این یک سوال ساده است که رفع مجازی خود را مدیریت مشکلات | پنجم Studer

پنجم Studer منتشر شده 7:00 PM EDT آوریل 2 سال 2020چند هفته پشت ما صحبت در مورد چه باید بکنید هنگامی که کارکنان

توسط ABESTANEWS در 14 اردیبهشت 1399

چند هفته پشت ما صحبت در مورد چه باید بکنید هنگامی که کارکنان که در حال کار از خانه نمی نشست انتظارات خود را. اینجا کلیک کنید برای تازه کردن حافظه خود را. این هفته موضوع مرتب کردن بر اساس یک پیگیری به آن یکی.

کار عملا واقعا یک نوع مختلف از چالش برای بسیاری از ما است. تحت این شرایط به عنوان یک رهبر شما نمی توانند به طور مستقیم به مدیریت کارکنان است. به همین ترتیب کارکنان ندارد و دسترسی مستقیم به شما. این می تواند خسته کننده برای همه درگیر.

با نگه داشتن آنچه که کارکنان انجام می دهند می تواند بیشتر از یک رهبر است. این ممکن است به معنای واقعی کلمه صرف تمام روز در ساخت و به روز رسانی لیست. این یک مشکل بزرگ است زیرا اکثر رهبران را خیلی بیشتر از مدیریت دیگران است. آنها کار خود را به انجام بیش از حد. و در زمان عدم اطمینان بود و در حال حاضر آنها واقعا نیاز به تمرکز بر استراتژی و تفکر تصویر بزرگ.

بنابراین شما نمی خواهم برای پایان دادن به ظلم و ستم از to-do به لیست ؟ وجود دارد یک سوال ساده است که می تواند همه چیز را تغییر دهید. درخواست کارکنان برای ارسال سرپرست خود را یک ایمیل به در پایان هر روز کاری است که پاسخ این سوال: چه اقدامات من را امروز به حرکت سوزن ؟

ایمیل لیست مراحل آنها صورت گرفت که نشان داد ارزش نقل مکان کرد و این شرکت رو به جلو است. این همچنین شامل مراحل بعدی گرفته شود به طوری که رهبران می تواند آنها را متوقف کند اگر آنها veer کردن آهنگ.

(کارکنان می تواند انجام دهد همان چیزی که بعد از یک جلسه تمرین: مثال چه مراحل آنها را برای قرار دادن چیزهای جدید آنها به تمرین آموخته اند.)

بیشتر از Studer

استرس است به طوریکه بر توانایی خود را به منجر شود ؟ | پنجم Studer

مجازی انتظارات: چه باید بکنید هنگامی که کارکنان جلسه نیست مال شما | پنجم Studer

چه عادات شما تشکیل در این زمان به چالش کشیدن?| پنجم Studer

آموزش کارکنان برای پاسخ به این سوال ساده روزانه می تواند بسیار قدرتمند نتایج. آن قرار می دهد تعهد در کارکنان برای تعیین کند چه اتفاقی می افتد بعدی به جای منفعلانه در انتظار دستورالعمل از رهبر. که تغییرات همه چیز در مورد چگونه آنها (و شما) کار می کنند.

در اینجا فقط تعداد کمی از بسیاری از مزایای این روش:

آن را می شود مردم با تمرکز بر مهم ترین چیزهایی است. هنگامی که ما فکر می کنم کار ما از طریق این لنز ما بیشتر احتمال دارد به صفر در در "" موارد به جای هدر رفتن بسیاری از روز در "B" و "C" اقلام است.

این frees تا رهبران به انجام کار خود را. این به ویژه مهم است در زمان چالش بزرگ است. رهبران باید به طور مداوم تجدید نظر در استراتژی های رقابتی باقی بماند.

آن را ایجاد یک فرهنگ مالکیت و مسئولیت پذیری شخصی. در همان زمان آن را مانع پارک رنجر رهبری است. که نام من برای این نگرش است که رهبران را از بین بردن و نجات مردمی اگر آنها را "گمشده در بیابان." کسب و کار تبدیل شده است بیش از حد پیچیده برای هر یک نفر که همه پاسخ. در حال حاضر همه گیر اضافه شده است یکی دیگر از لایه ای از پیچیدگی است. بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به مردم را به خود و کار خود را.

این باعث می شود کارمندان شادتر و بیشتر درگیر. بسیاری از افراد (به خصوص نوازندگان بالا) دوست ندارم که micromanaged. کنترل بیشتر آنها بیش از کار خود را بیشتر به احتمال زیاد قلب خود را در آن می شود.

آن را ترویج تفکر خلاق و اجازه می دهد تا نوآوری به رشد است. به جای فقط دستور زیر مردم به آمده تا با ایده های خود را. شما ممکن است شگفت زده سرچشمه خلاقیت, شما را در زمانی که رهبران پشت کردن کمی.

شما بیشتر احتمال دارد به مردم را بهترین کار می کنند. کارکنان می دانم این است که لحظه ای خود را به درخشش. هنگامی که آن را ایده های خود را و است که آنها (نه رئیس) در حال رانندگی, آن, آنها بیشتر احتمال دارد به آن را در تمام.

آن را توسعه کارکنان است. به عنوان آنها فشار خود را خارج از منطقه راحتی خود آنها تمایل به کارشناسی کارشناسی ارشد مهارت های جدید و بهتر و بهتر در کار خود را. این فوق العاده است برای آنها و بزرگ برای این شرکت است.

در نهایت آن را ایجاد یک تجربه مشتری بهتر. من کشف پیش که رضایت مشتری و تعهد کارکنان متصل هستند. اگر کارکنان خود را پر رونق و شاد آنها خواهید بود و بیشتر تمرکز بر خواسته ها و نیازهای مشتریان است.

قبل از کارمندان کار می کنند در این راه البته رهبران باید به مجموعه ای از آنها را برای موفقیت است. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که شما می توانید به مطمئن شوید که "یک سوال" روش موفق است. به عنوان مثال:

  • ارتباط واضح و اغلب آنچه مهم است به این شرکت است. مردم نیاز به دانستن ماموریت و اهداف خود را قبل از آنها می توانند "حرکت سوزن" در این جهت است. تکرار و تقویت این عکس ها به عنوان اغلب به عنوان شما می توانید.
  • آن ممکن است چند هفته طول بکشد برای مردم برای دریافت استفاده می شود به این سبک از گزارش. به مقدار زیادی از بازخورد. مربی افرادی که در حال مبارزه با این سیستم جدید. برخی را در گرفتن سریع تر از دیگران است. برخی رشد خواهد کرد با آزادی بیشتر در حالی که دیگران ممکن است کمتر اعتماد به نفس در ابتدا.
  • برداشت و آبشار بهترین شیوه به طوری که هر کس می تواند یادگیری از موفقیت هم تیمی های خود را.
  • به اشتراک گذاری نتایج اغلب. شفافیت انگیزه نگه می دارد و مردم در مسیر.
  • ارائه مقدار زیادی از پاداش و به رسمیت شناختن و ستایش است. می گویند با تشکر از شما ، آنچه شناخته شده است تکرار می شود.

هنگامی که شما اجرای "یک سوال ساده" رویکرد شما ممکن است شگفت زده چگونه به سرعت پویایی تغییر در داخل شرکت خود را. این احتمال وجود دارد که تمام روابط خود را تغییر خواهد عملکرد ممکن است یک جهش کوانتومی به جلو و همه خوشحال خواهد شد و بیشتر درگیر.

این فقط یک مثال از یک رهبری جدید عمل آورده با این بیماری همه گیر است که تا پایان ساخت چیزهای بهتر در دراز مدت است. گاهی اوقات ما نمی ایجاد تغییرات تا زمانی که ما مجبور به. هنگامی که ما نگاه کردن به ماه و یا حتی سال بعد ما تعجب می کنم که چرا آن زمان ما چندان طولانی به آغوش یک راه بهتر کار می کند.

پنجم Studer بنیانگذار Studer, جامعه, موسسه و کسب و کار موفق, رهبر, نویسنده و سخنران. او همچنین کارآفرین-در-اقامت در دانشگاه وست فلوریدا اجرایی-در-اقامت در دانشگاه جورج واشنگتن و مدرس در دانشگاه کرنل. کتاب جدید خود "مشغول رهبر کتاب: چگونه خود را برای رهبری افراد و مکان ها که رشد" است در حال حاضر.

یک سوال ؟

شما رو به یک کسب و کار کوچک و یا محل کار چالش ؟ پنجم Studer کمک می کند. سوالات خود را به ایمیل quint@quintstuder.com و آن می تواند این موضوع برای یکی از Studer آینده TEPFER ستون.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب