دولت اعطا مشترک قضایی در مانوئل الیس' خویشتن مرگ کاوشگر

آسوشیتد پرس منتشر شده 12:29 PM EDT Jun 9, 2020تاکوما (AP) — دولت دادستانی کل صادر شده است همزمان قضایی در تحقی

توسط ABESTANEWS در 20 خرداد 1399

تاکوما (AP) — دولت دادستانی کل صادر شده است همزمان قضایی در تحقیقات مربوط به مرگ یک مرد سیاه و سفید که درگذشت در حالی که در تاکوما پلیس بازداشت کرده است.

این حرکت توسط Pierce County تعقیب وکیل مریم Robnett دوشنبه اجازه می دهد تا باب فرگوسن را برای دسترسی فوری به بررسی دستی الیس' مارس 3, مرگ, KOMO-تلویزیون گزارش شده است.

روز جمعه رژیم صهیونیستی. جی Inslee متعهد یک دولت مستقل نقد و بررسی پس از Pierce County دادستان کار به پایان رسید اما Robnett گفت که او نمی خواهید به صبر کنید.

"در جهت منافع عدالت دادستان کل را نقد کنید باید شروع به در حال حاضر" Robnett گفت: در انتشار اخبار.

پلیس مواجه می شوند الیس در مارس 3 پس از او گزارش مهر از پنجره یک ماشین. افسران خواسته الیس اگر او نیاز به کمک, که در آن نقطه او گفت ماموران او حکم با توجه به کارآگاه اد Troyer با سوراخ شهرستان کلانتر.

Troyer گفت: الیس برداشت تا افسر با جلیقه و با شدت بهم زدن-dunked او را به زمین باعث افسر دوم برای خارج شدن از پلیس رزمناو و کار به لحاظ جسمی مهار الیس به منظور بازداشت او را.

در یک نقطه و در حالی که الیس بود که مهار او به افسران گفت: او نمی تواند نفس محققان گفت. پزشکان انجام CPR در او درگذشت و در صحنه است.

این Pierce County Medical Examiner حکومت شنبه الیس' مرگ به عنوان یک قتل — به طور خاص, ایست تنفسی به هیپوکسی با توجه به محدودیت فیزیکی معاینه حکومت. دفتر پیدا عوامل که شامل مسمومیت با متامفتامین و کاردیومیوپاتی متسع شده, همچنین شناخته شده به عنوان یک قلب بزرگ.

تاکوما شهردار ویکتوریا Woodards و الیس' خانواده باید به نام تمام چهار افسران درگیر در الیس' مرگ به اخراج و بازداشت شده است. افسران قرار داده شد و در مرخصی اداری هفته گذشته پس از نتایج کالبد شکافی شد ساخته شده است.

گشت دولت بررسی خواهد شد Pierce County sheriff را بررسی الیس' مرگ به اطمینان حاصل شود آن را کامل است. فرگوسن را تعیین خواهد کرد که آیا هر شارژ مختلف تصمیم گیری باید توسط دادستان کل.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب