قوی شهرهای پنجم Studer به برگزاری وبینار در بهبودی پس از بیماری همه گیر کوروناویروس

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Apr 25, 2020اگر چه این بیماری همه گیر

توسط ABESTANEWS در 6 اردیبهشت 1399

اگر چه این بیماری همه گیر کوروناویروس در ادامه به upend زندگی برای مردمی در سراسر آمریکا و بسیاری از جوامع در حال شروع به نگاه به آینده به زندگی در طرف دیگر از بحران است.

زندگی روزمره تقریبا قطعا نگاه متفاوت پس از COVID-19 و محلی کارآفرین و نیکوکار پنجم Studer استدلال می کند که حتی اگر ما می تواند ما نباید برای حل و فصل بازگشت به "پیر" طبیعی است.

"ما آن را مدیون به جامعه به هدف بالاتر," او گفت:.

در یک وبینار در هفته آینده, Studer نویسنده "ساختمان یک جامعه پر جنب و جوش" و چاک Marohn بنیانگذار قوی شهرها را کشف آنچه که در آینده به نظر می رسد و آنچه رهبران محلی می توانید انجام دهید برای کمک به جوامع خود از ظهور این بیماری همه گیر قوی تر و بهتر از قبل.

بیشتر: اقتصادی تنظیم مجدد گروه کاری ایجاد شده برای کمک به پنساکولا منطقه کسب و کار بهبود می یابند

قوی شهرها ارائه شده است رایگان وبینار "پر رونق در طرف دیگر: چگونه جامعه خود را بازسازی می تواند طراوت و چالاکی پس از COVID-19" در 3 p. m. 28 آوریل. ارائه باز است به هر کسی و باید اطلاعات مفید برای مقامات منتخب جامعه رهبران و صاحبان کسب و کار به دنبال راه هایی برای رشد در راه اندازی مجدد اقتصاد است.

"چاک صحبت خواهد شد بیشتر در مورد چشم انداز جهانی" Studer گفت. "شهرستانها در حال رفتن به مالیات کمتر دلار, بنابراین او به بحث در مورد چگونه به صرف عمومی خود را به دلار و چه او را شاهد سراسر کشور. من احتمالا رفتن به گرانول, چیز, مانند, چه کسی باید بهانه ای است که آنها در حال بیرون آمدن از این بهتر رهبر. یکی از چیزهایی که شما در پیدا کردن در این شرایط به خصوص در کسب و کار کوچک سمت است که افراد مشغول به کار در کسب و کار آنها نمی توانید به کار بر روی خود و یا در کسب و کار است."

Studer گفت: در حال حاضر زمان مناسبی برای رهبران به سرمایه گذاری در آموزش را برای خود و کارکنان خود را با سنگ تیز کردن مهارت های خود را و حسابرسی آنچه واقعا کار و یا کار نمی کند در عملیات خود را.

او اضافه کرد که در حالی که غم انگیز همه گیر نیز نشان داد برخی از فرصت هایی که شهرهای کوچکتر مانند ما می توانید با استفاده از.

"ما می دانیم که در اینجا ما شده است در تلاش برای معکوس کردن مهاجرت" Studer گفت. "یکی از چیزهایی که برای بیرون آمدن از این است که مردم در حال رفتن به یک کمی بیشتر در مورد زندگی در بسیار پر جمعیت شهرستانها زیرا آنها به نظر می رسد ویروس نقاط داغ."

Studer گفت: بسیاری از شرکت ها در حال یادگیری است که کارکنان خود را می تواند کار عملا از تقریبا در هر نقطه معنی اماکن با کیفیت زندگی به طور ناگهانی بیشتر دوام خانه برای مردمی که قبلا بر این باور بودند که تا به حال به کار در خارج از دفتر در نیویورک یا واشنگتن

"این اولین بار است که شاید پس از جنگ جهانی دوم که در آن کل در کل کشور است که از طریق چیزی در همان زمان. ما نیز همه رفتن به بیرون آمدن از این در مورد همان زمان" Studer گفت. او اشاره کرد که در جوامع پیش آمده است در اقتصاد جدید خواهد بستگی دارد "که مکان یک راه برای مطمئن شوید که کارآفرینان در حال رشد هستند که مکان هایی هستند که حمایت خود را از کسب و کارهای محلی."

بیشتر: چاک Marohn می دهد Pensacola قوی ترین تاون جایزه در CivicCon

بین Studer و Marohn وبینار شرکت کنندگان خواهد در مورد یادگیری:

  • چگونه به اهرم نیروهای جعلی در همه گیر — ارتباط بیشتر و تمرکز بر localism — به عنوان accelerants بلند مدت ایجاد طراوت و چالاکی
  • متفکر استراتژی برای سرمایه گذاری دلار محرک
  • چرا این روش برای بازیابی باید تمرکز بر placemaking اقتصادی و توسعه آموزش شهروندی و آموزش های اولیه
  • آنچه مدیران انجام می دهند در حال حاضر به مجموعه خود را برای موفقیت در طرف دیگر
  • بالا تاثیر راه برای حمایت از یک کسب و کار کوچک در حالی که جامعه تطبیق با "آینده عادی"
  • نحوه تعامل با شهروندان تجمع, جامعه, ایجاد, خرید برای, هوشمند, افزایشی رشد و ایجاد یک فرهنگ است که انعطاف پذیر است.

قوی, شهرها است, یک سازمان غیر انتفاعی است که فرض میکند که شهرستانها که سرمایه گذاری در بناهای در حال معامله "رشد کوتاه مدت به بلند مدت بدهی" که به آرامی bankrupting آنها. Marohn سفر به کشور, بحث در مورد چگونه شهرستانها می توانید به جای تمرکز بر هوشمند افزایشی رشد است که به تولید ارزش به جای بدهی.

برای ثبت نام در وبینار دیدار "حوادث" صفحه در strongtowns.org.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب