نگاهی به TARDIS به دیدن بن برابر پنج در (فانتزی) فرفره پوستر این هفته

برای بزرگنمایی کلیک کنید این هفته پوستر وجود ندارد 21 سال پیش اما این کنسرت آن را تبلیغ اتفاق افتاد. لوگان

توسط ABESTANEWS در 7 خرداد 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید gigposter_1_benff_sm2.jpg

این هفته پوستر وجود ندارد 21 سال پیش اما این کنسرت آن را تبلیغ اتفاق افتاد. لوگان مربع هنرمند اسکات بیکر الهام گرفته شده بود این ستون های اخیر, فانتزی, فرفره پوستر به نگاه را از طریق مجموعه خود را از بلیط های اینترنتی و نگاهی به سفر کردن خط حافظه.

بیکر در بر داشت بلیط خود را از محوری نشان می دهد از سالهای نوجوانی خود: بن برابر پنج در ریویرا در سال 1999. بیکر مبتنی بر طراحی پوستر در پوشش باند آلبوم غیر مجاز زندگینامه Reinhold Messner, که باعث شد که تور. "خدای من, زمان پرواز!" بیکر می گوید. "من هنوز هم این تی شرت از این را نشان می دهد."

COURTESY SCOTT BAKER

  • حسن نیت ارائه میدهد اسکات بیکر

بیکر پوستر هشتمین فانتزی, فرفره, پوستر از خواننده برجسته است در این فضا در طول همه گیر—آن را در واقع نهم, پست, اما که در سال 1937 WPA پوستر در مارس برای یک کنسرت نه یک تصور یک. این است که ما برای اولین بار داستانی پوستر برای یک کنسرت—و ما خوش آمدید ، ما همچنان به قبول ارسالی.

برای شرکت لطفا e-mail scollojulin@chicagoreader.com خود را با نام و اطلاعات تماس و اصلی خود را طراحی و یا نقاشی (شما می توانید ضمیمه یک فایل JPG و یا فایل PNG یا ارائه لینک دانلود). ما نمی خواهد بود قادر به انتشار همه چیز را از ما دریافت خواهید کرد اما ما از ویژگی های به عنوان بسیاری که ممکن است در حالی که این بحران همچنان ادامه دارد. تسلیم شما همچنین می تواند شامل یک غیر انتفاعی جمع آوری کمک و یا اقدام کمپین است که شما می خواهم را به توجه خوانندگان ما.

نه هر کس می تواند یک فانتزی, فرفره, پوستر, البته, اما آن را ساده و رایگان برای اقدام از طریق وب سایت ملی مستقل برگزاری انجمن—اینجا را کلیک کنید برای گفتن نمایندگان خود را برای نجات ما وطنی موسیقی اکوسیستم. و هر کسی با چند دلار به فراغت می تواند حمایت از کار کارکنان در شیکاگو سالن—در اینجا ما لیست جمع آوری اعانه. در نهایت فراموش نکنید که رکورد فروشگاه! این خواننده منتشر کرده است یک لیست از فروشگاه های محلی است که به شما اجازه فروشگاه از راه دور.


هنرمند: اسکات بیکر
فانتزی GIG: بن برابر پنج و جود در ریویرا تئاتر در جمعه 18 ژوئن 1999
اطلاعات هنرمند: instagram.com/wiselike_studios
NPO بدانید: اسکات می خواهم به شما کمک کند شیکاگو امید شربت خانه مواد غذایی بخشی از لوگان مربع Armitage کلیسای باپتیست.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن