دولت بسته قایق راه اندازی پارکینگ در نقطه هیچ نقطه ای بود که در خدمت سرریز به محبوب پارک

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 12:58 PM EDT Jul 11, 2020HANSVILLE — وسیله نقلیه دسترسی محدود شده است در واشنگ

توسط ABESTANEWS در 21 تیر 1399

HANSVILLE — وسیله نقلیه دسترسی محدود شده است در واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش را بدون نقطه نقطه پارکینگ شروع این ماه و در حال اجرا از طریق نوامبر. پیاده روی در دسترسی باز باقی خواهد ماند.

ساخت یک قایق راه اندازی شد و با تاخیر در سایت در Hansville و موجود در پارکینگ استفاده شده است به عنوان سرریز پارکینگ برای پارک مجاور این بهار و تابستان است.

"WDFW دریافت شکایت های متعدد در مورد فعالیت های غیر قانونی و افراد خاطی در مالکیت خصوصی. برای حفظ ایمنی و حفظ امکانات و محافظت از مالکیت خصوصی WDFW را محدود کردن دسترسی به پیاده روی در تنها تا دراز مدت راه حل شناخته شده است" با توجه به آزادی مطبوعات از واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش است.

جیم Dunwiddie Kitsap County parks کارگردان گفت: کل منطقه اطراف بدون نقطه نقطه شهرستان پارک شده و بسته بندی شده در این سال است.

"ما تجربه همان وضعیت در فانوس دریایی" گفت: با اشاره به ساختار تاریخی که توسط ایالات متحده فانوس جامعه است. "این یک منطقه محبوب حتی زمانی که مردم نمی محدود در خانه های خود را," او گفت:.

برایان کالکینز منطقه, حیات وحش, مدیر برنامه, برای, واشنگتن, وزارت, ماهی ها و حیات وحش گفت: همسایگان در کنار ساحل ابراز نگرانی افراد خاطی به متری.

"ما واقعا در تلاش برای پیدا کردن یک راه را که یک وضعیت بهتر است," او گفت:. "ما سعی کرده ایم آن را برای سال در حال حاضر. به نظر نمی رسد برای بدست هیچ بهتر است."

او گفت: WDFW ممکن است نگاه به این شهرستان برای کمک در پیدا کردن یک راه حل برای پارک. در این نقطه هیچ نقطه پارکینگ به عنوان سرریز پارکینگ برای شهرستان پارک ها و فانوس دریایی و تبدیل به قابل کنترل کالکینز گفت. در زمان ماشین شمارنده استفاده شده است برای تعیین تعداد افراد از ورود در هر روز و در یک مناسبت بیش از 500 خودرو در آمد از طریق پارکینگ.

قایق راه اندازی ساخت و ساز شده است به تعویق افتاد برای تعدادی از سال Dunwiddie گفت. کالکینز گفت: نگه دارید تا اجازه مسئله با سپاه مهندسان ارتش و جهت از یکی از پیمان قبایل.

"اگر هیچ قایق راه اندازی این منطقه است جلسه هدف در نظر گرفته شده ما در نظر گرفته شده که ما آن را ساخته شده است" کالکینز گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب