'کودکان در حال درخواست, '"هنگامی که آن را متوقف می شود؟"' Kitsap را تفکیک در گذشته و حال

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 4:56 PM EDT Jun 18, 2020طولانی نیست پس از روزولت اسمیت نقل مکان کرد به برمرتون

توسط ABESTANEWS در 30 خرداد 1399

طولانی نیست پس از روزولت اسمیت نقل مکان کرد به برمرتون در سال 1984 او زده یک چت در مرکز شهر رستوران یک روز یک شخص در یک عمدتا سفید شهر.

گفتگو تبدیل به چیزی است که انسان به نام Rainie جنگل را برای یک زندگی.

"من یک پلیس" جنگل به او گفت.

اسمیت که در می سی سی پی و تنسی floored بود. آخرین بار او را دیده بودم یک افسر پلیس در ممفیس تازه از نیروی هوایی و پلیس برگزار شده بود یک تفنگ را در چهره خود را بر روی خانواده اش در ایوان جلو. جنگل, در ضمن, بود, اولین, سیاه, پلیس در برمرتون محبوب شکل که به عنوان یک کارآگاه عینک سیاه کلاه کابوی.

این شروع بسیاری از روابط معنی دار, Roosevelt, گفت:, شهر او هنوز هم خواستار "من پناهگاه امن است." اما او اذعان دارد وقتی که می آید به نژادپرستی بیشتر وجود دارد کار را به انجام.

"آن را در اینجامرد, اما آن را پوشش نور نسبت به برخی از دیگر مناطق اطراف آن" اسمیت گفت: در حال حاضر 68 که بازنشسته پس از یک زندگی حرفه ای طولانی به عنوان یک آتش نشان و یک مددکار اجتماعی. "من دوست دارم برمرتون عشق مردم در برمرتون. اما ما نیاز به ایجاد برخی از تغییرات."

خواننده مشتاق و تاریخچه چرم گاومیش که پدر و پدربزرگ راهپیمایی با دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور به حفر برمرتون خود تاریخچه زمانی که او در اینجا نقل مکان کرد به دوستان توصیه بیش از 35 سال پیش. او به سرعت متوجه شدم دوستان خود را استخدام و شهر را بیشتر پذیرش طبیعت بود که با توجه به خود جنبش حقوق مدنی به دنیا آمد و در طول جنگ جهانی دوم است.

جداگانه اما نابرابر

وجود دارد تنها در حدود 100 آمریکایی های آفریقایی تبار در برمرتون و حدود 7400 واحد آمریکایی های آفریقایی تبار در ایالت واشنگتن در سال 1940. چهار سال بعد وجود دارد حدود 10,000 تنهایی در برمرتون با 4,600 کار برای نیروی دریایی است.

این کار در Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی عظیم بازیکن در این کشور جنگ ماشین آلات آورده است که بسیاری از سیاه و سفید خانواده در اینجا. در حالی که دولت فدرال مجموعه ای برای ساخت از 6000 واحد مسکن در مکان های با نام مثل Westpark و Eastpark آن را به سرعت روشن شد تحت فشار از ساکنان محلی که آمریکایی های آفریقایی تبار زندگی می کنند در 80 هکتار "سینکلر ارتفاعات" یک پروژه جداگانه نزدیک به آنچه که در حال حاضر Pendergast پارک در غرب تپه.

"اگر رنگ پوست شما سفید بود شما تا به حال قابل انتخاب که به عنوان (سازمان مسکن) ملک شما می توانید زندگی می کنند" گفت: Kurt Wiest, خروجی, مدیر برمرتون سازمان مسکن. "اگر شما تا به حال سیاه و سفید و یا قهوه ای پوست, انتخاب تنها سینکلر پارک."

آن را جداگانه و برابر نیست.

"سینکلر پارک بود جدا از بقیه برمرتون تا به حال هیچ سرویس اتوبوس و به دور از مدارس و فروشگاه های مواد غذایی" Wiest گفت.

اما آن را تبدیل به اولین منطقه از Kitsap که در آن سیاه و فرهنگ رونق است. کوئینسی جونز افسانه ای تولید کننده و آیکون است که نام به به-می شود-ساخته مربع در مرکز شهر برمرتون کردن اولین کلید های پیانو وجود دارد. و دیگران کار می کرد تا همه چیز را بهتر در شهر آنها به تصویب رسید به عنوان صفحه اصلی خود.

مانند بسیاری از بچه واکر که "خاک فقیر" در یک مزرعه در مناطق روستایی ایلینوی آمد مانند بسیاری برای برمرتون به کار در یک اقدام بی سابقه تلاش های جنگی. اما آنچه واکر شد که سینکلر پارک اولین postmistress یافت اینجا نبود فقط تفکیک مسکن.

نیز وجود دارد مقدار زیادی از "سفید پوستان تنها" علائم در رستوران او گفت: جان هیوز در یک کتاب در مورد زندگی او منتشر شده در سال 2010. اتحادیه های کارگری نه ادغام. برخی از کارگران شروع به پریدن کرد از جمله واکر, شوهر, James که حمله تنها خنثی توسط یک افسر پلیس واکر محترم. یک آرایشگر یک بار گفت: واکر او می خواهم برش James' مو, اما تنها اگر او پس از 5 p. m. به طوری که او می تواند در قرعه کشی سایه. در برمرتون خورشید در این زمان نمی خواهد از چاپ یک عکس از یک آمریکایی آفریقایی تبار در آن صفحه "مگر اینکه او مرتکب برخی از جرم و جنایت وحشتناک" قبل از پیشرفته تر سردبیران و خبرنگاران آمد واکر گفت هیوز.

لیلیان شدیم محلی فصل NAACP و YWCA یک وزیر برای Puget Sound جامعه مدنی حقوق مدنی ائتلاف و بیش از یک دهه قبل از رزا پارکس خودداری از دادن صندلی خود به یک مرد سفید پوست در یک اتوبوس در آلاباما برگزار چندین "sit-ins" در برمرتون رستوران که متعصب صاحبان خدمت می کنند نیست ،

"شما یا با من یا علیه من" هیوز به نقل از واکر به عنوان علاقه گفت. "و اگر شما در برابر من, که بدان معنی است که ما در حال رفتن به یک مبارزه است."

به عنوان آفریقایی صداهایی مانند واکر رشد بلندتر از مقامات محلی و فدرال در پاسخ با پارانویا و نه درک. گزارش محرمانه ارائه شده به نیروی دریایی حیاط فرمانده نگران "کمونیست و رادیکال های کارگری" می تواند ریشه و پنهان جامعه است. در واقعیت, آن را به سادگی شوک که تعصب بود که سفت به عنوان هر چیزی واکر و دیگر آمریکایی های آفریقایی تبار تا به حال مواجه می شوند در دیگر مناطق کشور بود که در آن انتظار می رود.

بعد از یک NAACP جلسه یک روز واکر و در دو رنگ سفید و دوستان رفت و برای یک وعده غذایی در مثلث کافه فقط در خارج از نیروی دریایی محوطه دروازه واکر به یاد می آورد هیوز. یک پیشخدمت زن در زمان سفیده سفارشات و چپ بدون لیلیان را که به دنبال او و از او پرسید چرا. پیشخدمت و سپس سمت چپ کافه به نزدیک ترین باجه تلفن, تماس پلیس اعلام وجود بود که یک "مسابقه شورش."

به جای یک تظاهرات مسالمت آمیز خارج شد ملاقات کرد و سپس-رئیس پلیس هنر Morken با ایده نشسته نشست بین NAACP این Ebenezer A. M. E. کلیسا و کافه مالک. این "سفید پوستان تنها" نشانه رفت. آن را یک پیروزی کوچک.

تحقیقات زیادی در مورد سینکلر پارک انجام شد دایان رابینسون سابق برمرتون شهرستان Councilwoman که تاسیس یک انجمن تاریخی و احیا با جزئیات واضح و روشن از زندگی و زمان سینکلر پارک.

این کار تا امروز ادامه دارد

زمانی که جنگ بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار چپ — برخی از 22,000 نفر از کارگران. سینکلر پارک بسته شده است. اما واکر را ترک نکردند. یک عامل املاک و مستغلات سعی در هدایت آنها را به خرید یکی دیگر از خانه در حیاط نیروی دریایی شهرستان که در آن بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار خانواده زندگی می کردند — و در نتیجه عملا تفکیک زندگی می کردند. واکر بازگشت به صفحه اصلی در بخش دیگری از شهر آنها می خواستند برای دیدن با دوستان است. عامل فرض غلط آن را برای دوستان خود اما زمانی که او آن را آموخته بود واکر او با اکراه نشان داد ،

وجود دارد که در ادامه به سیاست گذاران و shakers در برمرتون آفریقایی آمریکایی جامعه است. Al Colvin یکی دیگر از واکر و عضو تاسکیگی نیروی هوایی — اولین سیاه خلبانان جنگنده آمریکایی — شد برمرتون سیاه عضو شورای شهر در 1980s. او و همسرش هازل در بر داشت کمک کرد NAACP در برمرتون آیا به عنوان مدل پیراهن Eagans و Loxie Eagans Sr — که نام جاودانه در سایه چه بود یک بار سینکلر پارک.

هر چند او در سال 2012 امروز وجود دارد یک پارک در Anderson یارو به نام لیلیان و شوهرش که مشرف به بندر واشنگتن باریک.

اخیرا لری رابرتسون یک اسقف که تاسیس امانوئل کلیسای حواری رهبری تلاش برای آوردن 7.2 میلیون دلار ماروین ویلیامز مرکز به زندگی در مرکز شهر. رابرتسون که چشم انداز این مرکز را به جای همه مردم در جامعه می تواند یاد بگیرند و از نو خلق درگذشت در ماه ژانویه است. کارن وارگاس, دیرین, مدافع و فعال شده یاد و زنده نگه داشتن بسیاری از برمرتون سیاه تاریخ را از طریق زندگی هنر میراث فرهنگی پروژه.

کار به عنوان واکر می گویند همچنان ادامه دارد. پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس به عنوان یک افسر سفید پوستی قرار دادن زانو در گردن او برای نزدیک به نه دقیقه تظاهرات در سراسر کشور و در Kitsap ادامه به شعله ور شدن قابل ملاحظه در تعداد. یک نسل جدید با کمک از مربیان مثل وارگاس گرفته تا علت به مبارزه نژادی و بی عدالتی است.

تریسی سیل جمهور از فصل های محلی از NAACP می بیند بسیاری از تشابه بین امروز تظاهرات در Kitsap و آنهایی که از نسل گذشته است. اما او می گوید: جوانان امروز پیشرو شارژ با انرژی خود را -- و فوری کنجکاوی با اشتها برای تغییر.

"کودکان در حال درخواست, 'هنگامی که آن را متوقف?'" او گفت:.

جنگ جهانی دوم مهاجرت همراه با نیروی دریایی ادامه داد: استقرار هواپیماهای حامل زیردریایی و دیگر ماموریت های نقشه کشی آمریکایی ها در اینجا از تمام گوشه و کنار این کشور کمک کرده است و حفظ یک جامعه سیاه و سفید در برمرتون -- در حدود شش درصد از جمعیت شهرستان را -- بی نظیر در هر نقطه دیگری در Kitsap. وجود دارد ممکن است Jim Crow قوانین postbellum جنوبی اینجا این جمعیت از سایر مناطق شبه جزیره هستند و در برخی از مکان ها تقریبا صفر است. در باین بریدج ایسلند و در ردموند مثلا تعداد حدود یک درصد است.

حتی در برمرتون, متعصب نگرش را می توان یافت. روزولت اسمیت ارسال شده است دوستان در تی شرت ها که می گویند "من نمی توانم نفس بکشم." او به برخی از به دو خواهر خوب طلا و جواهر در Manette که برجسته آنها نمایش داده می شود -- و جلب شکایت برای آن است.

"ما هنوز یک راه طولانی برای رفتن" اسمیت گفت.

خبرنگار جاش فارلی را می توان در رسید josh.farley@kitsapsun.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن