آموزش در coronavirus: مثل خود دانش آموزان جنگل های کاج معلمان پیدا کردن راه هایی برای انطباق با

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 11:08 AM EDT May 29, 2020روز گذشته ایمیل از یکی از جبر معلم Jamiliya

توسط ABESTANEWS در 10 اردیبهشت 1399

روز گذشته ایمیل از یکی از جبر معلم Jamiliya مک براید را از دانش آموزان دریافت کرده بود در 1:15 صبح به صبح روز سه شنبه.

جنگل های کاج دانش آموز بالا مورد نیاز کمک برای مشق شب. مک براید به سرعت موظف.

پس از همه, او یک معلم اختصاص داده شده. اینها نیاز دارد. در حال حاضر بیشتر از همیشه.

"زمانی که من بچه های خود در خانه را به رختخواب رفته و من هنوز ایمیل دانش آموزان من و آنها در پاسخ گفت:" مک براید در سال ششم به عنوان بخشی از جنگل های کاج بالا ارومیه. "من درک می کنم با بسیاری از دانش آموزان من در این زمان (اواخر شب) آنها هستند تا خود را انجام می دهند classwork.

"و ما فقط باید برای آنها موجود است. به دلیل این است که تنظیم آنها را به عنوان به خوبی."

مک براید نیز می داند که بسیاری از دانش آموزان خود را در حال نگهداری از کودکان خود را خواهر و برادر جوان در حالی که پدر و مادر کار در طول روز. برخی از دانش آموزان نیز کار شغل خود را برای کمک به درآمد بیشتر به خانه خود را.

در دنیای آموزش مجازی و توقیف کلاس درس همه با توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس معلمان و دانش آموزان خود را بیشتر به چالش کشیده بیشتر نیاز به انطباق و کنار آمدن با عوارض جانبی وضعیت.

کمتر از یک ماه باقی مانده است در این سال تحصیلی برای دانش آموزان سراسر Pensacola مدارس منطقه. نهایی بعد از کلاس در سراسر آخر هفته روز یادبود را علامت گذاری یک مدرسه تا پایان سال در راه بر خلاف هر در تاریخ است.

نه فقط در پنساکولا. اما در همه جا.

"راه من سعی کردم به همه نگاه این است که نمی توانم تغییر آنچه که اتفاق می افتد در حال حاضر در جهان" گفت: Maryjane گاردنر در دومین سال کامل آموزش زبان انگلیسی و کلاس های روزنامه نگاری در جنگل های کاج. "واقعا همه من می توانید انجام دهید این است که تمرکز بر روی دانش آموزان و تمرکز خود را به خوبی بودن.

"و من مطمئن شوید که من در صحبت کردن با دانش آموزان من یک بار در هفته. اگر من نه شنیدن از آنها را من مطمئن شوید که من صحبت کردن در تلفن به پدر و مادر خود را یک بار در هفته. من فقط می خواهم به مطمئن شوید که همه چیز خوب است."

از مارس 13, جمعه 13th برای همیشه به یاد معلمان و دانش آموزان در جنگل های کاج و دیگر Pensacola مدارس منطقه در همان برنامه تقویم نشده است و با هم در محوطه مدرسه با توجه به کوروناویروس.

"این سخت بود" مک براید گفت. "که جمعه ما نمی دانیم برای آماده شدن برای این. هنگامی که ما دیدم بچه های ما, ما فقط می دانستند و یا فکر ما می دانستیم که ما خواهد آنها را ببینید در یک هفته دیگر."

رخصتی بهار دنبال کرد. سپس یکی دیگر از هفته مدرسه برای خاموش کردن اجازه داده است که معلمان برای جمع آوری مواد از خود خالی کلاس های درس به آماده شدن برای آموزش آنلاین پس از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis صادر ایالت اقامت در خانه سفارش در تاریخ 1 آوریل.

از آن زمان به بعد مک براید تدریس جبر 1A و 1B به او 72 دانش آموزان عمدتا نهم و کلاس 10 دانش آموزان در آموزش مجازی ظرفیت. او با استفاده از مایکروسافت پاورپوینت برای درس و سوال می رود و سپس به برنامه ای برای ضبط صدا. دانش آموزان خود را می توانید یک بار 90 دقیقه جلسه کلاس درس در هر زمان.

اتصال آنها با گوگل درس و Google Hangouts. این دانشجویان صادر شده است Google Chromebooks. جنگل های کاج عضو هیات اریک هادسون استفاده کرده است هر جمعه به مطمئن شوید که همه دانش آموزان موفق به دریافت لپ تاپ و شارژر و یا کمک کرد اگر یکی malfunctioned.

از این همه خوب بوده است. اما مک براید و گاردنر تصدیق آن همان نیست که آموزش در داخل یک مدرسه و محیط کلاس درس.

"این مشکل برای همه بچه های من که من می دانم که به من نیاز بعدی به آنها" مک براید گفت. "من دانش آموزانی که می خواهید برای دریافت بر روی یک کامپیوتر و انجام آن خود را بدون مشکل به دلیل آنها می توانند همان چیزی که در کلاس درس. آنها قادر به دریافت همه چیز حق دور.

"اما آن دسته از دانش آموزانی که به میز من و نیاز من برای آمدن به آنها ایستادن در کنار آنها و بگو هی من انجام این کار درست است ؟ من گرفتن این؟' این چیزی است که من در تلاش هستم با حال از آنجا که من می دانم که وجود دارد بچه ها در خانه است که شما نیاز به وجود داشته باشد. این همان نیست که در کامپیوتر با آنها.

"ما کودکان و نوجوانان که نیاز به راهنمایی های اضافی و آنها در حال رفتن به دریافت تنها با یک کامپیوتر است."

اما آن است که تنها راه برای در حال حاضر -- و به احتمال زیاد از طریق مدرسه تابستانی-که معلمان می توانند آموزش. این که آیا آن است که در جنگل های کاج و یا هر کلاس درس در سراسر امریکا معلمان و دانش آموزان هستند که نیاز به رسیدگی یادگیری در یک راه متفاوت است.

"در کلاس درس من را وادار به دیدن دانش آموزان من هر روز" گاردنر گفت. "من می تواند چهره خود را ببینید, من می تواند خواندن زبان بدن خود را. من می توانید ببینید چه چیزی در جریان است. و در حال حاضر من می توانم.

"اما من خدا را شکر من این فن آوری که در آن من می توانید ببینید, دانش آموزان من, و آنها هنوز هم می توانید ببینید من است."

یکی از سخت ترین بخش از این همه ؟ دانش آموزان باید پرسید که آیا آنها می توانند یک روز خود را در مدرسه به خداحافظی. خداحافظی به همکلاسی ها و معلمان برای تابستان.

اما این نمی تواند اتفاق می افتد.

"آنها آماده هستند تا دوباره در سال آینده, اما آنها می ترسند به" مک براید گفت. "چه مدت طول خواهد آن را به عقب بر گردیم به جایی که آنها بودند? امن دوباره ؟ در حال حاضر آنها می دانند که خود را تنها پناهگاه امن در خانه است."

این دو معلم اعتباری جنگل های کاج اصلی لورا Touchtone برای کمک به آنها را از طریق تمام چالش های لجستیکی و مشکلات عاطفی.

"من او را دوست دارم" مک براید گفت. "ما هفتگی جلسات دانشکده در حال حاضر تقریبا. او شده است در بالای همه چیز. او به سازماندهی همه چیز برای ما است.

"من احساس می کنم حتی قبل از آوریل 1 هنگامی که ما می دانستم که چه اتفاقی می افتد, او آماده شد به ما. من احساس می کنم ما برکت به او داشته باشند. او همیشه انتظار بهترین ها را از ما و هنگامی که شما به کسی که شما به طور طبیعی می خواهید به کار سخت را به مطمئن شوید که شما در حال انجام بهترین خود را در هر روز است."

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب