دانشجویان در اعتراض به کاهش music نیروی انسانی در ردموند مدرسه

Chris Henry Kitsap Sunمنتشر شده 9:41 AM EDT 28 ژوئن 2020NORTH KITSAP — دانش آموزان جمع آوری شده روز جمعه در مق

توسط ABESTANEWS در 8 تیر 1399

NORTH KITSAP — دانش آموزان جمع آوری شده روز جمعه در مقابل North Kitsap منطقه مدرسه سرپرست دفتر در اعتراض به حذف یک موسیقی متخصص در ردموند دبیرستان.

Josiah Martin — احاطه شده (در یک فاصله) با دوستان نگه داشتن نشانه هایی مانند #musicmatters و "کاهش استفاده مجدد و بازیافت نمی شود برای معلمان!" — برداشت میکروفون و راديال از دان مکلین را "پای آمریکایی." تکرار خط در مورد "روز موسیقی درگذشت" به نظر می رسید به طراحی چکش به خانه دانش آموزان ناامیدی در تصمیم گیری است که مقامات منطقه کرد.

گروه معلم سام Walder منتقل خواهد شد در پاییز به دیگری خالی موسیقی موقعیت در منطقه ترک پولسبو مدرسه باقی مانده موزیک متخصص جولی گالانت برای آموزش هر دو گروه و گروه کر با توجه به منطقه سخنگوی Jenn markaryan را.

"با آقای Walder حرکت نه تنها ما از دست دادن بسیار ارزشمند معلم به ردموند مدرسه اکو سیستم به عنوان یک کل ما نیز در حال از دست دادن بسیاری از فعالیت های فوق برنامه است که همراه با آن گفت:" اندی Jezek که به سازماندهی کردند.

Jezek یک نوازنده ترومپت که فقط تکمیل شده کلاس هشتم در مدرسه گفت که این حرکت منجر به کاهش برنامه نویسی بزرگتر کلاس های موسیقی و از دست دادن زمان تمرین برای بخش های فردی از گروه.

"نه به ذکر است در حال حاضر که گروه کر معلم خانم شجاع در حال رفتن به باید به آموزش گروه به عنوان خوب," او گفت:. "به عنوان یک کل ما در حال رفتن به یک کمتر موثر گروه کر و گروه که نه تنها تحت تاثیر قرار راهنمايی آن را تحت تاثیر دبیرستان به عنوان به خوبی. غرور و افتخار ما در شگفت انگیز گروه در مدرسه بالا است. چه اتفاقی می افتد زمانی که کودکان و نوجوانان جدید در آمده و آنها نمی دانند که چگونه به بازی یک ساز و همچنین بچه ها قبل از؟"

در ماه آوریل این منطقه اعلام کرد این بود که در مواجهه با یک بودجه قابل توجه فاصله با احتمال موقعیت کاهش در سال آینده مدرسه در بخشی به دلیل اقتصادی خرید اینترنتی از COVID-19 بیماری همه گیر. پولسبو مدرسه را از دست دادن سه موقعیت های تدریس از جمله Walder است.

Markaryan را گفت: تغییرات در وسط مدرسه برنامه موسیقی محور با کاهش تعداد دانش آموزان ثبت نام برای موسیقی است.

"برای 2020-2021 سال تحصیلی 90 دانش آموزان ثبت نام برای گروه موسیقی و گروه کر همراه نسبت به 210 دانش آموزانی که امضا شده تا هنر خود را به عنوان انتخابی. این شامل ششم-کلاس دانش آموزانی که ثبت نام برای گروه" markaryan را گفت.

بیش از دو سال گذشته مدرسه شاهد کاهش در نیروی انسانی برای ریاضی علوم فارسی زبان هنر و یک معلم متخصص و موقعیت. "این کاهش شده است و رانده شده توسط ثبت نام" markaryan را گفت.

او افزود که اصلی جاش امونز "ساخته شده است تلاش برای نگه داشتن متنوع و قوی ارائه دروس انتخابی به دانش آموزان در ردموند مدرسه به عنوان آنها شروع به حرکت خود را از مسیرهای شغلی برای دبیرستان و فراتر از آن." باند و گروه کر را ادامه خواهد داد به ارائه شده در مدرسه همراه با سایر دروس انتخابی, markaryan را گفت.

پدر و مادر در مرکزی, Kitsap منطقه مدرسه در این بهار صحبت کردن در برابر هزینه-صرفه جویی در تصمیم گیری برای به تاخیر انداختن شروع گروه و ارکستر برنامه از کلاس پنجم به کلاس ششم.

North Kitsap هنوز نمی دانم که چگونه بسیاری از موقعیت های به طور قطع خواهد آمد از بازنشستگی و کناره گیری, markaryan را گفت. هیچ نامه توجه به اخراج صادر شده است به تاریخ.

والدین و دانش آموزان می گویند Walder در حال حرکت است به Vinland مدرسه ابتدایی به جای گذاشت, موسیقی, متخصص وجود دارد.

دانشجويان در اعتراض ادامه داد: با اجرای برنامه های دیگر در مقابل ساختمان بدون (ظاهرا) احضار توجه مدیران منطقه. Markaryan را گفت: مسئولان خواهد بود حضور دیپلم, pick-up, رویداد برای سالمندان در کینگستون دبیرستان و خواهد بود "آفلاین" برای بعد از ظهر.

نوازنده ساکسیفون اورت Wexford جلب سپاسگزار تشویق با عملکرد خود از نوسان جاز آهنگ مانند "مارس در پاریس."

"موسیقی من است زندگی در این نقطه" Wexford گفت. "من موسیقی بازی هر روز و من امیدوارم که زمانی که من مسن تر من می توانید یک کار است که حول محور موسیقی است."

دیگران صحبت در مورد اهمیت موسیقی فراتر از عملکرد ابعاد.

"این فقط یک سرگرمی است. این برای من خیلی شخصی است و هر کسی که نشان داد" گفت: Oen Nesby یک درامر در گروه جاز. "چیزی که بسیار دلخراش در مورد این است که آقای Walder نه تنها او با ما بوده است به مدت شش سال اما بچه ها که در حال رفتن به مدرسه و بچه ها که در حال ترک نمی خواهد که همان تجربه کردیم."

"برای برخی از بچه ها به این دلیل است که آنها در حال رفتن به مدرسه گفت:" پدر و مادر Liesl Lewis. "دانشگاهیان نیست خود است. موسیقی است."

"ما بی سابقه ای مواجه گمنام با توجه به COVID-19. این گمنام بر هر جنبه ای از سیستم مدرسه," markaryan را گفت. "در نهایت در تمام تصمیم گیری های ما را, ما باید در مورد آنچه که بهترین است برای همه ما دانش آموزان و خانواده ها و کارکنان است."

Chris Henry گزارش آموزش و پرورش و جامعه, اخبار, برای, Kitsap Sun. رسیدن به او را در (360) یا 792-9219 christina.henry@kitsapsun.com. حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب