دولت حسابرس در گزارش برجسته مسکن Kitsap جاری نگرانی های مالی

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 12:57 PM EDT مه 6 2020واشنگتن دولت حسابرس دفتر گزارش برجسته مداوم نگرانی در م

توسط ABESTANEWS در 17 اردیبهشت 1399

واشنگتن دولت حسابرس دفتر گزارش برجسته مداوم نگرانی در مورد مسکن Kitsap مالی عملیات و گزارش گیری مجدد تاکید بر مسائل مختلف که گرفتار بحرانزده آژانس برای سال ها و حتی به عنوان مسکن اقتدار مقامات می گویند این سازمان مالی ایستاده رو به بهبود است.

پاسخگویی ممیزی منتشر شده در اواخر ماه مارس هشدار داد که مسکن Kitsap ممکن است به اندازه کافی پول نقد برای حفظ عملیات به آینده و آن گسله آژانس برای آن فاجعه نرم افزار تبدیل و عدم ارائه اجباری گزارش های مالی در زمان.

این گزارش مورد تجزیه و تحلیل سازمان و عملیات مالی در سال 2018 در علاوه بر این به برنامه ریزی برای 2019 و 2020 که "منعکس کننده ادامه داد: کاهش سلامت مالی." با توجه به گزارش حسابرسی, "پیش بینی های فعلی نشان می دهد که سازمان مسکن است در معرض خطر بودن قادر به پرداخت تعهدات به عنوان آنها می آیند به دلیل پس از ژوئن سال 2020 است."

حسابرس را نیز نشان داد مسکن Kitsap را به اندازه کافی نظارت بر عملیات برای اطمینان از آن را ثبت سالانه گزارش های مالی در زمان گذشته و دو سال تاخیر که مانع از "مردم از به دست آوردن اطلاعات به موقع و دقیق در مورد مسکن قدرت مالی عملیات."

که تا حد زیادی به دلیل موفق نرم افزار تبدیل آغاز شده و در سال 2017 است که مانع از کارکنان از تدوین تایید صورتهای مالی برای بیش از دو سال یک فرایند دولت حسابرس دفتر گزارش انتقاد فاقد کافی کنترل های داخلی است. به عنوان یک نتیجه, سازمان سوابق حسابداری شده اند سرند با خطا در به تأخیر انداختن مالی مورد گزارش.

در یک بیانیه عمومی, مسکن, Kitsap, مقامات گفت: حسابرس در دفتر گزارش تأکید مشکلات آن کار کرده است برای رفع.

"در واقع ما این را به عنوان اثبات این که سازمان و کارکنان را در مسیر درست هستند" گفت: پورت اورچارد شهردار راب Putaansuu فعلی صندلی مسکن Kitsap هیئت کمیسیون است که ساخته شده تا محلی شهرداران و Kitsap County سه کمیسیون.

"ما به سختی کار کرده اند این در سال گذشته برای بازسازی سیستم های ما و برنامه های در کنار اجرای نرم افزار" او در بیانیه ای گفت:. "هنگامی که شما انجام دهید که شما ملزم به کشف برخی از مسائل و به عنوان شما آنها را حل کنند."

در طول سال گذشته, مسکن, Kitsap به مبارزه راه خود را از آستانه های مالی ممکن است فاجعه پس از حسابرس را هشدار سازمان مسکن می تواند اجرا از پول نقد در بهار گذشته یک پیش بینی است که در نهایت نمی تابه.

در ماه های اخیر مسکن, Kitsap به فروش می رسد خارج از خواص و مطرح اجاره در امکانات خود را در میان دیگر اقدامات کاهش هزینه. این سازمان که مدیریت 889 واحد مسکونی در سراسر Kitsap County کم درآمد ساکنان قبلا گذاشته کارکنان و قرار دادن جدید پروژه های توسعه در خود نگه دارد.

کسانی که اقدامات قرار داده اند مسکن Kitsap بهتر جایگاه مالی گفت: مدیر اجرایی استوارت Grogan. "تمام چیزهای که اتفاق می افتد. بنابراین من نمی بینم همان ترس و عدم اطمینان است که دولت حسابرس درباره ما پرداخت بدهی مالی," او گفت:. "در واقع من می گویند به نظر می رسد بسیار قوی است."

مسکن سازمان, پروژه های ذخایر نقدی در بیش از 3 میلیون دلار از طریق این سال مالی که Grogan می گوید به اندازه کافی برای حفظ آن عملیات و پرداخت کردن بدهی های خود را برای آینده قابل پیش بینی.

اما کسانی که بیشتر پیش بینی های خوش بینانه نبوده است منعکس شده در دولت ممیزی Grogan می گوید: از آنجا که مسکن قدرت مالی گزارش های عقب مانده پس از موفق نرم افزار تبدیل.

اما پس از مسکن Kitsap با موفقیت به اتمام آن نرم افزار سوئیچ در اوایل سال گذشته سازمان مسکن در نهایت تکمیل آن تا سال 2018 گزارش مالی به ایالات متحده وزارت مسکن و توسعه شهری در پاییز امسال با نظر دارد برای تکمیل آن سالانه حسابرسی در ماه های آینده.

مسکن اقتدار Grogan گفت: انتظار دارد که برای تکمیل تمام گزارش های مورد نیاز و ممیزی برای دو سال گذشته تا پایان سال 2020 است. "امید ما این است که ما در مسیر بازگشت در سال 2020" او گفت:.

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان در رسید austen.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن