"شهر مرده است و ما بعد؟'

جان نام وزارت معارف در گوشه و احاطه شده توسط کبوتر; 1 آوریل سال 2020 لوید DeGrane این داستان بخشی از

توسط ABESTANEWS در 28 فروردین 1399
John, aka Moe, on the corner surrounded by pigeons; April 1, 2020 - LLOYD DEGRANE
  • جان نام وزارت معارف در گوشه و احاطه شده توسط کبوتر; 1 آوریل سال 2020
  • لوید DeGrane

این داستان بخشی از یک بسته بی خانمانی در طول COVID-19 بیماری همه گیر. اینجا را کلیک کنید به عنوان خوانده شده همراه با قطعه.

برای پنج سال گذشته من مستند بی خانمانی و برخی از علل آن. من یک دانشمند اجتماعی. من با استفاده از یک دوربین و ضبط صدا. در میان بسیاری از افراد بی خانمان من می دانم که ماندن در مرکز شهر شیکاگو است و نه نشان داده شده است علائم COVID-19. البته آنها می تواند حامل و در هر روز داده شده آنها می تواند بیمار است. اما تا کنون هیچ کس. من تا به خواسته مردم که ماندن در خیابان اگر هر یک از دوستان و یا آشنایان بیمار شده است از ویروس. همه آنها پاسخ داد: هیچ. ما نمی دانیم که هر کسی آنها به من بگویید.

من کلمه از یکی از خیابان محلی, پزشکی, گروه هایی که با آنها کار کنم که یک زن و شوهر از unsheltered مردم آنها بازدید به تازگی از مرکز شهر جامعه نشان داده علائم و نشانه های این ویروس است. اما مردم نشان علائم آن بودند مورد آزمایش قرار خواهد شد کیت تست در دسترس است. آیا آنها این ویروس ؟ هیچ کس نمی داند برای مطمئن شوید.

من به تازگی در مورد این ویروس و عکس چهار افرادی که بی خانمان و زندگی در خیابان و یا در اعماق پایین تر Wacker و دیگر قنات خیابان. این مردم هستند من برای سال شناخته شده افرادی که من سعی می کنم برای کمک به زمانی که من می توانم. آنها به من بگویید در مورد زندگی آنها منجر شود در "عالم اموات." برای برخی از زمانی که آنها راه رفتن تا پله ها بر روی خیابان های مرکز شهر آنها وارد جهان "بالا بالا" جهان از نور خورشید است. تا بالا است که در آن به طور منظم کار مردم هستند. آن است که در آن اموات مردم فشار را به اندازه کافی پول برای دریافت از طریق روز.

افراد بی خانمان که من می دانم نه تمرین های اجتماعی فاصله همچنان به دود اسنایپس (افراد دیگر ته سیگار در خیابان یافت می شود) نه به طور منظم خود را با دست بشویید و نشان داده اند کاوالیر نگرش در مورد نگرانی های بهداشتی. آنها ادعا می کنند که در آنها ساخته شده است تا سیستم ایمنی بدن خود را به دلیل روزمره قرار گرفتن در معرض شرایط دشوار خود را تحت تاثیر قرار زندگی می کند. آنها را دیده اند و یا شنیده ام بسیاری از اخبار و بسیاری از آنها از دست رفته اقدامات پیشگیرانه است که بقیه از ما در هر ساعت از روز است.

ثانیه,است, نام, جان, خیابان نام, Moe. خود گربه است به نام تنبل. جان نشسته در گوشه ای از دریاچه میشیگان (عکس بالا). صدها نفر از مردم استفاده می شود به راه رفتن با او را هر چند ساعت. امروز من شمارش سه نفر در راه رفتن گذشته در 20 دقیقه ما با هم صرف. آنها به جان و تنبل یک بستر گسترده.

"ما در اینجا در این گوشه در حال حاضر همه به خودمان. ما در تماس با مردم عادی راه رفتن کنه. بنابراین این ویروس است در اطراف ما. من نمی دانم کسی که بیمار است. من مراقبت از تنبل سعی کنید به او اجازه نزدیکی بیش از حد بسیاری از مردم است. من نزدیک او به طوری که او نفس نمی کشد هر چیزی در.

"کبوتر در حال فرار پایین تر Wacker و در آینده بالا در حال حاضر. آنها مورد حمله قرار گرفتن توسط موش پایین به دلیل وجود دارد هیچ کار مردم ریختن مواد غذایی و یا پرتاب مواد غذایی به زباله.

"این کبوتر باید چیزی برای خوردن ندارد. بنابراین من حول آنها بیت از پس مانده غذای گربه. بله آنها در حال خوردن غذای گربه. آنها هرگز استفاده می شود برای انجام این کار قبل از. وجود دارد استفاده می شود فقط تعداد کمی از آنها را در اینجا اما مردم خواهد بود و راه رفتن و ترساندن آنها را خاموش. در حال حاضر وجود دارد تنها من تنبل و کبوتر. یک چیزی که من متوجه شده ام در دو روز گذشته است seagulls که زمین در پیاده رو. مرغ دریایی پیوست کبوتر و همه آنها برای مبارزه با مواد غذایی. من فکر آنچه در جهنم هستند seagulls انجام این پیاده رو بیش از اینجا ؟ من تو را دیدم هرگز آنها را در این نقطه قبل از. همه چیز در حال تغییر است. من نمی دانم آنچه در آن تمام معنی است. این نوع از ترسناک است."

Jimmy in an alley during a snowstorm; March 22, 2020 - LLOYD DEGRANE
  • جیمی در یک کوچه در طول یک توفان برف; مارس 22 سال 2020
  • لوید DeGrane

من ساخته شده یک مواد غذایی اضطراری اجرا برای چند نفر که مورد نیاز آن است. جیمی یکی از آنها بود. من حفظ فاصله و کاهش یافته است برخی منابع از جمله یک نوت بوک تا جیمی می توانید نوشتن در مورد این ویروس یک زن و شوهر تازه سیگار یک شیشه کره بادام زمینی یک شیشه ژله و یک قرص نان سفید: جیمی دوست دارد PB&J ساندویچ.

دوست من جیمی زندگی در مرکز شهر در یک کوچه. او یک تلنگر تلفن و پیامک من یک روز صبح هنگامی که COVID-19 اولین نهفته شیکاگو و کسب و کار شروع به تعطیل.

"بله آن را آهسته پایین اینجا. مردم در حال حاضر فکر می کنم ما در حال کامل از بیماری است. در حال حاضر ما در حال نگاه به عنوان راه رفتن ، نشستن و زمان بمب. هیچ کس به هیچ چیز. ما باید به شکل از چگونه ما را بی خانمان می توانید دریافت چیزی از دولت است . . . ما آمریکایی ها بیش از حد."

چند روز بعد من عکس برداری از صفحات مجله خود را.

"حافظه من است بد است. 2 روز بدون غذا و یا هیچ چیز دیگری فقط برخی از قهوه و ته سیگار به سیگار. هر روز به نظر می رسد همان است. شهر مرده است و ما بعد ؟ من فکر کردم در مورد jumpin کردن سقف یک ساختمان من می دانم که من می توانید به. اما من لازم نیست که آن را در من. آن را جدی مردم دیدن و راه رفتن در اطراف من. نوشتن در این نوت بوک باعث می شود من چگونه متوجه تکراری زندگی من است. همان گه مختلف روز. من می دانم که تا این حد . . . جاوا باشد یک جهان متفاوت است که این به پایان رسیده است. این فاصله چیزی که میخوام مدت زمان طولانی گذشته."

Stacey holds Simba and stands next to a portable wash station; March 15, 2020 - LLOYD DEGRANE
  • استیسی دارای سیمبا و کنار قابل حمل ایستگاه شستشو; مارس 15 سال 2020
  • لوید DeGrane

Stacey زندگی با شریک زندگی خود را گرگ و گربه خود را سیمبا همراه کاهش Wacker. استیسی از خواب بیدار یک روز صبح با صدای کارگران شهرستان ارائه شستشو ایستگاه به گاه.

"من به سختی بیدار و آنها فقط گفت:" نگه داشتن شستن دست های خود را.' این چیزی است که آنها به من گفت. به عنوان آنها را ترک گفتند: شما می توانید اطلاعات بیشتر در پنج شنبه.' شنبه روزی است که شهر بهداشت کارگران با پلیس اسکورت می آیند به پایین Wacker و تمیز کردن همه چیز. گاهی اوقات آنها یک قدرت شستن گاهی اوقات یک سطل زباله وانت. مردم که زندگی در عالم اموات باید در اردوگاه خود را ایستاده در کنار وسایل خود را و یا کارگران شهرستان پرتاب خواهد شد تمام اموال خود را به یک کامیون زباله. بدون سوال پرسید همه چیز شما خود را به طور ناگهانی از بین رفته اند. شما انجام می شود!"

استیسی و دیگر افراد بی خانمان که من صحبت می دانستند بسیار کمی در مورد این بیماری همه گیر و coronavirus. "اخبار من در مورد هر چیزی زمانی است که من در خیابان hustling و مردم راه رفتن تا من و بگو نگه داشتن دستان خود را شسته و یا شما مریض'" استیسی گفت.

من صحبت با مرد گرگ در خیابان پیش از آن روز. گرگ به من گفت: "تنها خبری که من بشنوم است از خواندن و نوشتن شرح تصاویر و از تلویزیون من راه رفتن گذشته که در ویندوز از کافه ها و رستوران ها اما همه آنها در حال رفتن به در حال حاضر بسته. گاهی اوقات مردم به من بگویید همه چیز در مورد اخبار. شما فقط به من گفت که آن را بیش از همه جهان است. عیسی! من هرگز در این مورد صحبت با سایر افراد بی خانمان که من می دانم. آن را مانند آنفولانزا شنیدم. چیزی که من نمی دانم برای مطمئن است که وجود دارد کمتر از راه رفتن مردم در مرکز شهر امروز."

چند روز بعد استیسی به من گفت که همه چیز در حال تغییر است. "من hustling در خیابان در حال حاضر و چند نفر که در حال صحبت کردن به من در حال حاضر آنها دوستانه," او گفت:. "اینها برخی از مردم که راه رفتن با من هر روز و هر کس در چنین عجله برای رسیدن قطار خود را. در حال حاضر آنها در حال درخواست من چگونه من انجام می دهند. من خوب من به آنها بگویید. من از آنها بپرسید که چگونه آنها در حال از آنجا که من می دانم که همه صدمه زدن به برخی بیش از دیگران است. کارگران شهرستان آمد پایین و به ما کاهش یافته است که توالت های قابل حمل. آن را مانند کریسمس. وای یک توالت در اردوگاه ما. همه ما تا به حال قبل از یک سطل پلاستیکی."

Tay smokes a cigarette flanked by the pillars that support the “Up Top” streets; April 6, 2020 - LLOYD DEGRANE
  • صورتش سیگار flanked توسط ستون است که حمایت از "بالا" خیابان ها; 6 آوریل سال 2020
  • لوید DeGrane

Tay یک هنرمند است. در خیابان او تلاش می کند خود را به فروش نقاشی های نمادین نشانه شیکاگو به رهگذران. او معمولا موفق اما در حال حاضر خیابان ها را خالی هستند.

"دو یا سه روز ما تا به حال بسیار کمی از مواد غذایی است. مردم نمی آیند اینجا دیگر. آنها می ترسند از آنجا که از virus. Monetarily من من پول hustling هنر من. بنابراین بیشتر مردم که در خیابان بهتر هستند و من شانس فروش هنر من. تمام طول می کشد برای یک شخص به من در روز است. اما با مردم در اطراف ما در حال تمام شدن ناامید. ویروس تشدید ناامیدی. خیابان آره این خیلی بد است. این unalive در حال حاضر. من نمی توانم به گذشته چگونه سورئال از آن همه است. من در حفظ این تفکر رو به یک شوخی بد. من می شنوم افراد بی خانمان صحبت کردن در زیر پایین تر Wacker و آنها می گویند آن را مانند کتاب مکاشفات یوحنا زامبی. من به آنها می گویم نمی شود جوری حرف میزنی که گه در حال حاضر.

"تا آنجا که من نمی خواهم که در اطراف انبوهی از مردم, من یاد گرفتم که من می توانید انجام برخی از تفکر لازم فقط راه رفتن در میان ساکنان شهر. در حال حاضر من احساس خارج از محل دیدن مرکز شهر مانند آن است. من هیچ کلمه ای برای توصیف آنچه که من فکر. همه من در حال stragglers رفتن . . . هر جا." v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن