Suquamish قبیله را تهدید پادشاه شهرستان با طرح دعوی در دادگاه بیش از فاضلاب نشت

ناتان Pilling Kitsap Sunانتشار: 10:25 AM EDT Jul 24, 2020این Suquamish قبیله تهدید به شکایت King County برای ا

توسط ABESTANEWS در 3 مرداد 1399

این Suquamish قبیله تهدید به شکایت King County برای انتشار درمان نشده و یا به طور نادرست درمان فاضلاب به Puget صدا بیش از پنج سال گذشته است.

قبیله گفت: آن را داده بود و پادشاه شهرستان مقامات نامه اطلاع آنها از قصد خود را برای فایل طرح دعوی در دادگاه برای نقض از آب تمیز عمل می کنند و خود را ملی آلاينده تخلیه حذف سیستم (NPDES) اجازه قدمت آن به 2015. پس از 60 روز متوجه دوره قبیله می تواند حرکت به جلو با طرح دعوی در دادگاه.

قبیله گفت: King County مسئول تخلیه "صدها هزار نفر" از گالن درمان نشده و یا به طور نادرست درمان فاضلاب از آن West Point, تصفیه به Puget Sound در سال 2018 و 2019 با استناد به سوابق عمومی است. آن را نیز متهم به شهرستان "تعدادی" از اجازه NPDES نقض برای تخلیه پساب فاضلاب به Puget صدا بین 2015 و 2020.

قبیله گفت: King County مسئول حداقل 11 قابل توجهی غیر قانونی تخلیه فاضلاب درمان نشده از غرب نقطه گیاه با هر اعم از 50,000 گالن به 2.1 میلیون گالن. قبیله نیز گفت: شهرستان نقض کرده pH و کلر تخلیه محدودیت در وست پوینت امکانات و مکان های دیگر.

"آب Puget صدا و کل Salish دریا قبیله ارزشمند ترین منابع" Suquamish قبیله ای رئیس لئونارد Forsman گفت: در آزادی مطبوعات. "ما موظف به حفاظت از این آب نه تنها برای خودمان بلکه برای همه کسانی که تکیه بر آنها برای سالم غذاهای دریایی, تفریح و شیوه های فرهنگی.

"ما اذعان دارند که پادشاه شهرستان سرمایه گذاری کرده و سرمایه گذاری بیشتر در جهت بهبود سيستم تصفيه فاضلاب اما Suquamish قبیله و اعضای آن در حال نا امید مداوم فاضلاب منتشر شده و پادشاه شهرستان دیگر آلودگی نقض حقوق بشر در Puget صدا که در ادامه به آسیب های دریایی آب با کیفیت و قبیله توانایی ورزش محفوظ پیمان حقوق و درگیر در فعالیت های فرهنگی است. ما در حال اجرا خارج از زمان و نیاز سريعتر عمل است. ما مشتاقانه منتظر به بحث و گفتگو با پادشاه شهرستان از طریق ما دیرینه دولت-به-دولت ارتباط در طی این 60 روز متوجه دوره است."

در بیانیه سخنگوی King شهرستان تصفيه فاضلاب بخش گفت: این سازمان سهام قبیله "یکصدمین تعهد به حفاظت از کیفیت آب Puget صدا و منطقه ای ما آب" و گفت: آنها نگاه به جلو به ملاقات با قبیله به بحث در مورد نگرانی های خود را.

"زمانی که هر رویداد باعث می شود کیفیت آب نقض آن است که مجدانه گزارش به وزارت امور خارجه از محیط زیست است که مسئول مدیریت و اجرای NPDES مجوز" پادشاه شهرستان ماری Fiore گفت. "پادشاه شهرستان ساخته شده است پیشرفت های عمده به فاضلاب امکانات درمان و عملیات بیش از چند سال گذشته است و سرمایه گذاری های اضافی 9 میلیارد دلار در این دهه به تنهایی در آب تمیز و سالم زیستگاه. ارادت ما به بهبود مستمر وادار ما را به همیشه بهتر است برای ماهی حیات وحش و همه کسانی که در این منطقه خانه."

در بزرگترین نشت در حافظه اخیر غرب نقطه گیاه فرستاده بین 150 میلیون و 200 میلیون گالن ترکیبی از فاضالب های سطحی و فاضلاب از این گیاه به Puget Sound در مارس 2017, این, Kitsap Sun گزارش داد در آن زمان است.

"این طرح دعوی در دادگاه است و نه فقط در مورد این که چگونه این خطرناک نشت تحت تاثیر قرار Suquamish قبیله" Forsman گفت. "کل Puget Sound جامعه سزاوار آب تمیز. صدف نهنگ قاتل و تمام دریای زندگی تکیه بر آب تمیز و همه فرزندان ما و فرزندان فرزندان – سزاوار آب تمیز می کند."

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن