دولت با این نسخهها کار در سرشماری برای شناسایی میزان اسکاچ جارو مشکل

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 9:30 صبح به وقت شرق آمریکا مارس 11 سال 2020زرد-گل خار دیده می شود در امتداد بز

توسط ABESTANEWS در 22 اردیبهشت 1399

زرد-گل خار دیده می شود در امتداد بزرگراه در سراسر محله و بلع روشن جنگل است نه بومی به واشنگتن و یک مشکل رو به رشد برای دولت اکوسیستم.

به همین دلیل یک ایالت سرشماری که انجام شده توسط واشنگتن گونه های مهاجم شورای به دست آوردن درک بهتر از چگونگی گسترده تهاجمی گیاه به نام اسکاچ جاروب است. شورا یک سازمان بین دولتی ایجاد شده توسط قوه مقننه در سال 2006 به ارائه سیاست های, برنامه ریزی و هماهنگی برای توقف و جلوگیری از مضر invasives در واشنگتن است.

جاستین خار اجرایی هماهنگ کننده برای واشنگتن گونه های مهاجم شورای اسلامی می گوید: بدون اطلاعات پایه در مورد که در آن علف های هرز است که این شورا نمی داند که چگونه برای کمک به از بین بردن یا کنترل اسکاچ جارو.

"جالب است زیرا این اولین بار است که این شورا تا کنون گرفته شده در طرح شبیه به این برای جمع آوری سایت محل به صورت نسبتا گسترده, گونه," او گفت:.

بر اساس اطلاعات وارد شده قبلا وجود دارد بیش از 1000 آلوده هکتار در شهرستان Kitsap. آنچه شناخته شده نیست دقیقا چقدر بیشتر از آن است که هزار هکتار است.

این گیاه شاخه های شبیه به شکل یک جارو که وارونه و زرد روشن گل شکفتی بین آوریل و ژوئن. این فکر می کردم که به گیاه وارد شده از اسکاتلند.

گیاه مهاجم به این معنی نیست که مادری به واشنگتن دولت اکوسیستم طبیعی. آن را تهدیدی برای بومی گیاهان و جانوران از ازدحام گیاهان دیگر با آن سرسختی است. باعث مشکلات برای چرای حیوانات و کشاورزی و هنگامی که خشک ایجاد یک عمده خطر آتش سوزی.

"گیاهی است که دارای مقدار زیادی روغن و هنگامی که آن را خشک کردن آن می تواند آتش گرفتن واقعا به راحتی گفت:" دانا Coggon مضر علف های هرز هماهنگ کننده برای Kitsap County رفتارهاي علف های هرز برنامه. "همانطور که ما دیده ایم ما تغییر آب و هوا در این منطقه خشک تابستان با تعداد زیادی از اسکاچ جارو تمام طول می کشد یک فرد به تلنگر یک سیگار است."

این گیاه همچنین حاوی مواد سمی است که می تواند سم حیوانات چرا اگر به اندازه کافی خورده است و آن را خوش طعم برای دیر یا دیگر حیوانات وحشی. آن را نیز می تواند جمعیت ماهی قزل آلا جریان است.

این هاردی نیاز به کمی آبیاری و از آن خورشید است. در یک روز زمانی که دانه ها را آماده غلاف را پشت سر هم تیراندازی, دانه, پا, دور, به ریشه است.

Coggon توصیف اسکاچ جارو به عنوان یک "گیاه شناسی قلدر."

"این حرکت و جابجا گیاهان بومی خواهد بود که در منطقه" او گفت:.

اسکاچ جارو تهاجمی است و در مناطقی که شده روشن برای برداشت و یا مسکن و آن کفن کوچک گیاهان بومی و یا حتی درخت نهال و جلوگیری از آنها را از جوانه زدن است.

این گیاه که گسترده یافت و در 30 39 شهرستان در دولت است. آن را بعید است که این گیاه می تواند به طور کامل حذف شود از واشنگتن اما در عمل است که گرفته شده توسط نهادهای محلی و سازمان ها برای خلاص شدن از شر آن را از پارک ها و کنار جاده ها و در معرض خطر مناظر.

گونه های مهاجم شورای درخواست از مردم برای ارسال اطلاعات در مورد خود محله و آنچه مشکل به نظر می رسد. مردم می توانید ببینید https://invasivespecies.wa.gov/report-a-sighting/ به گزارش آن و یا دانلود این نرم افزار تلفن همراه. رؤیت باید شامل یک عکس از گیاه شناسایی می شود توسط یک متخصص و یک شرح از اندازه از پچ. عکس ها را نیز می توان مشترک با شورای Facebook, Instagram و توییتر با استفاده از هشتگ #TheGreatScotchBroomCensus و #ScotchBroom2020Census.

از اطلاعات سرشماری است که به منظور ارائه بهتر درک دقیقا چگونه گسترده اسکاچ جاروب است و از آن کار به سمت بهتر استراتژی های مدیریت. همچنین تغذیه به داده های بزرگتر را که محققان به استفاده از.

مردم می تواند کمک به جلوگیری از گسترش این مهاجم زرد کارخانه با تضمین دانه ندارد در حال گسترش از کفش خود و یا حیوانات خانگی. یک گیاه می تواند تولید حدود نیمی از یک میلیون دانه در یک نسل است که می تواند مناسب برای تا 80 سال است. دانه ها به راحتی می توانید به چوب کفش, حیوان, خز, وسایل نقلیه و یا دنده و گسترش به مناطق دیگر و یا حتی اموال خود را.

بسیاری بر این باورند اسکاچ جارو علت خود آلرژی فصلی اما Coggon می گوید: تحقیقات نشان می دهد آن را به طور عمده علف ها و گیاهان بومی گل در اطراف همان زمان باعث سرفه و sniffles.

این گیاه دارای مزایای چند مانند تثبیت نیتروژن در خاک گفت: Coggon اما منفی بیشتر از مثبت. او تا به رویای کسی که روزی تبدیل به مشکل گیاهی به سوخت زیستی هر دو کاهش اتکا به صنعت نفت و رهایی زمین از یک نوع گیاه است.

چون اسکاچ جارو مانند تمشک و پیچک است به طوری گسترده از آن فراتر می رود بسیاری از محلی رفتارهاي علف های هرز برنامه توانایی برای مقابله با. این باعث می شود آن را یک "کلاس B" علف های هرز, به عنوان مخالف به "کلاس" علف های هرز مانند غول Hogweed. Coggon گفت: تخمین زده می شد آن را تا آنجا که $3 میلیون دلار اگر رفتارهاي علف های هرز برنامه بودند و سعی کنید برای از بین بردن آن را از پارک ها و فضاهای باز. در عوض, Kitsap, کاهش علف های هرز برنامه را تشویق می کند مردم را به دور از آن خود به خود اگر آن را در یا در اطراف اموال خود را. این برنامه کمک می کند تا مردم در رسیدن به این هدف با کوپن به طوری که آنها مجبور به پرداخت اختیار هزینه.

علف های هرز سخت است فقط بیرون بکشد اما یک علف هرز آچار که پیچد اطراف پایه گیاه مفید است در ظاهر آن را از روی زمین Coggon گفت. این نیز مفید است برای کاهش این گیاه در پایه و سپس رفتن به عقب و جلو جدید نهال, او گفت:. گیاه باید قطع شود به 6 اینچ قطعات به تجزیه و سپس اگر درختان کاشته شده آنها می توانند در سایه این منطقه و جلوگیری از بیشتر اسکاچ جارو از در حال رشد است.

"اگر شما واقعا می خواهید به خلاص شدن از شر اسکاچ جارو آن را متفاوت با رویکرد تهاجمی و احتمالا مستلزم استفاده از علف کش ها, اما این نوع از آخرین هدف برای ما" Coggon گفت.

وجود دارد, مشاجره بين دو گروه در Kitsap که می خواهید به خلاص شدن از شر این شهرستان از علف کش سمپاشی و کسانی که می خواهند به طور موثر از بین بردن اسکاچ جارو.

یکی دیگر از راه حل بوده است سعی در کاهش تاثیر گیاهان مهاجم. به "جارو دانه سوسک" اعزام شده است به خوردن اسکاچ جارو دانه.

مردم همچنین می توانید با کمک گرفتن بنیادی و سکس دهنی, انگشت کردن آن را به انبار ترک آن قطعه به مرگ است.

"فقط انجام است که یک یا دو بار در یک پیاده روی در هر روز می تواند تاثیر بسیار زیادی و آن را احساس نمی کند بنابراین دلهره آور" Coggon گفت.

تلاش در باین بریدج ایسلند به حذف این کارخانه موفق شده اند. ژانت فرانکها از علف های هرز رزمندگان — یک گروه که بخشی از پایدار Bainbridge — گفت: این گروه کمک می کند تا به آموزش مردم در مورد مهاجم علف های هرز و حفظ و نگهداری از گیاهان بومی. آنها همچنین گردش جایی که داوطلبان کمک به خلاص شدن از گیاهان مانند اسکاچ جارو.

به طور مشابه به واشنگتن گونه های مهاجم شورای بینبریج علف های هرز رزمندگان در حال انجام یک بررسی به دست آوردن درک درستی از گیاه گسترش در این جزیره است. این گروه در حال همکاری با ذینفعان مانند شهر و خرده فروشان و مدارس و بیشتر به کشف کردن آنچه که می تواند انجام شود برای خلاص شدن از گیاه مضر.

فرانک گفت: هر چند وجود دارد کمتر از وجود دارد استفاده می شود در این جزیره اسکاچ جارو زدم بسیاری از بومی rhododendrons. بسیاری از گونه های بومی را تقویت.

"این trillium در شکوفه و آنها فقط نمایشی" فرانک گفت. "شما نمی خواهد که در این trillium اگر ما تا به حال به حذف اسکاچ جارو و پیچک."

او فکر می کند یک دولت گسترده سرشماری خواهد شد کمک به بالا بردن سطح آگاهی و همچنین داده های سخت برای نشان دادن چقدر بد این مشکل است. فرانک نیز مردم را تشویق به رسیدن به علف هرز رزمندگان با هر گونه سوال در مورد مهاجم علف های هرز مانند اسکاچ جارو.

رایگان آنلاین سمینار ارائه خواهد شد توسط واشنگتن گونه های مهاجم شورای ژوئن 2-4 برای کسانی که علاقه مند به کمک به متوقف کردن گیاه و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب