آمریکا نویسندگان موزه ایجاد یک تجربه دیجیتال در طول COVID-19

هنگامی که شما برای اولین بار راه رفتن به نویسندگان آمریکایی موزه شما راه رفتن را به یک جدول زمانی از نویسندگا

توسط ABESTANEWS در 10 تیر 1399

هنگامی که شما برای اولین بار راه رفتن به نویسندگان آمریکایی موزه شما راه رفتن را به یک جدول زمانی از نویسندگان آمریکایی است که دهانه بیش از 400 سال است. شما را که در راهرو طولانی برای رسیدن به یک فضای باز اغلب استفاده می شود برای گفتگو با نویسندگان debuting در کتاب های جدید. در طول هر یک فضا وجود دارد چیزی برای یادگیری—با نقل قول های زیادی از نویسندگان بزرگ مانند Octavia ساقی پوشش دیوار.

اما از ماه مارس راه رفتن را از طریق آن اتاق نبوده است یک گزینه است. موزه مانند دیگران در سراسر ایالات متحده بسته درهای خود را به عنوان COVID-19 اتحادش را تغییر روابط ما با فضاهای فیزیکی است. موزه اما سریع به تغییر با آن اجرای نسخه های جدید از نمایشگاه مجازی و اضافه کردن حوادث است.

"ما امیدوار به رسیدن به یک نقطه که در آن ما می توانستیم بیشتر از محتوای آنلاین می گوید:" کری کرانستون آمریکا نویسندگان موزه جمهور "هنگامی که آن را تبدیل به آشکار است که ما نیاز به رفتن به تعطیل. آنچه که من می خواستم که قادر به انجام بود به هدایت کارکنان ما انرژی به پروژه های که نگه داشتن مردم اشغال شده است."

موزه "من امریکا: مهاجر و پناهنده نویسندگان امروز" نمایشگاه که به بررسی تاثیر مدرن مهاجر و پناهنده نوشتن ایجاد شد و در سال 2019 به یک فرد تجربه های تعاملی. از آنجا که چگونه از آن بود که طراحی شد برای اولین بار در این نمایشگاه که کارکنان موزه تبدیل به آنلاین.

"وجود دارد بسیار محتوای غنی وجود دارد و تصویری و دیگر مواد را به نشستن و دامنه یک راه برای قرار دادن آن را به صورت آنلاین به برنامه درسی قطعات ما تا به حال برای مدارس و آنها را برای دانلود در دسترس است و فقط آن را به عنوان تعاملی و جذاب که ممکن است در روح این نمایشگاه است که ما می خواهم در کنار هم قرار" کرانستون می گوید.

این نمایشگاه شامل بیش از 30 نویسندگان مختلف از پیشینه مهاجرت. قبلا ثبت مطالب نویسندگان در مورد تجارب خود صحبت و پاسخ به سوالات در مورد هویت مانند "آیا شما همیشه احساس مانند یک خارجی?"

Misa Sugiura یکی از آن نویسندگان برجسته مصاحبه برای نمایشگاه. او متولد و بزرگ شده در نزدیکی شیکاگو به پدر و مادر از ژاپن و نویسنده دو کتاب: آن را مانند آن را Secret و این زمان متفاوت خواهد بود.

"من واقعا عاشق این پرسش—که من هیجان زده در مورد کل پروژه" Sugiura می گوید: "این تمرکز بر آنچه در آن به معنی یک نویسنده آمریکایی."

Sugiura می گوید: در این نمایشگاه را خنثی مفاهیم قبلی در مورد که صدای رسیدن به توان شناسایی و به عنوان دیده می شود ،

"بنابراین بسیاری از این مسائل آمده اند به مقدم در راه است که آنها را قبل از" Sugiura می گوید. "در حال حاضر است زمان زیادی را به استفاده از جریان اصلی امریکا افزایش آگاهی که ما که شامل و که ما افتخار است که ما اعتقاد به ارزشمند در جامعه ما و چه کسی سزاوار یک صدا."

در ماه ژوئن موزه نورد دوم تجربه مجازی برای یکی دیگر از نمایشگاه "فردریک داگلاس: همزن." در علاوه بر این به تبدیل محتوای اصلی نمایشگاه در آن فرم آنلاین یک نسل از داگلاس می پیوندد نویسندگان و محققان و فعالان در خواندن خود را در سال 1845 خاطرات روایت از زندگی فردریک داگلاس آمریکایی برده.

موزه و رسیدن به پوشش ملی است—آن را باز کرد در سال 2017 است و اولین موزه در نوع خود در کشور است.

موزه تقویم رویداد ممکن است باقی مانده رزرو شده اما تمرکز ملی در طول COVID-19 به ارمغان می آورد چالش های اضافی: ناشناخته ایمنی سفر و لغو تورهای کتاب. اگر چه مجازی کتاب بحث می دهد فرصت برای معرفی آثار جدید آن است که هنوز یک تجربه بسیار متفاوت برای مخاطبان و فروش کتاب.

"هنگامی که شما را در 100 مردم و کسی در فضای خود را نویسنده می آید و [کنندگان] دریافت کتاب خود را امضا و پس از آن وجود دارد که تعامل با نویسنده که بسیار شخصی و صمیمی" کرانستون می گوید. "و این چیزی است که ما قادر به ارائه در حال حاضر."

برای شخص نویسنده بحث موزه با شرکای محلی کتابفروشی علمیه Co-op برای فروش کتاب است. در حال حاضر آن را دشوار برای پیگیری نتیجه فروش اما کرانستون را تشویق می کند تا دوستداران کتاب هنوز هم به حمایت از آن دسته از نویسندگان و فروشگاه ها.

"هنگامی که [خوانندگان خرید کتاب] از یک کتابفروشی محلی آنها در حال حمایت از یک موسسه است که معمولا تلاش بسیار سخت برای اتصال به جامعه خود و نیز ممکن است ارائه مرجع تخصصی و فرصت برای نویسندگان است که نمی توانید آنها را در مقیاس ملی" کرانستون می گوید.

و برای کمک به موزه کرانستون می گوید در نظر خرید عضویت.

"ما نیاز به آن را; ما قطعا آمار گرفته از درآمد" کرانستون می گوید. "از آنجا که از COVID ما ندارد ما عادی سالانه بهار جمع آوری کمک. آن را دشوار است در همه."

آمریکا نویسندگان موزه بازگشایی در این هفته برای تعداد محدودی از بازدید کنندگان با اصلاح احتیاطی—به اعضاء در تاریخ 1 ژوئیه و پس از آن به عموم مردم در جولای 3—اما همچنان به گسترش خود را آنلاین و تعاملی برنامه نویسی شامل منابع است که مدارس می توانند با استفاده از سال تحصیلی آینده از جمله سفرهای مجازی و تورهای. آن را نیز تبدیل آن به "صدای آمریکا" جدول زمانی نمایشگاه به یک قالب آنلاین برای سقوط.

"ما در حال ساخت این سیستم عامل در حال حاضر از آنجا که ما می دانیم که حتی اگر مدارس باز هستند و هیچ مدرسه در حال رفتن به قرار دادن بچه ها در اتوبوس و آنها را به یک موزه وجود دارد تا یک واکسن" کرانستون می گوید. "بنابراین این می تواند یک مسافت های طولانی از طریق به سال آینده." v

این داستان تولید شده در همکاری با مرکز پولیتزر. برای داستان های بیشتر در مورد اثر COVID-19 در موزه ها لطفا دشت خارجه موزه ها در پروژه PrairieStateMuseumsProject.org.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن