جریان تئاتر فراتر از همیلتون

در اولین روز از COVID-19 خاموش شدن بسیاری از سالن های تئاتر درهم برای پیدا کردن آرشیوی تولید فیلم با کیفیت بال

توسط ABESTANEWS در 24 تیر 1399

در اولین روز از COVID-19 خاموش شدن بسیاری از سالن های تئاتر درهم برای پیدا کردن آرشیوی تولید فیلم با کیفیت بالا به اندازه کافی به حکم عمومی جریان—رایگان و یا یک (نسبتا) کم اهدای پیشنهاد شده است. به عنوان ماه را کشیده با مراحل باقی مانده تیره بیشتر شرکت ها در حال ایجاد نام تجاری محتوای جدید برای آنلاین مرحله. برخی از آن صحبت می کند به طور مستقیم به عجیب و غریب-و-ترسناک-به-لحظه جهنم است که در آن زندگی می کنیم. و برخی از آن را فراهم می کند یک مهلت کمی که از جهنم و یا حداقل به ما می دهد یک تئاتر کیف دستی به لذت بردن از سوار کردن.

اخیر نیویورک تایمز قطعه در سینمای دیجیتال توسط لورا Collins-Hughes فرض می, "تئاتر اولیه عمومی صورت می پوشد نشان می دهد-باید-به-در لبخند بنابراین عجیب و غریب و خود شکست قطع به عنوان اگر در حال حمایت به معنی تظاهر این است که این کار فقط به عنوان هیجان انگیز زندگی می کنند مسائل خواهد بود." عرصه دیجیتال بدیهی است که نمی تواند به ما در فرد تجربه جمعی از تئاتر در آن زندگی می کنند و فوری بهترین. اما به قول هدویگ "این چیزی است که ما رو به کار است." و در دست (و چهره) از حق هنرمندان اصلی کار آنلاین هنوز هم می تواند جذب enraging و یا فقط ساده سرگرم کننده است. حتی اگر آن را نمی همیلتون.

خط

در پنج شنبه, جولای 12, شهر نیویورک مقامات بهداشتی گزارش دادند که برای اولین بار از ماه مارس وجود دارد صفر و میر ناشی از COVID گزارش شده است. که بارقه نور در پس زمینه به عنوان من تماشا عمومی تئاتر اصلی دیجیتال, مستند, بازی, خطایجاد شده توسط جسیکا خالی و اریک جنسن (به کارگردانی خالی) و شامل بازیگران, heavy hitters: Santino فونتانا, Arjun Gupta, John Ortiz, آلیسون قرص نیکلاس Pinnock, Jamey Sheridan and Lorraine Toussaint.

سفید و جنسن برای اولین بار ملی با توجه به تبرئهخود از 2000 docu-بازی حدود شش اشتباه محکوم زندانیان آزاد شده پس از شواهد جدید پاک آنها است. برای خطآنها در مصاحبه های مختلف مراقبت های بهداشتی کارگران در خط مقدم جبهه, New York شهرستان: EMTs پرستاران و پزشکان است. بازیگران ارائه داستان های خود را در شخصیت از طریق یک سری از هم آمیخته تک گویی از خانه های خود. (جریان تولید است هر چند عمومی نشان می دهد کمک های مالی به پزشک وابسته به گروه از نیویورک و بهداشت عمومی راه حل.)

قوس از روایت آثار این شخصیت علاقه اولیه در مراقبت های بهداشتی به عنوان یک حرفه برای اولین inklings از آنچه COVID ممکن است به معنای, به hellscape که نیویورک را به بیمارستان تبدیل شد و در عرض چند هفته. آن را خام و فوری و شخصی—اولین پیش نویس از تاریخ از افرادی که به سختی تا به حال شانس خود را برای گرفتن نفس خود را قبل از گرفتن دیگری برای آمبولانس یا لولهگذاری.

بافته شده در سراسر خشم و ناامیدی خود را در مورد که زندگی ارزش دارد و که هستند نیست. Gupta Vikram یک ER doc که مبارزه و نبرد خود را با COVID و سپس ارائه می دهد به کار در یک بیمارستان در برانکس در این فرض است که او در حال حاضر ایمنی بر نژادی و طبقاتی و نابرابری از این بیماری نه تنها بیماران بلکه با تحویل مواد غذایی کارگران و مردم او را می بیند سوار مترو هر روز. "این همه چیز را در معرض systems," او می گوید. "و سیستم ناقص است از ریشه آن است."

این سیستم شامل محزون می خوانی ناکافی زیرساخت ها و تجهیزات. قرص را Jennifer یک سال اول کارآموز که در صورت حمل تغییر رنگ دندانه ایجاد شده توسط PPE توصیف بداهه زمانی که آنها اجرا از فن های با اتصال عدم تطابق ماسک و اکسیژن خطوط. "بیماران توفنده در مقابل شما فقط در تلاش برای نوار این گه به دیوار." اورتیز را, اسکار, EMT, به یاد می آورد آوردن یک بیمار را از آستانه در آمبولانس با CPR تنها به دیدن او می میرند در حال انتظار برای یک تخت در بیمارستان ER.

تماشای هر یک از این شخصیت ارائه داستان های خود را در انزوا در دوربین (به مخاطب است که آن نیز جدا شده) بر بیگانگی از این بیماری همه گیر در راه است که قرار دادن آنها را با هم در یک مرحله در مقابل مخاطب نمی خواهد. Pinnock را دوایت که با این نسخهها کار در یک بیمارستان سرطان بازگو تنهایی از هر دو بیمارانی که مرگ به تنهایی و خانواده خود را در حالی که فنتنا به بازیگر تبدیل پرستار, دیوید, مذاکرات در مورد زوم شیوا برای معشوق عمو. و توسن است شارون مدیر پرستار در تسهیلات زندگی کمک می آید و پس از خود کشمکش با COVID برای پیدا کردن که نیمی از ساکنان در مراقبت از او درگذشت در حالی که او بود.

و فقط به عنوان دیزنی به همراه پخش آنلاين نسخه از همیلتون به ما امکان دیدن از نزدیک امکان پذیر نمی باشد از بالکن صمیمیت دوربین در اینجا قطاری تغییر و رقابت احساسات در حال اجرا را از طریق تمام شخصیت آنها به عنوان مبارزه با هر دو ویروسی دشمن و bumbling بوروکراسی.

خط است و نه خالص polemic و نه شعر. آن را از ما می خواهد به نگاه در قلب تاریکی در اطراف COVID و داد روزمره قهرمانی از همه کارگران ضروری. هر چند شریدان Ed, پیراپزشک, مدعی است که "'قهرمان' است یک کلمه ما استفاده کنید در صورت از ترس و آن ما را جدا از یکدیگر" این سخت است برای پیدا کردن هر راه دیگری برای توصیف شخصیت های جنسن و سفید در حال حاضر به ما. و آن را سخت به احساس خشم و غم و اندوه را در از دست رفتن غیر ضروری از زندگی این کارگران پرداخته اند با 16 ساعت در شیفت در هر روز برای ماه می باشد.

نقش مردم

سیاه, زندگی, سیاه, کلمات پروژه بین المللی لگد کردن آن فصل مجازی (که می رود به نوامبر) این آخر هفته گذشته با چهار روز اجرا از بنیانگذار رجینالد ادموند's سوار سهمبه کارگردانی مؤسسین Simeilia هاج Dallaway و بازیگران کمال آنجلو بولدن در زندگی, تک زوم عملکرد. پیروان ادموند را در Facebook صفحه تشخیص ممکن است برخی از داستان بولدن را بارگذاری راننده از ادموند خود قصه از وقت خود را در سوار-به اشتراک گذاری صنعت. اما ادموند می افزاید: به طور فزاینده عناصر تیره. این شامل طیفی "سوار تاریکی" متولد از "ده نسل از خشم" که به یاد بولدن در لبه مارکوس (تازه داماد به تازگی از کار خود را از بیش از ده سال و با یک بدهی سنگین بار) که "آمریکا همیشه در می یابد یک راه برای کشتن مردان سیاه است." این یک فرخنده آغاز به این سری و یکی امیدوار است که این قطعه می تواند پیکربندی مجدد و یا remounted در برخی از نقطه در آینده برای اجرا دیگر به خصوص اگر کاریزماتیک بولدن در دسترس است برای دوباره نقش. ضمن آینده ارائه شده در این جشنواره شامل , روغن هاچینسون'ثانیه اثبات عشق (جولای 22-26) و زمانی شیکاگو نمایشنامه نویس ادریس گودوین را جاودانه بز (سپتامبر 16-20).

دختران طلایی: The Lost قسمت, Vol. 4—مستند!

خط و سوار به اشتراک گذاری ارائه یک نگاه اجمالی از جهنم اما ترک آن را به جهنم در یک کیف دستی برای پیدا کردن campy طرف شده است. مدیر هنری دیوید Cerda reimagines شرکت در حال اجرا (و خوش کثیف فکر) ادای احترام به دوروتی سوفیا سفید و گل رز به عنوان یک زوم طنزهای تلویزیونی به کارگردانی اسپنسر دیویس. (Cerda نیز نقش دوروتی.)

آن را در سال 1992 و دختران در قرنطینه به دلیل "ویروسی سرهم بندی کردن" بلانش (گرانت Drager) آمد در تماس با legionnaires در بیماری در SantaCon. (طلسم او برای نشاط جن بود که قبلا در یکی از تعطیلات با مضمون جهنم در یک کیف دستی طلایی دختران قطعات.) اگر شما تعجب کنید که چگونه آنها قادر به استفاده از 21 قرن ویدئو کنفرانس تکنولوژی هرگز ترس: ditzy رز (اد جونز) طولانی و طاقت فرسا توضیح مربوط به او بارها اشاره زادگاه سنت اولاف و یک گاو است. جونز رز نیز ایجاد اخلال نمایش عروسکی شامل او هم اتاقی در یک "پانچ و جودی" سبک سناریو (غرفه توسط پاملا پارکر).

طرفداران گذشته کیف دستی GG گردش خواهد بود خوشحال به بازگشت ظاهر از Cerda جایگزین-جهان میامی مانند Danne W. Taylor's نانسی درو (از بین می رود شریک زندگی در سالمندان جرم به رایان Oates's سوءهاضمه سوفیا) و مایکل رشید's استر به goodhearted یهودی matron. تبلیغات برای "بستگی دارد" بالغ لباس (شامل تری مک کارتی به عنوان یک به طور فزاینده ای کج خلق بود, June Allyson) و استعماری مداد بیمه های زندگی (شامل رابرت ویلیامز به عنوان یک ارشد-شهروند علامت و Chazie Bly به عنوان نقشه گوینده) اضافه کردن مشخصه کانال verisimilitude.

ارائه نمی زرق و برق دار, هر چند زوم پس زمینه برای هر یک از شخصیت های حیله گری است. به جای Davis جهت فقط اجازه می دهد تا هر یک از بازیگران استعاره رفتن به شهر و حتی به عنوان آنها در lockdown mode. اگر شما نیاز به 70 دقیقه از خوشخو سرگرم کننده (و که نمی کند این روزها?), شما می توانید با تشکر از جهنم در یک کیف دستی برای یک دوست مجازی. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن