در خانه نوع متحرک

ما ممکن است قادر به رفتن به سینما برای آینده قابل پیش بینی اما این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم جریان و پش

توسط ABESTANEWS در 28 فروردین 1399

ما ممکن است قادر به رفتن به سینما برای آینده قابل پیش بینی اما این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم جریان و پشتیبانی برخی از نسخه های جدید. در حال حاضر بیشتر از همیشه احساس می کند مانند یک زمان مناسب برای شیرجه رفتن به برخی از تازه نوع فیلم—آنها منحصر به فرد قادر به حمل و نقل شما را به جهانی دیگر و ارائه بسیار مورد نیاز حواس پرتی, اما آنها همچنین می تواند اجازه می دهد شما را به فکر می کنم در مورد وضعیت فعلی جهان ما با یک دیدگاه تازه. از فرقه به موجودی ویژگی های این عرضه را به صورت یک محرک نوع متحرک شما می توانید میزبان از راحتی از خانه خود را.

ضربه Man Down کارگردان Bridget وحشی کول و دانیل Krudy (جریان در آمازون نخست تصویری)

دریا shanties و فساد فراوان در Bridget وحشی کول و دانیل Krudy چشمگیر اولین ویژگی است. پس از مرگ مادر خود دو خواهر (Sophie Lowe and Morgan Saylor) خود را به کشف یک سری از ترسناک اسرار—و تلاش برای سرپوش گذاشتن بر برخی از خود را در خود به ظاهر تصویر کامل از جدید انگلستان شهر ماهیگیری. آن را فوق العاده حیله گری رمز و راز جذاب بازیگران از کاراکتر ها که در نهایت کرک و تحت فشار نگه داشتن تا با ظاهر خود.

Bacurau کارگردان Kleber Mendonça Filho و Juliano Dornelles (در دسترس برای اجاره در KinoNow با نیمی از درآمد حاصل از بهره جعبه موسیقی تئاتر)

پر جنب و جوش در آن ارائه و ballsy در آن فرم Kleber Mendonça Filho و Juliano Dornelles را داوران جشنواره کن برنده جایزه ارائه می دهد یک مبتکر سبک خم پیچ و تاب و در دیرینه وحشت از استعمار. مردم از کوچک برزیل ایجاد کرد سوگواری آن مادر و رشد آنها خسته از فاسد خود رهبر است که در زندگی لوکس در حالی که آنها به سختی خراش است. اما زمانی که این شهر به طور ناگهانی هیچ جا یافت می شود در نقشه های کامپیوتر خال خال در هوا و مزدوران به بازی آمد آن را به سرعت نشان داد که دیگر نیروهای شیطانی در بازی. این یک پاره در برابر بی عدالتی ساختاری گفت: از طریق یک ترکیب رضایت بخش غربی و تخیلی را تحت تاثیر قرار.

دیگر بره کارگردان Małgorzata می شود (در دسترس برای اجاره در آمازون نخست تصویری و Google Play)

شده اند وجود دارد تعدادی از فیلم های که در فرقه ها در سال های اخیر—از چارلی می گوید به Once Upon a Time in Hollywood, در میان دیگران—و Małgorzata می شود را دیگر بره است و علاوه بر این ارزش است که بر اغلب نادیده گرفته موضوع: انتقام. یک زن جوان متولد در تمام ماده فرقه به رهبری یک مرد شناخته شده به عنوان "چوپان" آغاز می شود به سوال تنها چیزی که او تا کنون شناخته شده است. تلاش خود را برای استقلال است تأکید خشونت سند چشم انداز قابل توجه فیلمبرداری و فراموش نشدنی نمره که با شما خواهد ماند طولانی پس از اعتبار رول. دیگر بره نه ظریف تمثيل اما هرگز ادعا می شود. به جای آن یک ققنوس از خاکستر و هیچ گه.

دریای تب کارگردان Neasa Hardiman (در دسترس برای اجاره در آمازون نخست تصویری)

برای طرفداران هیولا دریا و همه گیر وحشت Neasa Hardiman را مستقل از ویژگی های است که مطمئن شوید که به یک pleaser جمعیت. در دریای تبیک درونگرا زیست شناس دریایی می پیوندد تنگ گره خدمه در اقیانوس اطلس برای تحقیق و اما برنامه تغییر زمانی که اعضای خدمه آلوده شدن پس از آمدن در سراسر یک خطرناک unidentifiable موجود است. فیلم غواصی به ریسک بالا مشکل حل که گیج از ابتدا تا انتها—از بازجویی به quarantining و تست—در حالی که منادی همه بیش از حد مربوطه پیام اخلاقی اهمیت فاصله خود برای خوب بیشتر.

کوسه ها کارگردان لوسیا گریبلدی (موجود در VOD مارس 14)

لوسیا گاریبالدی را ساندنس عزیزم سوزان در آمدن از سن تلنگر مجموعه ای در یک شهر beachside می شود که enraptured توسط شایعات از یک کوسه تهاجم. چهارده سال Rosina زندگی می کند زندگی خود خسته شده اید و را رد کرد و حتی زمانی که او به او می گوید که پدر او ممکن است را دیده اند پشتی باله در آب است. مطمئن نیستید که آیا یا نه آن را یک محصول از تخیل Rosina خالی از سکنه است توسط کوسه تخمگذار زمینه را برای پیچیده حس خود و تمایلات جنسی. کوسه ruminates بر تمایل از طریق بعید زن زل زل نگاه کردن: یکی از درنده در مقابل طعمه. v



is.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب