امپراطوری روم شرقی سوار 60s گاراژ-پاپ موج مستقیم به ابهام

از سال 2004 پلاستیک Crimewave (با نام مستعار استیو کراکوف) استفاده کرده است تاریخچه راز از شیکاگو موسیق

توسط ABESTANEWS در 27 تیر 1399
sh_byzantine_empire_web.jpg

از سال 2004 پلاستیک Crimewave (با نام مستعار استیو کراکوف) استفاده کرده است تاریخچه راز از شیکاگو موسیقی را روشن شایسته هنرمندان با شیکاگو روابط ایم که فراموش دستکمگرفتهشده یا هرگز متوجه در وهله اول.


امپراطوری روم شرقی ساخته شده گیتار پاپ با خوشمزه های صوتی هارمونی—سبک که شد بسیار محبوب در دهه 1960 به لطف امثال ساحل پسر نوین گراش و نمایی و چپ Banke—اما آنها هرگز آن را تا آنجا که انتشار یک آلبوم بسیار کمتر جذب مخاطبان آنها سزاوار.

گروه داستان آغاز می شود در ماه اوت سال 1965 در دانشگاه میشیگان در آن آربور. فقط چند روز بعد از مدرسه آغاز نوازنده بیس بروس کر و گیتاریست کریس گل رز بودند هماهنگ در خوابگاه خود را piano lounge. زمانی که رز استخدام هم اتاقی خود استیو Hearn—بومی Glencoe, ایلینوی, که می تواند آواز بخواند سرب و بازی ریتم گیتار—گروه سه هسته ترانه سرایان بودند همه مونتاژ. آنها اضافه شده درامر جری Daller از سراسر سالن بود که کیت خود را حمل می شود از خانه اش در دیترویت و کر کرده بود خانواده اش او را به خود آمپلی فایر از Waukesha, ویسکانسین. به عنوان Kerr گفت فن سایت گاراژ خماری در سال 2009 "این تماس پدر و مادر نمی خواهید برای دریافت سه روز به frosh سال به عنوان شما می توانید تصور کنید."

چهار نفر از آنها قرار داده شده یک آگهی برای یک نوازنده صفحه کلید و پیدا کردم Bauchman تام چینی-آمریکایی Farfisa بازیکن از Akron, Ohio. "او معلوم شد که بسیار خوب بازی راک و کلاسیک و جاز" کر گفت. رز موافقت: "او تا کنون بهترین نوازنده در گروه."

گل رز به نام گروه پنج دیگران آنها ساخته شده و کارت های کسب و کار تقلید (شما آن را حدس زده) 5 دلار اسکناس. آنها شروع به بازی frat احزاب مخلوط کردن بیتلز آهنگ و بازدید از روز خود را با تلاش های اولیه در آهنگ اصلی. کل گروه به شیکاگو نقل مکان کرد و در پایان سال تحصیلی در بهار سال 1966 به قصد صرف تابستان بازی در اطراف شهر—افزایش و Hearn خانواده زندگی می کردند در مشهد, پس از آن بود جهش بزرگ آن ممکن بوده است. Hearn دوست دختر پدر بود و باد می وزد شهر املاک و مستغلات سرمایه دار خیلی مهم جری Wexler (و نه بزرگ Atlantic Records اما برادر به معروف فیلمبردار Haskell Wexler) و او به پنج دلار دریافت استماع با Afton برچسب.

Afton منتشر شد دو اصلی پنج Bucks آهنگ ها, هر دو توسط Kerr, Hearn و رز در این گروه در اولین سال 1966 تک: گاراژ راک "بدون استفاده در تلاش" و تصنیف "در حال حاضر شما رفته" (misprinted به عنوان "در حال حاضر شما معدن"—بسیار متفاوت—ضریب اطمینان در اولین فشار از 45). این propulsive ریف در "بدون استفاده در تلاش" به یاد می آورد the Yardbirds' "برای عشق" (و یا شاید این که "من نمی تواند توضیح دهد") و تام نشان می دهد مهارت های خود را با یک قاتل ارگان, از خود راضی. برچسب را انتخاب کرد به فشار تصنیف به جای, اگر چه, و با وجود برخی از airplay در WLS تنها غرق شده.

خوشبختانه یک دوست از پنج دلار به نام هارلان گودمن کار برای آژانس ویلیام موریس و او فرود آمد و آنها را در مقدار زیادی از مشخصات بالا را نشان می دهد—از جمله دو گیگابایت برای باز کردن و پس از آن به عنوان پشتوانه برای گروه افسانه ای دل "فراری" شانون. در اواخر سال 1966 آنها خود را ثبت, دوم, واحد, این بار برای اتوبوس سوابق: "من شما را به راه رفتن به تنهایی" b/w "را" دو اصل نیز توسط Kerr, Hearn و رز (هر چند مرکز hub آنها را به نام "پنج Bucs").

این گروه همچنان به بازگشت به شیکاگو از آن آربور هر تابستان و تعطیلات آخر هفته و صعود آنها به طور پیوسته از طریق صفوف. به زودی پنج دلار باز شد نه فقط برای محبوب مردم محلی مانند سایه شوالیه کودک Huey و نگهداری از کودکان این مستعمره جدید شش و Buckinghams بلکه برای ملی باند در شیکاگو و در جاده ها—در میان آنها حیوانات, لاک پشت, آهن, پروانه و درب.

با نشان دادن درب در پاییز '67 زمانی که پادشاه مارمولک و شرکت بودند رزرو برای دانشگاه میشیگان بازگشت به خانه ، "موریسون رو هو کردن مرحله—او مست بود و جمعیت می خواستم به رقص" کر گفت گاراژ خماری. "دانش آموز مسئول در آمد گدایی به ما 'لطفا برگردید و آرام کردن این جمعیت است.' ما در زمان به مرحله و باز با دماهای' 'Ain t Too Proud to Beg و محل رفت و دیوانه است."

در اطراف این گروه منتشر نهایی خود را تنها به عنوان پنج دلار از طریق تا حدودی بزرگتر, برچسب, ایالات متحده آمریکا ، در حال حاضر سخت به پیدا کردن آن شامل jazzy هماهنگی خیس "نفس زمان است." در پاییز سال 1968 گروه مدیران امن آنها را یک "امتیوی" استماع لایحه Traut از مشهور شیکاگو راک برچسب Dunwich پرونده که دوست داشتم آنچه که او را دیدم -- او نمیفهمد پنج دلار می تواند نسخه خود را از شادی بخش آمار-ساخت کالیفرنیا گروه پاپ انجمن ("همراه می آید مریم" "گرامی"). انجمن نیز تا به حال یک عضو لری راموس (یک فیلیپینی آمریکایی متولد هاوایی) بنابراین تام ساخته شده این سوال انتخاب به اتخاذ یک هاوایی مرحله persona—هر چند خوشبختانه آن کوتاه بود.

Traut پیشنهاد تغییر نام و چون کر بود و سابقه عمده او آمد تا با "Byzantine Empire." که زمستان این گروه فارغ التحصیل شده بود از چهار مسیر studios که در آن آنها می خواهم خود را در اوایل مجرد به دولت از هنر 12-پیگیری تسهیلات در معروف جهانی ضبط در ساحل طلا. آنها دو جلسه برش سه آهنگ در هر برچسب در آورده اعضای ارکستر سمفونیک شیکاگو و یک درامر موسیقی جاز که پر Daller. آنها به ثبت دو اصل "هر زمان که من تنها هستم" و "در حیاط" را پوشش می دهد و مانند کارول پادشاه "ملکه برفی" و انجمن "شادی است."

متاسفانه Traut "فروخته شده" باند به بل سوابق تابعه امی که به شکست این مواد به سه تک آهنگ (همه منتشر شده در سال 1968) به جای ساختمان آن را به پایان برساند یک آلبوم. و به جای نظارت بر جلسات خود Traut به کار به دو تولید کنندگان که فاقد رویایی خود را لمس کنید. آنها shoehorned مواد به نور "آفتاب پاپ" صدا که گروه ابراز تنفر—آنها احساس آنها را انجام داده ام بهتر است با چیزی سخت تر و fuzzier.

هر سه تک آهنگ شکست مواجه و پس از آن از طریق چهار سال از کالج بدون صف تغییر باند به نام آن روز. آنها فارغ التحصیل شده یکی از آخرین فرفره در شیکاگو و تقسیم در تابستان سال 1969.

تام از نقل مکان به لس آنجلس در سال 1973 و فعال باقی مانده در موسیقی—اولین فرفره بزرگ بود بازی در بابی Gentry را به لاس وگاس نشان می دهد و در 80s او دوست جونی میچل. متاسفانه تام و رز که می خواهم همچنین ادامه داد: پخش موسیقی—درگذشت ظرف سه ماه از یکدیگر در اواخر سال 2013 است. کر در حال حاضر یک وکیل برای تکنولوژی شرکت اوراکل در کالیفرنیا و از سال 1973 او در حال و کردن, انفرادی حرفه ای به عنوان سست بروس کر. به تازگی او شده است ساخت یک مقدار زیادی از طنز آهنگ و او به نظر می رسد بیش از 100 بار در دکتر Demento نشان می دهد—این بهار او منتشر coronavirus با مضمون کلاه برداری از "12 روز از کریسمس." v


نسخه های رادیویی از تاریخچه راز از شیکاگو موسیقی پخش در خارج از حلقه در WGN رادیو 720 هستم شنبه ها در ساعت 6 صبح با میزبان مایک استفان. گذشته نشان می دهد آرشیو شده اینجا.


  • "بدون استفاده در تلاش" به نظر می رسد در پنج دلار' 1966 اولین تک.

  • 1967 تنها "نفس زمان" است که احتمالا بیشتر بلند پروازانه پنج دلار آهنگ.

  • گروه خروجی به عنوان امپراطوری بیزانس معمولا شاغل lusher ترتیبات خود را از پنج دلار مواد.

  • لایحه Traut از Dunwich پرونده گفت: امپراطوری بیزانس در نگاه به گذشته است که در سال 1968 تصنیف "هر زمان که من تنها هستم" می بوده است ،


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن