیک سری بدون شلوار انقلاب, و او تا به حال مشغول تابستان میانه آشپزی و کمیک گلشیری برنامه ریزی شده است. هنگامی که این برنامه را از خط خارج او شروع به تعامل با دیجیتال آشپزی گلشیری از طریق هشتگ—ارسال کار خود را ترک نظرات و بازرگانی و فروش زاین طریق پست الکترونیکی.

شیکاگو آشپزی متحرک معمولا طول می کشد محل در اتحادیه لوله کش, سالن, اما در این سال جشنواره رفت دیجیتال در مارس 15 و 16. که آخر هفته پیرسون چپ minizines در لیتل رایگان کتابخانه ها در سراسر شهر و ارسال مکان خود را به #czf2020 برچسب. "من امیدوارم که مردم آنها را پیدا کنید و خوب خندیدن از اونا," او می گوید.

هنوز هم عدم آشپزی گلشیری شد یک ضربه به پيرسون بهره وری. "دو ماه اول این شد تا فلج," او می گوید. "من عادی راه ساخت zines است," اوه, من باید برای دریافت این انجام می شود شیکاگو آشپزی متحرک.' بدون که محرک آن بوده است کمی سخت تر است." او قصد دارد به انتشار بدون شلوار انقلاب 5 در ماه اوت است.

از ماه مارس بیشتر آشپزی حوادث را تبدیل به دیجیتال وجود دارد. آشپزی باشگاه شیکاگو است که توسط سینتیا Hanifin و معمولا ملاقات در Quimby بوده است جلسه بیش از زوم به بحث zines تم مانند "سرگرم کننده به اندازه" و "قدرت به مردم است." شنبه شب نوشیدنی 'n' رسم میزبانی شده توسط Alex Nall حال چندین طراحی دیجیتال حوادث—از جمله یک شکل رسم جلسه که در آن یک مدل مطرح شده ،

محلی کمیک هنرمند معلم و فعال بیانکا Xunise قرار داده و در یک کمیک به عنوان مقاومت در کارگاه برای مؤمن. فرمت دیجیتال جلب مخاطبان زیادی—حدود 500 نفر گوش—اما آن را نیز اجازه برای سفید supremacists به سقوط این رویداد است.

هنگامی که مؤمن خواسته Xunise اگر او می خواست به مکث و یا پایان این رویداد او گفت که او می خواست برای رفتن نگه دارید. "من می دانم که برای غیر مردم سیاه و سفید ممکن است تکان دهنده به تجربه [نژادپرستی] هنگامی که آن را بخشی از روزمره خود را," او می گوید. "اما در این نقطه در زندگی من به من آموخته ها را به آن قدرت و فقط رفتن نگه دارید."

پس از این کارگاه شرکت کنندگان ارسال شده است کار خود را با Xunise برچسب. همانطور که برای کار خود Xunise خوشحالم که این فرصت را به کم کردن سرعت. ماندن در منزل به این معناست که او موجب صرفه جویی در پول و زمان بیشتری را در نظر بگیرید که شغل او واقعا می خواهد به. "بین COVID و زندگی ماده تظاهرات آن را مجبور بسیاری از معماران و طراحان را بپرسید: آیا من واقعا می شود گفت ؟" او می گوید.

و برای خریداران که از دست آشپزی مرور در فرد Quimby است یک راه حل خلاق. برای $25, خریداران آنلاین می توانید خرید "Qustomized" قرنطینه آشپزی بسته سرپرستی و از طریق پست توسط ماسون خودش. در پرداخت مشتریان می توانند لیست منافع خود را به راهنمای خود را انتخاب. بیشترین درخواست افراد? گربه, پیتزا و "witchy مسائل است." یک درخواست مشترک به صورت ناشناس در Quimby را Instagram شامل "پیر, ترسناک, فیلم, vaporwave, تاریخ, VHS, [...] The Velvet Underground, uhhh من نیز خوردن مقدار زیادی از pierogis."

آشپزی بسته ارائه برخی از counterculture مطالعه, مواد, البته, اما آنها نیز کمک به یک کسب و کار کوچک و نگه داشتن جامعه زنده است. "مردم خود را ارسال آشپزی بسته و می گویند, "من احساس می کنم تا دیده" می گوید: "میسون. "این واقعا لحظه درمانی برای آنها و برای من. آن را احساس می کند مانند اوج من تقریبا 20 سال از آشپزی آموزش." v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب