جنوب Kitsap هیئت مدیره مدرسه میدارد معمار برای $5 متر استخر وصله پینه کردن

Chris Henry Kitsap Sunمنتشر شده 4:23 PM EDT مارس 15 سال 2020جنوب KITSAP — جنوب Kitsap, مدرسه, مدیره انتخاب شده

توسط ABESTANEWS در 27 اردیبهشت 1399

جنوب KITSAP — جنوب Kitsap, مدرسه, مدیره انتخاب شده است Bassetti معماران از سیاتل به طراحی یک نوسازی عمده ای از جنوب Kitsap دبیرستان استخر.

مقامات منطقه برآورد استخر پروژه هزینه خواهد شد $5.24 میلیون دلار برای طراحی اجازه ساخت و ساز و تعمیر و ارتقا استخر و سیستم های آن قفل اتاق ها و سقف در میان دیگر ساختمان و سیستم ارتقاء. که باعث می شود آن را بزرگترین تلاش در لیست پروژه ها پرداخت می شود برای منطقه 2018 سرمایه لوی. این برآورد شامل "احتمالی" بودجه پیش بینی نشده سرریز هزینه.

پایتخت لوی تولید خواهد شد و در مجموع 24.7 میلیون دلار در مالیات بر املاک از 2019 از طریق 2022. دولت کمک خواهد کرد حدود 1.2 میلیون دلار به 3.1 میلیون دلار به سمت استخر پروژه.

پایتخت لوی در سال 2020 هزینه های مالیات دهندگان 59 سنت در هر 1000 دلار از ارزش ارزیابی با توجه به Kitsap County Assessor ،

که از 20 ، 000 فوت مربع داخل سالن آبزیان مرکز ساخته شده بود در سال 1978. استخر نه تنها مورد استفاده توسط دانش آموزان دبیرستان اما جامعه از طریق درس شنا, سکس شنا و جامعه شنا باشگاه است.

استخر شد به طور موقت بسته در اواخر سال 2017 به دلیل مسائل کیفیت آب که مورد نیاز شستشو از سطح زير طبقه متحرک.

نوسازی استخر پیچیده است که انتظار می رود به یک سال یا بیشتر. سرپرست تیم فصل زمستان گفت: این منطقه شده است تلاش برای پیدا کردن سایت های دیگر برای منطقه مدرسه شنا کلاس و آبزیان تیم در حالی که از استخر بیرون از کمیسیون.

مهم پروژه جامعه

Bassetti یکی از پنج شرکت برای پاسخ به این منطقه درخواست مدارک. این شرکت با یک دفتر در پورتلند, اورگان, لیست میان آن گذشته پروژه های طراحی John D. "جوانه" شاهین مدرسه ابتدایی در مرکز Kitsap منطقه مدرسه تکمیل شده در سال 2014.

کمیته انتخاب از ناحیه اعضای هیات بررسی پنج ارسالی قبل از معرفی Bassetti برای هیئت مدیره تصویب.

"این Bassetti معماران تیم نشان داد شور و شوق زیادی برای این پروژه و درک درستی از پیچیدگی و اهمیت استخر نوسازی برای منطقه و کل جنوب Kitsap جامعه" تیم اظهار داشت: در یک گزارش کتبی.

Bassetti در حال کار با LPA یک شرکت طراحی است که دارای استخر و تجربه است.

در میان نمونه از LPA کار مشاوره در بازسازی ویلیام شور یادبود استخر در پورت آنجلس در حال حاضر تحت ساخت و ساز. این پروژه با بودجه یک استخر منطقه یک کاربر بخش مالیات. رای دهندگان وجود دارد مورد تایید نوسازی در سال 2017.

زمانی که پورت آنجلس پروژه برای اولین بار تن به تن گسترش بود و انتظار می رود به هزینه 10 میلیون دلار. تا سال 2018 پیش بینی شده هزینه $14.5 میلیون, با توجه به شبه جزیره اخبار روزانه. هزینه های جاری و پس از علاوه بر این از یک 3,100 فوت مربع بعد از مدرسه مراقبت های منطقه است $16.5 میلیون $3.5 که تحت پوشش کمک مالی. این مجموعه — با یک تفریحی استخر دو دامان استخرهای شنا و غواصی منطقه — بسته از یک سال پیش برای ساخت و ساز است و قرار است برای تکمیل در ماه آگوست به استخر منطقه.

Bassetti تحویلی به جنوب Kitsap فاش چهار مورد از شکایت های قانونی مربوط به LPA. سه نفر حل و فصل از طریق میانجیگری و چهارم (ثبت در سال 2016 و مربوط به احزاب متعدد) است هنوز رتبهدهی نشده است حل و فصل شده است. Bassetti سند در دسترس است در جنوب, Kitsap, وب سایت تحت مدیره اسناد مارس 6 جلسه.

طراحی قرارداد هزینه

Bassetti پرداخت خواهد شد از $5.24 میلیون دلار اختصاص داده شده برای پروژه استخر به گفته مقامات منطقه. هیئت مدیره قطعنامه مصوب مارس 6, مشخص نیست یک مبلغ قرارداد برای طراحی استخر بلکه اجازه سرپرست به "مذاکره نهایی قیمت گذاری شده است."

مدارس و دیگر سازمان های عمومی باید به دنبال دولت قانون در اعطای قرارداد برای پروژه های عمومی کالا و خدمات برای اطمینان از پول مالیات دهندگان را به خوبی به سر برد. جایی که در بسیاری از موارد قرارداد تعلق می گیرد و به پایین ترین مسئول پیشنهاد دولت قانون مشخص می کند که قرارداد با معماران و مهندسین تعلق می گیرد بر اساس است که بهترین واجد شرایط با توجه به شهرداری تحقیقات و خدمات مرکز غیر انتفاعی است که توصیه عمومی سازمان در سیاست های قوانین و مصوبات.

قیمت گذاری برای خدمات است که این منطقه را تعیین می کند "عادلانه و معقول" تحت RCW 39.80.050. در ساخت آن تعیین آنچه که منصفانه و معقول آژانس "باید به حساب برآورد ارزش خدمات ارائه شده و همچنین دامنه و پیچیدگی و حرفه ای طبیعت آن است."

هیئت مدیره قطعنامه همچنین با اشاره به بخشی از واشنگتن اداری کد (WAC 392-343-070) است که نیاز به مدارس به ماندن در درون دولت را مجاز حداکثر هزینه های معماری و خدمات مهندسی. دستورالعمل ها را به حساب استانداردهای صنعت و فیلم مربع از این پروژه است.

اگر سرپرست است قادر به مذاکره "منصفانه و معقول" هزینه برنامه با مجرب ترین شرکت های مدرسه منطقه می تواند به خاتمه مذاکرات و انتخاب بعدی بیشتر واجد شرایط شرکت است.

رای گیری در برابر این قطعنامه هیئت مدیره مدرسه کارگردان Jeff روزانه که بعدها گفت که او ناراحت کننده است که این هزینه برای Bassetti خدمات نبود میخ قبل از هیئت مدیره خواسته شده بود برای تایید انتخاب. روزانه نیز فکر می کند استخر پروژه است به احتمال زیاد به هزینه به مراتب بیش از 5 میلیون و او سوال منطقه "علت سعی و کوشش."

به روز رسانی در پروژه های لوی

منطقه مدرسه در سال 2018 متعهد به رای دهندگان که اگر سرمایه لوی تصویب آن را تعیین 2 میلیون دلار برای امنیت ارتقاء $3.7 میلیون دلار برای ارتقاء تکنولوژی و $18.95 میلیون دلار برای پروژه های سرمایه ای در سراسر منطقه.

منطقه سرمایه, مالیات, تولید بیش از 5 میلیون دلار در هر سال با سالانه مجموعه مقدار افزایش از 5.3 میلیون دلار در سال 2019 به 5.6 میلیون در سال 2022. مقامات منطقه توجه داشته باشید که برای پرداخت استخر را با استفاده از ارزش یک سال از سرمایه مالیات درآمد.

منطقه شروع لوی مجموعه بهار گذشته و تا کنون صرف $2.4 میلیون در تکنولوژی و امنیت و پروژه های سقف جنیفر کشاورز معاون سرپرست برای کسب و کار و عملیات گزارش به هیئت مدیره مدرسه در مارس 6.

همه پروژه ها به تاریخ در آمد بودجه به جز مدرسه ابتدایی دسترسی کنترل, که $27,383 بیش از بودجه. مقدار خالص در این منطقه صرف بودجه برای تاریخ است که کمتر از 1.3 میلیون.

پروژه خط لوله علاوه بر استخر شامل $1.84 میلیون در دسترسی ارتقاء این منطقه مورد نیاز است را به رعایت حقوق مدنی و مقررات 2.5 میلیون دلار برای ارائه لپ تاپ ها و دستگاه های دیگر به دانش آموزان در صورت لزوم همراه با پشتیبانی فنی بالا بهداشتی مدرسه بازسازی و تعمیرات سقف و دوربین های امنیتی در مدارس, در میان پروژه های دیگر.

زمستان گفت: یک دستگاه ابتکار یک اولویت بالا برای منطقه است.

"از راه دور یادگیری چیزی است که بر ما و به نظر می رسد بخشی از آینده ما," او گفت:.

در این منطقه گفت: از آن ارائه خواهد شد به روز رسانی در سه ماهه سرمایه لوی پروژه ها.

Chris Henry گزارش آموزش و پرورش و جامعه, اخبار, برای, Kitsap Sun. رسیدن به او را در (360) یا 792-9219 christina.henry@kitsapsun.com. حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن