"با تشکر از U توقف': خاورمیانه هنرمندان می گویند 'بعدی' به کلیشه

"قرار دادن یکجور دوربین عکاسی خمیر حموس و به آرامی گام به دور از فرهنگ است." این دستور استقبال ما را به اشاره

توسط ABESTANEWS در 24 اردیبهشت 1399

"قرار دادن یکجور دوربین عکاسی خمیر حموس و به آرامی گام به دور از فرهنگ است."

این دستور استقبال ما را به اشاره و تند و تلخ جامعه-تولید موزیک ویدیو (استفاده از محصولات) است که "شکرا Bas," یک تقلید مسخره امیز از Ariana Grande's فروپاشی سرود "Thank U بعدی." در این پنج دقیقه شاهکار پیدا کنیم بسیار است که شور و شیرین, فقط مانند فوق حموس غذای سبک.

موزیک ویدئو کاهش یافته است بر روی چهار شنبه, آوریل 29 بعد از انتظار زیاد. کارگردان و خالق Arti Ishak مونتاژ شدید تیم از همکاران برای ایجاد فرصت "برای هنرمندان به رشد سعی کنید چیزهایی که آنها شده اند فرصت داده و اثبات آنها درخشان و قادر به فشار دادن سوزن رو به جلو است."

این سوزن ها نسبت به گسترش محدوده خاورمیانه و شمال آفریقا نمایندگی در رسانه ها. همه بیش از حد اغلب نقش برای جامعه ما از قهوه ای هنرمندان شامل کاریکاتور نژادپرستانه و با عجله نوشته شده کلیشه های فرهنگی. با این هنری تلاش Ishak و تیم را تا یک مشکل میراث و حمایت از اصالت و فضا-ساخت طریق Ariana Grande خود مشکل لنز.

به عنوان یک مشتاق فرهنگی appropriator خودش آریانا گراند زیبایی ثابت یک راه موثر به مسائل از ارائه اطلاعات نادرست و erasure که منا هنرمندان نبرد با در مورد هر پروژه آنها بر روی ثبت نام در. Ishak, یادداشت ها "آریانا گرانده یکی از زنان سفید پوست معروف ترین برای تصاحب سیاه و Latinx فرهنگ برای سود و این فقط احساس راست به سرقت چیزی را در حالی که ساخت یک نقد در مورد brownface. منظور من, من نفرت پیام اصلی اما شما باید اعتراف که آهنگ bop."

با گراند اصلی موسیقی فیلم برای "Thank U بعدی" او له شده و تا چهار اصلی فیلم از جمله Mean Girls, Bring It On, 13 Going on 30و از نظر قانونی ورزش. آنچه که این فیلم را در رایج عبارتند از بازپس افسونگر قدرت همبستگی بین دوستان و آمدن از سن روایات. هنگامی که به دنبال در "شکرا بس" (که آزادانه ترجمه از عربی به "با تشکر از شما" و یا "با تشکر از شما اما" با توجه به متن) روشن است مشابه احساسات برانگیخته وقتی برای اعمال منا چشم انداز رسانه های بزرگ است.

"فیلم [گراند] شبیه سازی [. . . ] نیز معروف coming-of-age کمدی رومانتیک است که مردم از رنگ بودند از مطالعه حذف شدند و یا استفاده به عنوان غرفه در" Ishak یادداشت ها. در یک معنا "شکرا بس" است که وسیله ای برای خاورمیانه هنرمندان به قدرت خود را به عنوان آنها سقوط در عشق با صنایع یا امتناع یا unequipped به استخدام خود تمام كنيد.

مانند فراوان تخم مرغ عید پاک در حال حاضر در گرانده "Thank U بعدی" "شکرا Bas" شامل خود گنجینه آنهایی که قوی تر هستند وقف با عمیق فرهنگی معنی.

موزیک ویدئو باز می شود انعکاس اعترافی سبک یافت می شود در معنی دخترانکه در آن شخصیت های داغ goss و شایعات در اطراف رجینا جورج. در "شکرا بس" این لحظات باز فریاد منا سیاستمداران و فعالان ایم که رد brownface یا پا تا به عنوان فعالان.

"من تو را دیدم رشیدا Tlaib اجرای عمومی پس از من است." (Sidenote که نماینده ایالات متحده "دوست"،)

"من شنیده ام Rami Malek حاضر به بازی بازی های یک تروریست پس من حاضر به بازی یک تروریست است."

خطوط مانند اینها دلگرم کننده نمونه هایی است که به ظاهر کوچک اقدامات مجموعه بزرگ سوابق. در مصاحبه با cowriters Ishak, گلوریا Imseih Petrelliو مارتین زیباری, آنها به خاطر تولد این مفهوم در ماه نوامبر گذشته و luckiness از قبل از COVID-19 قرار دادن در ماه فوریه است.

با توجه به Ishak, "'شکرا Bas' بود که وقوع تصادفی. آن را به یک نقطه اوج یک سری از وقایع است که ما خاورمیانه, تئاتر, جامعه, محبت به عنوان #TeamHabibi برنامه ریزی برای شروع سال 2020 است." از خواندن از عمر عباس سالم's بازی جدید Mosque4Mosque (که تغییر مکانهای سه بار آن را به عنوان کف فروش) به یک MENASA میانه فروم در Steppenwolf گاراژ این جامعه شده است سازماندهی به عنوان Ishak یادداشت برای "حل مشکل و پرورش راه حل ها با هدف دست یابی به دقیق تر و متنوع نمایندگی."

زمانی که bop ضربات سالم مظهر Regina lounging پرخرج و پوشیدن مروارید در یک اتاق خواب عمیق pinks, و قرمز می شود. او همراه با pup Moudi, نشان دادن مقدار همبستگی به عنوان سالم منعکس طریق یاد رایت کتاب است. او لب همگام سازی:

"فکر کردم من می خواهم در فیلم, اما آن را یک بازی است. من امیدوار است تا با تئاتر و در حال حاضر من آن را تماشا کنید و بخندید. حتی سعی به انجام این کار تلویزیون. میهن رو لغو شد."

Ishak با اشاره به این که این صحنه شامل یک ادای احترام به عربستان هنرمندان خیابانیکه استخدام شدند به گرافیتی "عبارات خاص بر روی دیوار به اضافه کردن اصالت اما در واقع برچسب گذاشته شده توسط مجموعه ای از نشان می دهد, سری آخر با نقاشی های دیواری در عربی که به عنوان خوانده شده 'میهن نژادپرست است.'"

ضربان بعد Salem, struts در یک کت خز کردن یک دبیرستان راهرو flanked توسط Petrelli و بازیگر سحر Dika. او موانع keffiyeh از یک دانش آموز و پرتاب آن به Petrelli که از فلسطینی میراث. این شال است که معمولا فرسوده به عنوان یک عمل مقاومت و سالم عمل کوچک از احیای مخالف آن تخصیص بودجه به عنوان یک cutely طرح دار و لوازم جانبی. قطعه نژادپرستانه هالیوود تصاویر در مورد خاورمیانه و شمال آفریقا مردم و فرهنگ هستند قالبگیری در سراسر.

در یک مصاحبه Petrelli می گوید: "همکاری در نوشتن این شعر یک رویا. همه صحنه ها از ما نیست بنابراین تصور قهوه ای و مخلوط آینده هستند واقعا خاص برای من است. ما نیست فقط مرحله بندی یک جدول به عنوان خوانده شده با یک اتاق از جامعه ما—ما تجلی آن است. ما نه تنها انجام dabke با دوستان ما—ما دعوت از جوامع ما و متحدان دست به دست هم داده و یادگیری از یکدیگر است."

به طور مشابه, این موزیک ویدیو ایجاد فرصت برای هنرمندان جوان به آزمایش با نقش های جدید در تولید. زیباری آورده بود به عنوان یک cowriter یافت اما شادی بیشتر در دستیار کارگردانی است. (لاول توماس دوم به عنوان تصویربردار و تدوینگر.) "من تا به حال هیچ تجربه به عنوان دستیار کارگردان قبل از اینکه اجازه دهید به تنهایی برای یک موزیک ویدئو. گام به گام ما که یک ریتم از آنچه که ما احساس درست بود و دعوت دقیقا حق مردم که کمک کرد که این رویا به یک واقعیت است."

البته این کار از عشق درگیر یک تن از نیروی کار. استفاده از تولیدات یک شرکت مستقر در نیویورک با کوچک و بازوی توانا در شیکاگو است. Ishak تا به حال تجربه قبلی با آنها را در بر داشت و استفاده از تولیدات ستارگان همکاران در ایجاد فضا برای مردم رنگ. به اندازه کافی جالب توجه برخی از انتقادات ساخته شده در "شکرا Bas" خود را پرورش داده سر در این بخشی از این روند است. موزیک ویدئو شامل صحنه در مصاحبه با حسابرسان همه که عمدتا سفید-عبور از مردان است. با استفاده از محصولات نیز اکثریت سفید, شرکت, آنها سوال مطرح شده اگر آنها راست تیم برای این پروژه است. Ishak یادداشت "این یک فرصت بود برای [استفاده از تولیدات] به بررسی خود ساختار و نحوه حرکت رو به جلو مطمئن شوید سمت راست صدا سازی." این موزیک ویدیو نه تنها به نام برای بیشتر نزدیک در روند اما تجلی آن را در ساخت این پروژه است.

بیش از حد اغلب, خاورمیانه, نمایندگی پاک است از گفتگو محور عدالت و دید. اما با "شکرا Bas," منا هنرمندان خواستار نه تنها به بخشی از گفتمان بلکه به عنوان رهبران به طور فعال کار بهتر در این زمینه است.

"زبان من شده است برگزار می شود تا شما آن را به نام تنوع است." خاورمیانه هنرمندان نخواهد بود نشسته در حاشیه. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب